Ik blijf op-to-date in mijn tuinkalender

Leerzaam en interessant

Toppers 🤗 nu

Prima product redelijke bezorg tijd mag wat vlotter dan nu het geval was. Wel mooie plant en super goed verpakt.

Bijna perfecte behandeling !

Keurig te woord gestaan.

Heel snel binnen voor een goede prijs

Spullen worden goed en snel aangeleverd.

Prima geregeld

Mooi product en goede levering

Voortreffelijk.

Feromoonvallen besteld met feromoon capsules tegen de pruimenmot. Alles werd zeer snel geleverd met een goede en duidelijke beschrijving hoe je de feromoonvallen in elkaar moet zetten en gebruiken. De eerste motten heb ik al gevangen. Prima product.

Ervaring is goed

Ervaring is goed, levering duurde langer werd daar netjes over geinformeerd

Toestel nog niet ontvangen

Je leverancier is een probleem

Levering was snel. Jammer dat de bestelling voor de deur is geplaatst zonder contact. Dag eerder dan doorgegeven.

Vlotte bezorging (plus extraatje)

Niks op aan te merken. De twee producten die ik besteld heb, kwamen op tijd binnen. Ik kreeg zelfs een proefflesje van een product erbij.

wat goed

Goed product

Verwittigt geweest dat mijn eerste bestelling uit stock was een andere duurdere versie gekregen in de plaats of had keuze om terugbetaling. Levering van gls waardeloos, app gaf aan geleverd en afgetekend maar na contact met gls had de persoon het niet geleverd,30 minuten na telefoontje werd het geleverd.

Voorraad checken voor verkoop

Ik bestelde een brievenbus en huisnummers. De brievenbus werd heel snel en correct geleverd. Op de huisnummers wacht ik al meer dan een maand... Ik moet steeds zelf contact opnemen om te vragen wanneer ze geleverd gaan worden. Maar na een maand blijken ze nog steeds niet geproduceerd te zijn... Misschien moet het erts eerst nog gedolven worden??

Zeer vlugge en verzorgde levering!

Mijn bestelling was zeer goed ingepakt tegen mogelijke schade. Ik heb zelfs mijn bestelling enkele dagen vroeger mogen ontvangen dan voorzien, door een vriendelijk koerier.

Goed produkt

Op tijd geleverd

Goed prijs/kwaliteit verhouding

goed website, duidelijke winkelwagen en op tijd geleverd

prijs /kwaliteit verhouding niet slecht

kruidenbak op pootjes, zelf te monteren, zou handig zijn moesten de gaatjes voorgeboord zijn, voor de rest hing de bodem deels uit elkaar, was wel te verhelpen door t zelf terug in elkaar te kloppen maar toch ....

Correcte info en levering!

De goederen werden (extreem) zorgvuldig geleverd.

Pluspunten

Correct en vriendelijk en probleem met koerier prima opgelost. Mijn complimenten.

Nee

Pluspunten

Vlotte levering in Nederland (de volgende dag)

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Rapidité de livraison Livraison conforme à la commande

Pluspunten

Heel vlotte, correcte levering

Niets Voor onze bestelling

Pluspunten

Op dienstverlening is dit een topper; altijd de perfecte uitvoering van je bestelling en steeds binnen de beloofde tijdspanne. Beter kan het eigenlijk niet. Proficiat !!!

Pluspunten

Goede verzending

In 2017 ben ik begonnen met de buxusmot te bestrijden. Het totaal pakket was toen 34 euro. In 2018 5 euro goedkoper, maar de verpakking was gehalveerd. In 2019 word er verzendkosten gerekend van 7 euro bij in ieder geval 29 euro. De inflatie is bij dit bedrijf wel erg groot. Jammer, dan maar wat eerder in het seizoen in China bestellen.

Over MijnTuin.org

Online marktplaats voor groen en lifestyle met de grootste keuze en lage prijzen.