Snelle en correcte levering aan een topprijs

Ik was op zoek naar gaszonmest voor de herfst. Ik vond hier onmiddellijk wat ik zocht én aan een scherpe prijs

Prima kwaliteit

De plant was zorgvuldig verpakt.

Keurig optijd en netjes geleverd

Keurig optijd en netjes geleverd

top,zeer snelle levering

snelle levering en goede producten

TOP

Eenvoudig bestellen en een vlugge levering!

20kg voor een top-prijs gratis en snel aan huis geleverd

gezocht naar een specifiek product en voor het eerst op deze site gekomen, met beste prijs

erg leuke site

veel gebruikte site en daarom snel antwoorden op vragen

Gemakkelijk en duidelijke website. Betrouwbaar qua bestelling en levering. Zal zeker beroep doen voor bestellingen in de toekomst.

Product was uitstekend en verzorgt! Verpakking was netjes .

Is voor herhaling vatbaar waar voor uw geld.

Een zeer vlotte bestelling en vooral een snelle en vlotte levering

Voldoet aan de verwachtingen.

verpakking kon beter

verpakking kon beter,snelle levering.

correcte behandeling.

correcte levering. voor herhaling vatbaar.

Ongenoegen

Er was mij beloofd om de levering op 06/08/ 2021 te bezorgen….. Doch niemand gezien!!!!! Geen respons op mij berichten door GSL!! Ook niet door jullie!! Is dit zaken doen?? Groeten.

snelle levering betrouwbaar

snelle levering betrouwbaar

Super snelle leveringen

Perfect verpakt, snel geleveverd en top kwaliteit !

zeer goed aangekomen

Planten waren gezond, zeer goed verpakt en werden snel geleverd

goed en snel

goede en zeer snelle levering

Gratis levering is niet waar

Op de webshop staat er dat het gratis levering is , maar na contact opgenomen te hebben beweren ze dat deze website niet van hun is. Maar als er op klik kom ik wel op hun webshop

Zeer leerzaam

Voor elk probleem vind je een oplossing. De maandelijkse mails zijn zeer leerzaam. Raadgevingen en adviezen worden altijd gelezen.

Prima verpakt, mooi met koelelement

Goede levering

GLS had een probleem met de wijze van verpakken.een grote slappe kartonnen doos met daarin een zak van 20kg. GLS klaagde. Ze hadden er een paar keer hun plakband omheen gedaan om de boel bij elkaar te houden. Verzoek van GLS om dit soort leveringen anders te verpakken. GLS deelde mede dat ze I principe zo niet willen afleveren. Dus ik dacht, ik geef het maar even door.

Goed product

Snel geleverd, perfect verpakt

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.