Wist gericht welk middel ik wilde hebben. Besteld, geleverd. Niks bijzonders. Gewoon zoals het hoort

Goede service en snelle levering

Ik had een aantal spullen besteld. De levering was snel, maar 1 ding was fout geleverd. Maar dit hebben ze heel snel opgepakt en daarna was het juiste product meteen naar mij toegestuurd. Dus een hele goede service.

Correcte webshop

Prima product, prima prijs, levertermijn van 4 dagen kan wellicht beter.

Verzending liet lang op zich wachten

Mooie producten op de website en bestellen ging makkelijk. Alleen na het bestellen bleef het stil en ben ik na een week zelf gaan navragen wanneer bestelling verzonden zou worden. Daar werd wel snel op gereageerd maar ik moest zelf contact opnemen met de externe leverancier. De levering was er uiteindelijk na ruim 1,5 week, wat geen probleem is als dat op de website wordt geplaatst maar dat is tegenwoordig vrij lang.

Ben heel blij met deze site.

Geweldig, snelle reactie, dank jullie wel hier voor.

Heel handig

De tuintaken Elke week /maand vind ik ideaal. Ik heb anders geen flauw idee wat ik moet/kan doen.

Heel tevreden met het product gegeven de prijs.

Na 3 dagen al geleverd.

Minigarden op poten gekocht via deze site. Helaas erg slechte kwaliteit.

Ik moest de onderdelen zelf uit elkaar zagen. Helaas in de vorm niet gelijk. Waardoor ik bij sommige delen een stuk af moest zagen of ik vorm moest zagen. Jammer, maar nooit meer iets via de site bestellen.

snel en goed

snel en goed

Snelle levering Goede prijs kwaliteit

Snelle levering Goede prijs kwaliteit

goed geholpen!

duidelijke uitleg op website, gevonden wat ik zocht en levering volgens afspraak

bestelling is geleverd

Zeer snelle service. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling in huis !!

Goede kwaliteit-prijs verhouding

Geweldige website !

Super website met veel handige info. Correcte webshop met groot aanbod en snelle levering. Ik vind de tuinkalender heel leuk.

Redelijk goed

Na dat hij vastgeschroefd zit is het best stevig en zeker voor deze prijs.

Perfect snelle service en levering

Goed!!

Superservice!

Supergoede- en een 24 uur service! TOP!

Mooi product

Wat ik fijn had gevonden als ik een mail had gekregen als het product was verzonden. Maar buiten dat goede levering. En mooie prijs/kwaliteit verhouding

We hebben je een mail én melding op de site gestuurd ivm de verzending (op 08/09/2020 om 14:36u). Misschien zat het bericht in je spam-folder? Lieven van MijnTuin

Correcte levering

Iets onduidelijk inzake adres.

helaas was het niet duidelijk dat ik 2 keer verzendkosten moest betalen omdat het van 2 adressen kwam beetje veel vind ik

Ik kan niets anders dan een TIEN geven! :))

Snelle levering, en zeer goed verpakt (had ik ook om gevraagd vanwege evt beschadigingen aan de potten); het zag eruit alsof ze dit standaard doen. Goed assortiment! Heb de variant pot in deze specifieke kleur in Nederland niet kunnen vinden; daar waren ze allemaal uitverkocht en één site gaf zelfs aan dat hij niet in deze specifieke kleur bestond. Niks anders dan lof. Zal zeker een volgende keer hier weer terug komen!

Leerzaam

Heel interesant

Duidelijke communicatie en snelle levering

De producten zijn compleet geleverd, helaas was van een product de verpakking open.

De bestelde producten zijn goed geleverd, ook werd ik tijdens de bestelling goed geïnformeerd, echter een verpakking van een besteld bestrijdingsmiddel was open.

Duidelijk en prima, product goed, snelle levering

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.