Snelle levering en goede informatie.

Zie boven

ok

Veel nuttige informatie

De mogelijkheid van bestellen is heel handig omdat er zoveel uitleg bij is! Helaas te warm op dit moment, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Bedankt!!

Snel en prima product geleverd. Top.

Goed product en snel geleverd in goede verpakking.

Goed product en snel geleverd in goede verpakking.

Betrouwbaar en snel

Op tijd aangekomen. Per post.

gezellige onderwerpen en leuke mensen,

nu ik dit invul voel ik dit als dwingend terwijl ik als regelmatig bezoeker van "mijn tuin.org" dat helemaal niet voel. Jammer.......

uitstekend ook de levering

geen aanmerkingen

Zeer hands en sneele antwoorden op vragen

Sinds ik geregistreerd ben krijg ik snel antwoord op mijn vragen waar ik toch al maanden naar op zoek was.....

Zondag besteld, bestelling werd netjes op dinsdag geleverd. Prima!

nema T pot

De nema T bags die ik heb gehad lossen slecht op de T pot op zich is wel goed. Ik krijg na enkele dagen een mail om de review aan te passen , maar ik blijf bij de eerste review

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Geen verdere uitleg nodig.

De levering van de goederen gingen vlot, snel en waren compleet.

Na bestelling en betaling werden de bestelde goederen snel bezorgd.

Kweektafel besteld. Heel snel en netjes geleverd. Top.

Schefflera – Gold Capella & Bonsai Ficus Ginseng

I've been pleasantly surprised at the opening of the boxes. My plants are absolutely beautiful! Thank you so much for the fast delivery and quality of service. I'll definitely order more plants from you. I highly recommend MijnTuin.org!

snelle levering en prima kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met Mijntuin.org

Ik raadpleeg maandelijks de tuintips en volg die zo veel mogelijk. Ook maak ik regelmatig gebruik van de mogelijkheid planten op te zoeken en snoeitips te raadplegen. Een tweetal opmerkingen ten aanzien van bestellingen: Bij bestelling van artikel 285817 d.d. 28/10/2019; Koppeling om over te gaan van 1/2 naar 1/2 , dat niet voorradig was, wacht ik nog op toezending. Bij mijn bestelling d.d. 29/06/2020 referentie 2015757 bevatte het doosje met Nema T-Bag-Phasma barcode 5412037067829 slechts 1 zakje in plaats van 2.

Leuk produkt maar handleiding klopt niet

Als je stappen handleiding precies volgt past Bodem er niet in, te lang en te smal. Opgelost door anders in elkaar te steken maar hierdoor dus vele foute gaten zonde

voor mij nieuwe produkten snel geleverd, de aaltjes werken al

zie boven

Brievenbus niet waterbestendig

BrievenBus nat van binnen na regenbui. Oplossing nieuwe bus met klep. Alvast extra €30 betaald (in ctc met Lieven) 12/3. Daarna niets meer gehoord of gezien. Gemaild naar jullie info mail attn Lieven. Helaas geen antwoord ontvangen. Ik wil graag de nieuwe bus ontvangen. Kunt u nagaan wat er aan de hand is? Dank en groet, Mirjam Ancher

Makkelijk en duidelijk bestelproces

Het is gemakkelijk om iets te bestellen. Het is allemaal overduidelijk en gemaakt zodat het eigenlijk niet fout kan gaan. Zeer goede communicatie omtrent het bestelproces. Een echte aanrader.

Snelle levering.

Woensdag besteld, vrijdag geleverd. Heel blij mee.

Heel overzichtelijk

Snel antwoord bij het stellen van vragen.

Een bloeiende site met veel boeiende informatie

Zie boven

Slechte kwaliteit, goede service

Moestuinbak kwam kapot binnen. Houten latje was gescheurd en twee andere planken zaten los. Klantenservice heeft dit echter snel opgepakt en er wordt een nieuw exemplaar toegestuurd.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.