Nooit meer!

Los van de overdreven hoge prijzen, vind ik het ook nog eens absurd om STANDAARD €6,50 voor verzendkosten te moeten betalen. Ook al bestel ik 1 ballonnetje, dan komen er alsnog €6,50 bij aan verzendkosten, en dan alsnog een brievenbuspakketje ontvangen! Slapend rijk worden zo. Als je een brievenbuspakketje verstuurd, wees dan een beetje man om ook de prijzen van brievenbuspakket te hanteren en NIET de prijs van een pakket. Belachelijk! Bestellen doe ik er nooit meer. Het is dat hetgeen wat ik nodig had niet te verkrijgen was bij Sempertex. Ik zeg in het vervolg nog eerder een klant af, dan dat ik hier bestel. Iets met principes. Beetje een oneerlijke manier van handelen tegenover klanten!

Goedemiddag, Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses dat u een dusdanige vervelende ervaring heeft gehad dat u de moeite heeft genomen om dit als een review te plaatsen. Wij worden op deze manier helaas niet slapend rijk, ik begrijp dat u misschien gewend bent om bij grote partijen als Wehkamp goedkope of gratis verzending te krijgen maar voor een kleine ondernemer zoals wij is dit helaas niet mogelijk. Naast de verzendkosten moeten wij in de prijs ook rekening houden met de verpakkingen, labels en de tijd die nodig is om uw bestelling in orde te maken. Wij zijn vooraf helder over de kosten van het verzenden zodat u een zelf kan overwegen of u de verzendkosten het waard vind tegenover de waarde van de bestelling Een partij als Sempertex houd een minimale bestelbedrag aan van €25 euro om deze kosten te kunnen dekken. wij hebben er bewust voor gekozen om dit niet te doen omdat wanneer u last minute iets nodig heeft u niet onnodig veel hoeft te bestellen. Als u liever niet de verzendkosten had willen betalen was het ook altijd een optie geweest om uw bestelling af te komen halen bij onze vestiging, hoewel dit met de huidige brandstof prijzen niet veel voordeliger zal zijn geweest. Wat betreft overdreven hogen prijzen, dit zijn marktconforme prijzen voor consumenten, als u normaliter inkoopt bij Sempertex en u het heeft over klanten afzeggen neem ik aan dat u de ballonnen zakelijk gebruikt. U kunt bij ons een profiel aanmaken als zakelijke klant. Hierbij kunt u voor een zakelijk en gunstiger tarief inkopen. Wij hopen dat u met deze uitleg iets beter kan begrijpen waarom de verzendkosten €6,50 zijn voor een bestelling van rond de €10 en mocht u in het vervolg alsnog iets last minute nodig hebben adviseren we u een zakelijk account aan te maken om dan toch iets te kunnen besparen op de inkoopkosten. Met vriendelijke groeten, Marco Ruissen

Mooie ballonnen en snelle service !!

supersnelle levering

Mooie kleuren, goede kwaliteit

De ballon was niet goed overgekomen, maar door de goede service krijgen jullie toch een 10 van mij! Reageert snel en snel verzonden.

Jullie zijn de beste

Alles was SUPER!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen

Pluspunten

Goede collectie, mooie website, klantvriendelijk

Voor de toekomst: als er evt internationale klanten bij komen een engels deel van de website maken?

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Veel mogelijkheden in bedrijfsdecoratie en veel variatie aan ballonnen.

Op dit moment nog niets, het bedrijf is startende.