Producten waren snel geleverd, dus top

Makkelijk bestellen, Snelle maar niet volledige levering g

Ik heb twee producten besteld, helaas heb ik tot op heden nog maar 1 produkt ontvangen. Wel ontvangen: DCM Ecoterra® Terrasplanten & Mediterrane Planten 60 L - BIO Nog Niet ontvangen: Strelitzia Nicolai - Elho brussels black. Met vriendelijke groet, Lizzy Bans Nobre

Ze doen wat ze beloven!

Leuke plant led gekocht. Ging iets mis met bestelling en rapido opgelost!

Uitstekend!

Hierboven staat "uitstekend", ik denk dat dit voldoende is.

snelle en prima levering

De levering van mijn plant vond plaats door Horticulture Aalsmeer Een geweldig bedrijf met een ongekend goede en zeer snelle service om de klant tevreden te stellen. Wij zijn hierover heel erg tevreden!

Voor zijn prijs een mooie ficus plant alleen heel wat kleiner dan aangegeven.

Goede site en snelle correcte levering in een degelijke verpakking.

Correct

Veilig verpakt

Snelle levering, zelfs met kerst drukte.

Product goed verpakt en een snelle levering is altijd fijn.

Op alle vlakken uitmuntend !

Een prachtige website waar je heel veel nuttige info vindt die je kan gebruiken bij het onderhoud van je eigen (moes)tuin. Een community waar je steeds terecht kunt met je tuinvragen. Een webshop die uitblinkt in snelheid en op het vlak van prijs/kwaliteit meer dan uitstekend is. Kortom, zeker een aanrader.

Supersnelle levering

Supersnelle levering en goed contact over bestelling

Zeer correct en vlot

Een zeer correcte omschrijving van het bestelde product. Snelle en vlotte levering die perfect ingepakt was!!!!

Alles perfect verlopen

Prima toegekomen snel en in frisse staat mooie planten

Absoluut klasse

Ik kan uren op deze website rondsnuffelen. De website is erg duidelijk, hetgeen ik besteld heb is prima kwaliteit voor een degelijke prijs. De levering verliep vlot. Dus dank je voor de uitstekende service.

volgens verwachting

Teleurgesteld

Ik heb verkeerde plant ontvangen..

Prachtig boompje

Wat een mooie gezonde calamondin werd er geleverd! Ik ben er erg blij mee en de katten hebben de kartonnen doos tot hun nieuwe slaapplek gebombardeerd.

perfect

op Maandag besteld en dinsdag al ontvangen

Vragen worden snel per e-mail beantwoordt

Leuke webshop

Super slechte service

Ik heb helaas niet de juiste planten ontvangen zoals in de advertentie staat, ik heb netjes gemaild en duidelijk aangegeven dat het niet klopt en het verzocht te retourneren en/of eventueel ruilen met de juiste planten, dit werd stelling tegengehouden door de verkoper, uiteindelijk is er afgesproken dat het kon na meerdere mails en telefoon gesprekken, jammer genoeg werd ik geholpen door een zeer arrogante meneer die totaal niet klantvriendelijk is, deze gaf aan dat ik moest bewijzen dat ik de verkeerde planten had ontvangen, terwijl ik bij de eerste mail foto’s had gemaakt met de geleverde planten met een printscreen van de advertentie erbij, deze meneer moet wat anders gaan doen ipv klanten telefonisch te woord staan, deze idioot gaf zelfs aan dat ik een dna test moest gaan doen voor de plant om te bewijzen dat het de verkeerde plant was ! Wat een arrogante klootzak ! Ik had echt de neiging om er naar toe te rijden en deze 4 planten door zijn strot te douwen! Ik adviseer iedereen om goed op te passen wat je koopt bij deze site, ik kom hier nooit meer terug!

Uw reactie toont dat u niet ter goeder trouw bent. We hebben u verschillende keren gecontacteerd met info over uw levering en de geleverde planten. U denkt het beter te weten dan de kweker... dat is uw goed recht. Maar beleefdheid staat boven alles. Jammer van uw reactie.

Wist gericht welk middel ik wilde hebben. Besteld, geleverd. Niks bijzonders. Gewoon zoals het hoort

Goede service en snelle levering

Ik had een aantal spullen besteld. De levering was snel, maar 1 ding was fout geleverd. Maar dit hebben ze heel snel opgepakt en daarna was het juiste product meteen naar mij toegestuurd. Dus een hele goede service.

Correcte webshop

Prima product, prima prijs, levertermijn van 4 dagen kan wellicht beter.

Verzending liet lang op zich wachten

Mooie producten op de website en bestellen ging makkelijk. Alleen na het bestellen bleef het stil en ben ik na een week zelf gaan navragen wanneer bestelling verzonden zou worden. Daar werd wel snel op gereageerd maar ik moest zelf contact opnemen met de externe leverancier. De levering was er uiteindelijk na ruim 1,5 week, wat geen probleem is als dat op de website wordt geplaatst maar dat is tegenwoordig vrij lang.

Ben heel blij met deze site.

Geweldig, snelle reactie, dank jullie wel hier voor.

Heel handig

De tuintaken Elke week /maand vind ik ideaal. Ik heb anders geen flauw idee wat ik moet/kan doen.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.