Leveren niet wat omschreven staat

Ik bestelde een plant met hoogte 40cm volgens de omschrijving. De geleverde plant is hooguit 20cm met één takje als uitloper die de overige 20cm moet goedmaken. Dit is boerenbedrog van de hoogste plank! In de kleine letters staat dat je een plant niet kan terugsturen, dus ik verwacht een compensatie op een andere manier.

Zeer teleurstellende Kumquat boom

De Kumquat was zeer teleurstellend. De bladeren waren gelig en er hing geen 1 mandarijn aan de boom. 2 mandarijnen waren eraf gevallen en het zag er niet uit. Zeer teleurstellend en ik raad het af om hier voortaan iets te bestellen. Het lijkt absoluut niet op wat er op de foto worst gepresenteerd!

Bezorging snel en goed verpakt.

Ik heb een kumquad gekocht en ontvangen. Echter is het geen vergelijk met foto op de site. 4 losse vruchten in de doos. 1 aan het boompje. En verder is de plant zo’n 15 cm korter dan aangegeven. Vind ik persoonlijk erg jammer. Maar heb het toch maar in de bloempot gezet. In de hoop dat het nog wat word.

Slechte service na bestelling

Na het plaatsen van een grote bestelling, wilde ik eea toevoegen. Hier bestaat geen enkele mogelijkheid voor behalve het plaatsen van een nieuw order. Alle aangedragen voorstellen zijn van tafel geveegd. Om maar te zwijgen van de communicatieve kwaliteiten en het empathische vermogen van een medewerker Hopelijk zijn er anderen die klanten na mij vriendelijker en meer tactvol te woord staan.

Geen woorden voor.

Zie wat ik in mijn tuin moet doen en kan planten bestellen

Alles is goed gegaan bij de bestelling

Alles volgens plan verlopen

Matig

Plant snel ontvangen Plant beschadigd diverse takken afgebroken

perfect, alles is zo verlopen als het hoort te zijn

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke web-site en zeer snelle levering, zelfs naar Nederland ! Het pakket werd zelfs één dag eerder afgeleverd dan was aangegeven in de bevestiging.

Product zoals omschreven en een leuk klein extraatje growkit tomaat

Product zoals omschreven en een leuk klein kadootje en growkit tomaat

Goede plantjes

Goed verpakt in prima conditie

perfecte levering zoals altijd

Snel, goed verpakt, prijs was ook heel goed. Geen klagen.

Snel en goede kwaliteit

Bestelling kwan heel snel en netjes verpakt en goede prijs kwaliteit

Prima snelle levering

Prima levering Goed rekening gehouden met Corona en alles netjes op de plaats gelegd

Mooie planten echt waar voor mijn geld

Goede kwaliteit

Well packed, good product

Really happy with my plant, kaffir lime plant (jeruk purut). At first, i thought it was a bit expensive, but then when received the plant, i think it is worth the price. It is not a young plant but strong one, has some lime flowers and even started to form fruits. I hope i can take care of it correctly so it can stay strong and has long life.

quick delivery, well packed parcel

so satisfying looking for new different varieties of houseplants.

Was een snelle levering, netjes verpakt met verzorgingsomschrijving erbij.

snelle verzending..

Het pakketje dat is binnen gekomen bevalt me uitstekend en ik wil iedereen aanraden om hier iets te kopen..

Goed, snel en betaalbaar

Snelle levering, goed verpakt en dat voor een heel goede prijs

Goed product, snelle levering

Wij hadden nog geen ervaring met MijnTuin.org. Maar de eerste keer is uitstekend bevallen. Het product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. De verpakking was prima waardoor er geen beschadiging van het product is opgetreden. De levering was snel.

Heel goed!!

Mooi plant en snel bezorgen.

Niks mis mee

Alles naar wens en snel, goed verpakt, een vette aanrader.

Ongelofelijk !!

Gisteren voormiddag bestelt, vandaag geleverd, vlugger kan niet.

Erg goed

Vragen zijn correct behandeld

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.