1 van de 2 plante beschadigd bij bezorgen

Bij 1 van de 2 bestelde planten bleek 1 hele mooie tak met bladeren geknakt, ik heb deze eraf moeten knippen, zonde

het produkt is prachtig en in goede gezondheid geleverd

Vlotte levering. Goed verpakt. Monstera ziet er prachtig uit

Makkelijk bestellen en snelle levering. Product zeer goed verpakt. Wij zijn zeer tevreden.

mooi platform voor groenliefhebbers

Een hele mooie, gezonde, cactus gekocht voor een goede prijs, zorgvuldig ingepakt (bijna een kunstwerk). Vlot geleverd!

Correct verstuurd

citrus australasica, goede verpakking voor het boompje

Niet netjes en vochtig ingepakt

De plantjes lagen door de hele doos toen ik die open maakte. De meeste waren uit de potjes gegaan en lagen los in de doos. De plantjes waren er gewoon los in gedaan, ze werden niet vochtig gehouden en waren helemaal verdroogd toen ze bezorgd werden. Ze zijn twee dagen onderweg geweest. Daar had echt een andere manier van inpakken gedaan moeten worden. Niet los erin stoppen maar de potjes in een kratje, vochtig, en iets eroverheen bv stro om ze vochtig te houden. Dit zal hier in Nederland niet zó gebeuren.

Prachtige kwaliteit planten

Was beetje huiverig om planten on line te bestellen. Maar de kwaliteit is boven verwachting echt super en zorgvuldig verpakt Ook snelle levering

in een zin, niet aan te raden, weinig zorg voor de plantjeas, jammer.

de bestelling is gearriveerd maar van de 12 plantjes waren er 4 dood, de rest was ook helemaal uitgedroogd, zijn gelukkig wel aangegaan Verder zaten ze verpakt in een veel te grote doos, zonder enige vorm van vastigheid, daardoor lag ook alles door de doos verspreid! Als u prijs stelt op een positieve review dan gaarne een vervanging van die 4 uitgedroogde plantjes ( calibrachoas's) Met vriendelijke groet, jan

Topkwaliteit planten

Topkwaliteit planten. En super netjes verpakt.

Kwaliteit uitstekend, verzending minder

Gisteren heb mijn bestelde plantjes, scaevola en calibrachoa, ontvangen. Ik ben lovend over de kwaliteit van de plantjes, maar veel minder over de manier van levering. In de doos met de calibrachoa-plantjes lag alles door mekaar. Heb enige tijd nodig gehad om alles terug in de potjes te krijgen en aan te vullen met nieuwe potgrond. Doodjammer want de plantjes zijn van topkwaliteit !

teleurgesteld

OP 19 MEI GINGEN JULLIE LEVEREN NOG NIEKS ONTVANGEN TOT NU TOE GEBELD NEEMT NIEMAND OP

alles prima

DANK VOOR DE VRIENDELIJKE LEVERING,leo

Prachtige bloemen

Zeer mooie site met super mooie kwaliteit van bloemen.. Ik ben heel tevreden.

...

...

Zeer verzorgd

Eerst plantjes besteld bij andere plantenwinkel,bestelling een ramp,potgrand lag in de doos,nu bij Mijn Tuin.org zeer verzorgde verpakking,plantjes in goede staat.Zeer aan te bevelen

prima planten.(beetje grote doos)

zie in 1 zin

Vlotte levering en goed verpakt kwamen de plantjes aan precies als omschreven, en aanrader

onduidelijke informatie waardoor ik via omwegen producten geleverd krijg

ik heb besteld via mijntuin.org. Wat echter niet duidelijk is aangegeven is dat zij bestellen via DCM. Ik ontving van mijntuin.org namelijk een verpakkingen met een code waarmee ik zelf bij DCM opnieuw moet bestellen. Weliswaar kosteloos, maar dat zijn veel extra handelingen en vooral veel extra tijd. Rechtststreeks bestellen bij DCM is dus een aanrader en waarschijnlijk goedkoper. De inhoudelijke informatie over het product is wel duidelijk.

Heel snel precies geleverd wat ik besteld heb

Geen enkel probleem ondervonden. Zeer snel geleverd.

Nog niets ontvangen

Wacht nog steeds op 12 vabena planten

Jammer dat de bestelling niet compleet was.

Teleurgesteld in de levering. Gestuurde plantjes zijn heel goed maar niet de afgesproken hoeveelheid. Ik moet nog reactie van leverancier krijgen. Hoe nu verder. Ik verwacht dan ook een positiever reactie zodat ik het bedrijf Mijn Tuin een heel positieve reactie kan sturen en het bedrijf aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen. De gestuurde plantjes waren goed verzorgd en verpakt. Leverancier (chauffeur) was voordat ik de deur kon openen al weg.

Niet duidelijk op website dat de aaltjes via een enorme omweg zouden komen.

Zeer onduidelijke manier van bestellen van aaltjes. Eerst na vijf dagen een envelop, daarmee moest ik het opnieuw bestellen bij een andere webshop. Ik had dat beter rechtstreeks kunnen doen bij DCM, waar ze vandaan kwamen. Mijntuin zou dit niet moeten aanbieden.

Mooie woelvork

We kregen waarschuwing dat voorraad net op was en dat de levering de volgende week zou zijn. Dat was ook zo. De woelvork is zeer degelijk en bevalt prima.

Vlotte service

Positief

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.