Keurig verpakt, en bijgesloten een duidelijke korte gebruiksaanwijzing en goed aangegeven hoe je het middel voor gebruik moet bewaren.

Een handige site

Steeds wordt ik geattendeerd op allerlei zaken die in die maand te doen (kunnen) zijn in de tuin.

Bestellen ging makkelijk

Bezorgen met gls verliep moeizaam. Pakket was kwijt. Na 4 dagen nog niet gevonden. Tot ik gebeld werd door degene die mijn pakket ontvangen had.... Met tuin.org dus alles oké... Maar het verzenden via gls niet.

Gewoon goed.

...

god geschreven kan er alles mee doen

Erg goed

Ik vind deze applicatie top. Ook de hulp van medegebruikers

Onmisbaar voor een natuurliefhebber.

Ben er al bij van in het begin en heb toen met veel plezier planten en fotootjes bijgevoegd, ook van vogels en andere dieren. Heb er goede vriend K. en vriendin H. door bijgekregen. Bedankt iedereen die hier aan meewerkte en werkt.

Snel en correct afgeleverd

Handig voor de Kerstkalkoen

Snel en accuraat gfeleverde producten.

Zie eerste regel

Ik heb mijn kweektafel nog niet uitgepakt het is een kerstkado maar zo te zien ziet het er goed uit snelle aflevering van het product vrijdag besteld maandag in huis op ons eiland Texel toppie

Mooie kwaliteit planten

De planten die ik heb ontvangen zijn van hele goede kwaliteit. Het was ook heel snel verzonden na bestelling. De manier waarop het verpakt was, ook helemaal goed. De vervoerder vond ik wat minder. Een bericht online dat ze aan de deur waren geweest, maar geen briefje in de brievenbus. Vervolgens zelf moeten bellen waar het pakket bleef en dan blijkt het terug te zijn gegaan naar het depot en niet afgegeven bij een afhaalpunt. Niet echt handig met levende plantjes. Maar door de manier waarop het verpakt was, geen probleem dat het bijna een week onderweg is geweest.

Zeer slecht!

Afgelopen week heb ik 'Minigarden op poten 100x50x80 besteld . Het hout was overal geschimmeld op het artikel. kheb meteen foto's van gemaakt en retour aangevraagd. Ze antwoorden niet meer en ondanks alle moeite van mij hebben ze tot nu toe niet gezegd hoe ik het artikel kan retouren!.... Ze hebben ook geen nummer om hen te bellen... ik zou niet weten hoe dit ga verder aanlopen maar ik zal zeker mijn best doen om mijn geld terug te krijgen.

Hobby tuinier

ZEER INTERESANT

slecht

Ik heb de testkit van DCM gekocht, het is maar een eenmalige test voor dat geld flink aan de prijs. vervolgens een niet heel duidelijke site van DCM waarin je erg gedwongen wordt DCM te kopen.

U kan uw klacht over dit DCM product best richten naar DCM zelf: dcm@dcm-info.com

Heb al veel nuttige informatie verkregen.

Super.

Duidelijke, informatieve site, prima service, keurig volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden

product top en levering eveneens

bloempot ecopots meer dan in orde, maar die kenden we al. GLS als koerier is ook fijn omdat je eens de levering vertrokken zelf kan rerouten naar een afhaalpunt van je keuze, wat voor mensen die uit gaan werken een fijne oplossing is

Mooi produkt

Ben heel tevreden met mijn houten bloembak maar heb toch een puntje van kritiek. Wij hadden een mail gekregen dat ons pakket succesvol was geleverd maar dat was helemaal niet zo. Die werd in een verkeerde straat geleverd en dat vind ik eerlijk gezegd niet kunnen ook alleen omdat het moet afgetekend worden. Heb van mijntuin.org wel direct antwoord gekregen dat ze het zouden nakijken en me verder op de hoogte houden en dat was prima. Gelukkig is alles wel in orde gekomen en kan ik nu genieten van mijn bloembak.

Leuk om lid te zijn veel info

Leuk veel info en nuttige tips ook van collega tuiniers

via xe website snel te bestellen en via de cojrier snel bezorgd.

Gebruikersvriendelinke website mef goedwerkende zoekmachine. Duidelijke productinformatie en prijzenwaar zelfs Nederlanders tevreden over kunnen zijn.

Goede communicatie en levering conform afspraak.

Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik de bevestiging en werd ik geïnformeerd over de bezorging. Tevreden.

Keurig en net geleverd, zonder problemen

Keurig en net geleverd, zonder problemen, zal zeker nog meer spullen bestellen.

Zeer handig met gepersonaliseerde tuintaken als je je planten inbrengt!

Zeer bruikbaar is ook de wekelijkse nieuwsbrief

Duidelijke site, snelle levering, mooie plant en zorgvuldig verpakt.

Snelle levering. Mooie plant, maar wel 10 cm. kleiner dan was aangegeven.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.