Absoluut klasse

Ik kan uren op deze website rondsnuffelen. De website is erg duidelijk, hetgeen ik besteld heb is prima kwaliteit voor een degelijke prijs. De levering verliep vlot. Dus dank je voor de uitstekende service.

volgens verwachting

Teleurgesteld

Ik heb verkeerde plant ontvangen..

Prachtig boompje

Wat een mooie gezonde calamondin werd er geleverd! Ik ben er erg blij mee en de katten hebben de kartonnen doos tot hun nieuwe slaapplek gebombardeerd.

perfect

op Maandag besteld en dinsdag al ontvangen

Vragen worden snel per e-mail beantwoordt

Leuke webshop

Super slechte service

Ik heb helaas niet de juiste planten ontvangen zoals in de advertentie staat, ik heb netjes gemaild en duidelijk aangegeven dat het niet klopt en het verzocht te retourneren en/of eventueel ruilen met de juiste planten, dit werd stelling tegengehouden door de verkoper, uiteindelijk is er afgesproken dat het kon na meerdere mails en telefoon gesprekken, jammer genoeg werd ik geholpen door een zeer arrogante meneer die totaal niet klantvriendelijk is, deze gaf aan dat ik moest bewijzen dat ik de verkeerde planten had ontvangen, terwijl ik bij de eerste mail foto’s had gemaakt met de geleverde planten met een printscreen van de advertentie erbij, deze meneer moet wat anders gaan doen ipv klanten telefonisch te woord staan, deze idioot gaf zelfs aan dat ik een dna test moest gaan doen voor de plant om te bewijzen dat het de verkeerde plant was ! Wat een arrogante klootzak ! Ik had echt de neiging om er naar toe te rijden en deze 4 planten door zijn strot te douwen! Ik adviseer iedereen om goed op te passen wat je koopt bij deze site, ik kom hier nooit meer terug!

Uw reactie toont dat u niet ter goeder trouw bent. We hebben u verschillende keren gecontacteerd met info over uw levering en de geleverde planten. U denkt het beter te weten dan de kweker... dat is uw goed recht. Maar beleefdheid staat boven alles. Jammer van uw reactie.

Wist gericht welk middel ik wilde hebben. Besteld, geleverd. Niks bijzonders. Gewoon zoals het hoort

Goede service en snelle levering

Ik had een aantal spullen besteld. De levering was snel, maar 1 ding was fout geleverd. Maar dit hebben ze heel snel opgepakt en daarna was het juiste product meteen naar mij toegestuurd. Dus een hele goede service.

Correcte webshop

Prima product, prima prijs, levertermijn van 4 dagen kan wellicht beter.

Verzending liet lang op zich wachten

Mooie producten op de website en bestellen ging makkelijk. Alleen na het bestellen bleef het stil en ben ik na een week zelf gaan navragen wanneer bestelling verzonden zou worden. Daar werd wel snel op gereageerd maar ik moest zelf contact opnemen met de externe leverancier. De levering was er uiteindelijk na ruim 1,5 week, wat geen probleem is als dat op de website wordt geplaatst maar dat is tegenwoordig vrij lang.

Ben heel blij met deze site.

Geweldig, snelle reactie, dank jullie wel hier voor.

Heel handig

De tuintaken Elke week /maand vind ik ideaal. Ik heb anders geen flauw idee wat ik moet/kan doen.

Heel tevreden met het product gegeven de prijs.

Na 3 dagen al geleverd.

Minigarden op poten gekocht via deze site. Helaas erg slechte kwaliteit.

Ik moest de onderdelen zelf uit elkaar zagen. Helaas in de vorm niet gelijk. Waardoor ik bij sommige delen een stuk af moest zagen of ik vorm moest zagen. Jammer, maar nooit meer iets via de site bestellen.

snel en goed

snel en goed

Snelle levering Goede prijs kwaliteit

Snelle levering Goede prijs kwaliteit

goed geholpen!

duidelijke uitleg op website, gevonden wat ik zocht en levering volgens afspraak

bestelling is geleverd

Zeer snelle service. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling in huis !!

Goede kwaliteit-prijs verhouding

Geweldige website !

Super website met veel handige info. Correcte webshop met groot aanbod en snelle levering. Ik vind de tuinkalender heel leuk.

Redelijk goed

Na dat hij vastgeschroefd zit is het best stevig en zeker voor deze prijs.

Perfect snelle service en levering

Goed!!

Superservice!

Supergoede- en een 24 uur service! TOP!

Mooi product

Wat ik fijn had gevonden als ik een mail had gekregen als het product was verzonden. Maar buiten dat goede levering. En mooie prijs/kwaliteit verhouding

We hebben je een mail én melding op de site gestuurd ivm de verzending (op 08/09/2020 om 14:36u). Misschien zat het bericht in je spam-folder? Lieven van MijnTuin

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.