Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd

Mooi assortiment. Vlotte levering

super

Beste ik ben zeer tevreden en zal zeker bij jullie nog bestellingen doen de vriendelijke groeten rene

Veel keus en niet duur

Perfecte aflevering

snel en correct afgeleberd

aangenaam

Niets op aan te merken.

Goede prijs, snelle levering.

Artikel niet ontvangen, wel betaald.

Nooit meer.

Snel en correct!

Gewoon snel en correct en extra verpakt!

Snelle correcte levering

Snel geleverd. Één artikel was niet op voorraad. Dat bedrag is na enkele dagen terug gestort zonder vragen.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering, jammer dat je nog 9,95€ verzending moet betalen als je boven de 50€ artikelen koopt, zeker dat je slechts 10km van de winkel woont ! Bij de meeste webshops is dit gratis.

Levering zoals verwacht

Goede en snelle service

Wat ik nodig had werd snel geleverd.

Geleverd wat ik heb besteld, goed verpakt.

Goede service en klantvriendelijk.

Zie boven

Zg

Zg

Behandeling naar klant heel slecht

Ik heb al meerdere mails gestuurd over een product dat ik wil retourneren en wordt compleet genegeerd . Kreeg 1 mail terug met een naar mijn mening ongepast antwoord en verder zit ik nu met een product wat ik wil terug sturen maar krijg geen instructies aangezien ik in Nederland woon , letterlijk nog nooit ergens zo behandeld.

Mooie vormgeving, licht in gewicht! Goede service!

Solide

Keurig verpakt, snelle levering

Snelle levering, behoorlijke kwaliteit

Wij bestelden een teelbak op poten. Die erg snel en goed geleverd. In elkaar zetten gaf wat problemen, niet alle onderdeken pasten goed, maar dat hebben we opgelost. Toch een fijn product tegen een nette prijs

Goed. Binnen een paar dagen was het binnen

Goed. Binnen een paar dagen was het binnen

Prima koop, goede prijs, snel geleverd in stevige verpakking.

Ik had een minigarden besteld en het is een mooie houten bak op poten, prima maat en hoogte om kruiden, groenten in te kweken op ons terras.

Een beetje een puzzel

Minigarden op poten is keurig en snel geleverd. Na het uitpakken bleek dat de twee zijkanten dmv (de onderste) lat met elkaar verbonden waren en niet goed in elkaar geniet was. Lat doorgezaagd en alles pas gemaakt en in elkaar gezet. Verder een prima minigarden

Positief

Zeer positief

Tijdig en correct ontvangen

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.