op tijd en correct geleverd

Nog geen pakje toegekomen???

Zogezegd toegekomen maar is hier niet??

Top, alles tot in de details in orde.

Op de site gekeken, artikel was voorradig, dus besteld. de volgende dag in huis in een stevige verpakking. Jammer dat niet iedereen zo betrouwbaar is.

Goede communicatie en goed product

Dit product werd mij aangeraden door een kennis en ik ben er tevreden mee. Ook heeft mijntuin.org goed met mij gecommuniceerd over waar mijn pakketje was ten alle tijden, en dat geeft een zeker gevoel. Zeer tevreden.

TEVREDEN

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben over zowel de levering ,als over het product. Ook de verpakking was helemaal in orde. BEDANKT

Verwarrende communicatie over levering.

Volgens mij is er nooit een poging gedaan om het bestelde bij mij thuis af te leveren. Er was steeds iermand thuis.

slechte service

bestelling gaat via eurotuin verantwoordelijkheid is verdwenen doorgeschoven naar elkaar. fout wordt niet gecompenseerd.

SnellE correcte levering

Prima. Blijvertje

Ben erg blij met “mijn tuin.org” Ze hadden als enige de plantjes waar ik al langere tijd naar op zoek was. Super snel en netjes geleverd Zeker een aanrader

super

Goeie contacten en een ZEER vlugge bediening bedankt

top bedrijf

snelle levering geen moeilijk of poeh ha 1 woord top

over de producten en de verpakking alles ok

Met post.nl heb ik het moeilijker, je krijgt niet de gelegenheid te melden elders te leveren in geval je niet thuis bent. Ze zeggen: 'we komen tussen 13 uur en 18 uur en je moet je maar aanpassen. In het vervolg liever niet meer met post.nl;

lange levertijden en geen communicatie

omdat ik geen nieuws had ontvangen over mijn levering, moest ik ze een e-mail sturen waarop ja ze snel hebben gereageerd, maar nog steeds geen duidelijk idee of ik mijn aankoop zal krijgen.

Very good customer service.

I ordered 2 set of flowers but only 1 arrived. Contacted shop and in same day got reply the other will send to me. Two days later, flower arrived. Very happy with such service.

Mijn eerste ervaring “gewoonweg TOP”

Had mijn bestelling per ongeluk 2 maal besteld. Men heeft mij onmiddellijk gecontacteerd, en het te veel betaald bedrag terug gestort. Prima service en zeer klantvriendelijk en beleefd personeel. In één woord “prachtig” Zeker een aanrader!

mijn ervaring is goed alleen de verzendkosten vind ik duur

heel tevrede

Wat betreft werktuig, prima !! Enig probleem, de montage-instructies zijn niet duidelijk.

Super goed en snel geholpen!

Super goed en snel geholpen!

Het pakket stond bij de voordeur, iedereen had het kunnen pakken

Zoals hierboven beschreven. Verder is het goed verpakt. Nog niet uitgepakt.

Ok

Nog maar één keer besteld en het pakket was snel en ok aangekomen.

De top van de plant was geknakt

Het was te kort dag (was voor cadeau)om te reclameren. Verkeerd ingepakt

Aan te raden om bij hun planten te kopen

Telefonisch niet bereikbaar voor vragen.

ik vind jullie mail prachtig en begrijpvol uitgelegd

ik kijk altijd uit naar jullie mail, ik vind die iedere keer fantastisch. ik lees en herlees ,ik leer er veel uit, ook van de reviews. bedankt dat jullie er zijn Maria

heelgoed

heel goede uitleg over planten en bloemen

geen handleiding bij

Bij de meststof is geen handleiding bij de hoeveelheid per liter. En hoe vaak er gemest moet worden.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.