Snel en goede kwaliteit

Bestelling kwan heel snel en netjes verpakt en goede prijs kwaliteit

Prima snelle levering

Prima levering Goed rekening gehouden met Corona en alles netjes op de plaats gelegd

Mooie planten echt waar voor mijn geld

Goede kwaliteit

Well packed, good product

Really happy with my plant, kaffir lime plant (jeruk purut). At first, i thought it was a bit expensive, but then when received the plant, i think it is worth the price. It is not a young plant but strong one, has some lime flowers and even started to form fruits. I hope i can take care of it correctly so it can stay strong and has long life.

quick delivery, well packed parcel

so satisfying looking for new different varieties of houseplants.

Was een snelle levering, netjes verpakt met verzorgingsomschrijving erbij.

snelle verzending..

Het pakketje dat is binnen gekomen bevalt me uitstekend en ik wil iedereen aanraden om hier iets te kopen..

Goed, snel en betaalbaar

Snelle levering, goed verpakt en dat voor een heel goede prijs

Goed product, snelle levering

Wij hadden nog geen ervaring met MijnTuin.org. Maar de eerste keer is uitstekend bevallen. Het product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. De verpakking was prima waardoor er geen beschadiging van het product is opgetreden. De levering was snel.

Heel goed!!

Mooi plant en snel bezorgen.

Niks mis mee

Alles naar wens en snel, goed verpakt, een vette aanrader.

Ongelofelijk !!

Gisteren voormiddag bestelt, vandaag geleverd, vlugger kan niet.

Erg goed

Vragen zijn correct behandeld

heel goede prijs'/kwaliteit verhouding en snelle levering.

levering via GLS, maar het tijdsbestek van levering is nogal ruim. Omdat wij niet gedurende het gehele tijdsbestek thuis zouden zijn, heb ik de avond tevoren aangegeven dat GLS kan afleveren zonder handtekening. Maar die keuze was nogal lastig te vinden via de website van GLS. Toen ik dat eenmaal had gevonden was de afhandeli9ng okay. Aflevering heeft ook plaatsgevonden conform instructie mijnerzijds.

Ik ben teleurgesteld

Heb 2 citrus variegata besteld (75 cm hoog volgens beschrijving). Eén plant is perfect, maar de andere is een echt kneusje: amper 50 cm hoog mét pot en op een scheef schriel stammetje met een iel ziekelijk kruintje. En bestelde planten mag je natuurlijk niet retourneren.

Plant lag in slechte staat in de doos weet niet of hij erdoor komt

Slechte ervaring

Zeer snel en correct geleverd. Zeer goed op de hoogte gehouden tijdens verzending

Keurig verpakt

Snelle levering; goede kwaliteit; keurig verpakt.

Top online shop

Zeer snelle levering! Topproducten!

Goed. Vlot en snel

Goede info Bestelling en levering zeer vlot

Geweldige service

Ik kocht een plantje op water maar daar was iets mis mee gegaan Na een mailtje werd het direct opgepakt en kreeg ik een geheel nieuwe plant compleet met toebehoren Ik was er echt blij om omdat het een verjaardagscadeautje was en ik ondanks de pech toch het cadeau op tijd aan de jarige kon geven Geweldige service

Product zoals verwacht, snelle levering.

Was snel geleverd

Was snel geleverd en goed verpakt en geleverd wat er op de folder stond

Zeer snelle en correcte levering en ruim aanbod

Heel goede website, duidelijke info. Sneek service en zeer correcte levering.

Altijd leuk

Verfrissend

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.