slecht

Ik heb de testkit van DCM gekocht, het is maar een eenmalige test voor dat geld flink aan de prijs. vervolgens een niet heel duidelijke site van DCM waarin je erg gedwongen wordt DCM te kopen.

U kan uw klacht over dit DCM product best richten naar DCM zelf: dcm@dcm-info.com

Heb al veel nuttige informatie verkregen.

Super.

Duidelijke, informatieve site, prima service, keurig volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden

product top en levering eveneens

bloempot ecopots meer dan in orde, maar die kenden we al. GLS als koerier is ook fijn omdat je eens de levering vertrokken zelf kan rerouten naar een afhaalpunt van je keuze, wat voor mensen die uit gaan werken een fijne oplossing is

Mooi produkt

Ben heel tevreden met mijn houten bloembak maar heb toch een puntje van kritiek. Wij hadden een mail gekregen dat ons pakket succesvol was geleverd maar dat was helemaal niet zo. Die werd in een verkeerde straat geleverd en dat vind ik eerlijk gezegd niet kunnen ook alleen omdat het moet afgetekend worden. Heb van mijntuin.org wel direct antwoord gekregen dat ze het zouden nakijken en me verder op de hoogte houden en dat was prima. Gelukkig is alles wel in orde gekomen en kan ik nu genieten van mijn bloembak.

Leuk om lid te zijn veel info

Leuk veel info en nuttige tips ook van collega tuiniers

via xe website snel te bestellen en via de cojrier snel bezorgd.

Gebruikersvriendelinke website mef goedwerkende zoekmachine. Duidelijke productinformatie en prijzenwaar zelfs Nederlanders tevreden over kunnen zijn.

Goede communicatie en levering conform afspraak.

Na het plaatsen van mijn bestelling ontving ik de bevestiging en werd ik geïnformeerd over de bezorging. Tevreden.

Keurig en net geleverd, zonder problemen

Keurig en net geleverd, zonder problemen, zal zeker nog meer spullen bestellen.

Zeer handig met gepersonaliseerde tuintaken als je je planten inbrengt!

Zeer bruikbaar is ook de wekelijkse nieuwsbrief

Duidelijke site, snelle levering, mooie plant en zorgvuldig verpakt.

Snelle levering. Mooie plant, maar wel 10 cm. kleiner dan was aangegeven.

Snelle levering! Mooi product, ik ben tevreden

Formidabel!!

Het is een grote hulp voor mij en heb er al veel uit geleerd. Het stimuleert ook om verder te doen als er iets mislukt. Raad het iedereen aan die een tuin en/of moestuin heeft.

Geleverd conform belofte, alles voor schappelijke prijs

Geleverd conform belofte tegen schappelijke prijs

tevreden

eenvoudig - op de hoogte blijven van mijn taken zoals kalken, bemesten

Goed product maar lange moeizame levertijd

Tevreden met onze aankoop, maar helemaal niet tevreden met de levering. Levering liet wekenlang wachten op zich en er werd zeer slecht gecommuniceerd over de late levering

Zeer leerrijk

Zeer interessant

Prima bedrijf.

Snelle levering alles goed verpakt .

Geweldig product geleverd.

Ik had 3 minigardens van Eurogarden besteld. Een aantal dagen later kwam ik erachter dat ik meer budget had, dus ik bestelde er nog 1. Ik hoefde voor beide bestellingen maar 1 keer bezorgkosten te betalen. Alle 4 de bakken werden zeer prompt en in perfecte staat tegelijkertijd geleverd.

Goede prijs voor een goed product.

Het tijdslot voor de levering kan beter, enkel een datum is wat ruim.

Snelle levering, correct product

Snelle levering, correct product

Goede kwaliteit, bruikbare informatie, zoeken kan beter

Niet de eerste keer dat ik bestel altijd weer goed en snel en wat bijzonder is ZEER DUURZAAM ...

Keurig op tijd en netjes ingepakt

Super netjes verzorgd em snel

Zeer bruikbaar en leuk om lid van te zijn

Het is een geweldige organisatie

Ik vindt dat ze een pluim verdienen goed georganiseerd het ziet er altijd netjes en overzichtelijk uit ga zoo door A Vingerhoets

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.