Snelle en goede levering en goed matras.

Topper besteld voor de caravan. Prijs kwaliteit is goed. Ook snel geleverd.

Voldoet volledig aan verwachting

Goede levering, makkelijk besteld en de topper is precies zoals omschreven!

Maxibedden een “Topper” van een zaak …

Zowel Maxibedden als het door ons bestelde Matras met recht een Topper .. De prijskwaliteit van de door ons bestelde traagschuim topper is ongekend ( 50 procent korting ) en ligt super op ons logeerbed .. Binnenkort zijn wij van plan om onze tweede logeerkamer op te knappen en weten nu al zeker dat wij wederom een topper gaan bestellen bij Maxibedden … Dank Maixibedden … ook namens onze zeer tevreden logees ..

Ik vind maxibedden een heel fijn bedrijf. De klantenservice werkt snel, correct en vriendelijk. Heel blij mee en mijn Dynamic topper 9 cm ligt fantastisch.

Goed krijg gauw antwoord.

Heb mijn product nog niet ontvangen. Hoop wel dat het op de vrijmarkt 129 Almere Haven wordt geleverd.

Snel geleverd en beste prijs

Na de bestelling werd het topdekmatras voor onze camper snel geleverd. Het was goed (vacuum)verpakt en ziet er heel netjes uit.

Prijs kwaliteit top

Eindelijk van de rugpijn af

Ik werd al een tijdje iedere nacht wakker van de rugpijn, maar sinds ik deze topmatras heb, kan ik zeggen dat ik uitgeslapen en soepel wakker wordt. Hij voelt en ligt heerlijk zacht, maar geeft ook de stevigheid die ik nodig heb. Ideaal als je een harde (onder)matras hebt (zoals in ons geval) en dan met deze topper bovenop die het comfort geeft.

perfecte aftersales service

Wij hadden sinds mei van dit jaar de beschikking over een topdekmatras van dit bedrijf. De afgelopen weken waren wij wat minder tevreden over de topdekmatrassen. Na kontakt met Nick, een verkoopmedewerker, zijn wij voortreffelijk geholpen. Het komt hierop neer dat wij het matras wat in eerste instantie in ons bezit was werd vervangen door een ander type topdekmatras. Dit nieuwe topdekmatras is van een betere kwaliteit. De prijs van dat nieuwe matras is hoger dan het oude matras. Wij hebben echter het verschil in prijs niet hoeven bij te betalen. Chapeau voor deze service. Ik kan het bedrijf hierdoor uiteraard aanbevelen.

Super kwaliteit aan correcte prijs.

Zeer tevreden van de kwaliteit. Snelle levering.

Echt heel mooi

Nog bedankt voor de de goede service echt top

Kwaliteitsproduckt en snel geleverd

Prachtige matrastijk gekocht voor het opfrissen van de nog goede pocketveermatrassen,ze passen perfect en goede kwaliteit stof en een handige rits op drie kanten van het matras. Dus handig om het er om heen te doen

Boven verwachting snel en goed

Op een maandag gebeld omdat dit matras besteld moest worden. Uiterlijk 5 dagen later zou hij bezorgd worden, maar was er met twee dagen al. Super snel dus! Het matras is van goede kwaliteit tegen een goede prijs. Volgende keer bestel ik weer hier.

Heel prettig

Duidelijke site, goede info, eenvoudig bestelproces, snelle verzending

Dålig återkoppling

Efter betalning av min order så får jag ingen som helst återkoppling var mina varor är. Jag börjar starkt tro att jag är lurad. De svarar inte längre i WhatsApp.

• Skulle du rekommendera oss? Nej

Nog niet ontvangen, heb gister besteld...

Hoe kan ik voor ontvangst een (goede) review schrijven? Bestellen was makkelijk, de rest is afwachten.

Beste Remco, Je hebt je bestelling vrijdagochtend besteld en volgens onze verzendprocedure zullen wij je bestelling maandag verwerken doordat maandag de volgende werkdag is. Zaterdag levering is dus niet mogelijk wat je waarschijnlijk dacht. Je ontvangt je bestelling op de dinsdag als Postnl geen vertraging heeft. Je ontvangt hiervan ook de track en trace code per email. Met vriendelijke groet, Team Maxibedden

Erg snel en netjes

Erg accuraat in alles

Duidelijke site, snelle levering, matras slaapt super fijn

Het matras is van traagschuim. Is van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Slapen nu weer goed en ligt heerlijk

top

goede communicatie! via whatsapp snel reactie zelfs op zondag. bed was er eerder dan verwacht! prijs kwaliteit goed.

overzichtelijke site, snel besteld en geleverd

Duidelijke informatie op de website. Het bestelproces is goed in orde. Het matras werd snel geleverd. Bedankt!

Snelle levering en prima retourafhandeling

Matras besteld, werd snel geleverd. Voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen. Retourzending prima afgehandeld zonder bijkomende kosten. Prima ervaring, tot mijn spijt nu geen aankoop, maar gaat in de toekomst zeker gebeuren.

heel positief

snell geleverd binnen 2 werkdagen en de mattras - goed qualiteit! mijn kindje heeft er heerlijk geslapen :) aanrader!

Top topper niet langer zoeken een goede keus

Snelle levering, en het matras ligt fantastisch! Echt een aanrader.

prijs en kwaliteit prima communicatie minder

Voor vragen slecht bereikbaar. Aflevering prima in orde. kwaliteit prima

Over Maxibedden

Maxibedden, online aanbieder van matrassen, boxsprings, toppers, caravan matrassen en boxsprings.