verzending niet als beloofd

Op de website bij het artikel staat Verzenden volgende dag. Uiteindelijk arriveerde het matras 4 dagen na de bestelling. Ik had verzocht om snelle verzending vanwege mijn zieke moeder, maar geen reactie daarop. Klantenservice reageert na 24 uu, dus dat schiet ook niet op. Verder geen telefoonnummer om te kunnen overleggen. Wel WhatsApp maar daar wordt je weer doorverwezen naar het e-mailadres van de klantenservice. Waarom dan contactmogelijkheid via WhatsApp.

Service en levering was top!

Al onze vragen werden keurig en duidelijk beantwoord door de servicedesk. Gelijk ons matras voor de caravan op maat laten maken. Binnen 3 dagen thuisbezorgd. Kortom zeer tevreden!

Super snel geregeld.

Ik werd via via aangeraden om bij Maxibedden een matras te bestellen met aparte maat voor mijn caravan. Binnen 2 minuten besteld en volgende week al geleverd! Ik ben blij!

snel geleverd zeer tevreden

op zoek gegaan via internet. En ja hoor goede keuze, snelle levering en perfecte matrashoes. Mijn bed is als nieuw dankzij mijn aankoop bij jullie. Aan te raden bij familie en vrienden.

Topper(s)

Voor het eerst bij maxibedden een bestelling gedaan. Wat een mooie kwaliteit, bedankt

Prima produkt en levering super snel

Uitstekende topper en zeer snel en correct geleverd.

Snelle levering matras ziet er goed uit

Goed past goed

Stevig matras, slaapt heerlijk! Ontzettend blij mee.

Snelle levering, voldoet totaal

Heerlijke topper, ontwaken zonder rugpijn

snelle levering en fijne topper

snelle levering en de topper bevalt goed .

Goede ervaring mee.

Makkelijke website om te bestellen. Duidelijk aangegeven wanneer het bezorgd werd. Het bestelde item netjes verpakt. Het bestelde item is goed en naar tevredenheid. Dus verder geen min punten. Ik ben over het hele plaatje te vreden. Vandaar mijn 5 sterren.

levering duurt te lang

dinsdag besteld en zou donderdag gelverd worden volgen postnl en toen weer vrijdag dat is weer veranderd in zaterdag. En nu lees ik bij mijn account dat het waarschijnlijk maandag word , ik kan niet steeds mijn afspraken blijven verzetten

Geslapen als een zonnetje

Ons matras was te zacht, en door de topper matras ligt het veel steviger. Geen last meer van me rug!

Goed verlopen levering, redelijk vlot verlopen.

Zie vorige vraag.

Mooie matrassen voor een nette prijs

Ik had een matras op maat besteld. Helaas was die er een week later nog niet. Na een mailtje kreeg ik de volgende dag het matras alsnog. Prima service!

Hoes ziet er prima uit, past uitstekend en slaapt uitstekend

Mooi matras prima kwaliteit en prima prijs.

Kwaliteit voor een goede prijs,netjes verpakt had wel een beschrijving bij kunnen zitten met uitleg over de ontwikkeling van het matras en de tijdsduur gelukkig wist ik dat.

Ze helpen als er iets niet goed gaat.

Twee dekbedden besteld. Helaas ging de zending retour wegens een fout in het adres. Geen probleem of we sturen ze direct weer of we maken nieuwe en sturen die, werd er gezegd. En ja hoor, eerst kwam er één en de volgende dag de tweede. Alles prima opgelost waarvoor onze dank.

Snelle, goede service

Matrassen worden netjes op afgesproken datum geleverd ( na veranderen van afleverdatum) Ook met vragen wordt je goed en snel geholpen via chat Matras ziet er goed uit, nu nog het matras uitproberen, heb hem net binnen

super aankoop

voor dat geld super produkt

Prima uitleg en mooi geprijsd

Lang gezocht naar matras topper Ben gevallen voor de duidelijke uitleg Ik heb zoveel onzin gelezen bij veel bedrijven Ben er erg blij mee Lekker slapen en gezond weer op,top

Fantastische en snelle service!

Zeer snelle levering (de volgende dag!) van een niet standaard maat. Super attente medewerker en geweldige service.

Tot zo ver uitstekend

Komt vandaag binnen ik neen aan dat alles goed is heel snel binnen.

Wat een geweldige service, nooit verwacht dat een op maat gemaakte topper voor onze camper binnen 3 dagen geleverd zou worden. En het belangrijkste..... het ligt heerlijk!

Callunaplein 96

6951CR Dieren

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.