Betrouwbaar

Betrouwbaar en behulpzaam

Ik zit al heel lang op mijn levering te wachten. Niet normaal.

Ik zit al heel lang op mijn levering te wachten. Niet normaal.

Geen communicatie

Ik heb een bestelling geplaatst met leverdatum vorige week en heb daarna geen informatie meer gekregen... Graag had ik geweten of en wanneer ik mijn bestelling krijg.

lange levertijd en geen info over de levering

slecht en na emails geen reactie van de partner die voor de leering zou moeten zorgen

bestelling 2014642

deze is niet nieuw vul en beroest

het duurt enorm lang voor je een bestelling geleverd krijgt

12 dagen na bestelling nog niets ontvangen. Op vraag mail een standaard mail gekregen. Op een nieuwe mail met de vraag of de order mss verloren gegaan is zelfs geen antwoord gekregen. Het gaat hier wel over een bestelling van +/- 250 euro

Correct en behulpzaam

Correcte informatie en heel snel antwoord bij het stellen van een vraag over de bestelling.

Snelle reacties op bestelling en mail

Ik ben erg teleurgesteld

Mijn pakje wordt pas een week na bestelling verstuurd. Bij ontvangst ontdek ik enkel een code om mijn eigenlijke bestelling te plaatsen om dan te constateren dat het vooreerst niet voorhandig is. Ik voel mij bekocht want intussen zit mijn plant vol luis. Mercie

Plant OK levering niet OK

Bestelling is op een totaal ander adres afgeleverd maar dankzij de bereidwilligheid en de eerlijkheid van de foutieve bestemmeling toch nog tot bij ons geraakt

Makkelijk bestellen, goede levering.

Wij wilde een bloembak van rond de 50€ die online elders met 50-75€ verzendkosten besteld kon worden. Bij mijntuin.org was de prijs van de bak hetzelfde als elders maar met gratis levering. En binnen 2 weken geleverd. Heel netjes.

Duidelijke site

Goede toelichting over de verschillende planten

klasse. vriendelijk, snel en betrouwbaar.

mijn vraag werd snel en deskundig beantwoord. Het artikel was snel op de post en voldoet volledig aan de verwachtingen.

De een wat groter dan de ander

Ge doed wat ge beloofd

Zeer snelle, veilige levering. Perfect dus.

late levering, verder alles in orde

zie boven

Makkelijk besteld en supersnel geleverd

Toevallig via internet bij een mij onbekend bedrijf in België terecht gekomen. Had precies wat ik zocht met nog goede informatie er bij ook. Goede prijs en minimale bezorgkosten. Dus besteld. En nog 2 dagen eerder dan GLS eerder meldde geleverd. Heel prettig. Nu kan ik mijn gatenplant van de juiste aarde voorzien.

Op tijd geleverd.

Ik heb drie spuitbussen laten leveren om fruitbomen met verschillende producten te behandelen. Alle drie spuitbussen zijn van professionele kwaliteit. Meer keuze in professionele spuitbussen dan op Bol. Com tegen een gelijk of betere prijs. Vooral bij het merk Gloria. De luchtcompressor compatible spuitbussen. Netjes geleverd. Van mij krijgen ze vijf sterren!

Goed product, goede service

Duidelijke site, goede info per mail, ook direct na een vraag. Prima service en levering.

Makkelijk in gebruik

Gebruik deze app al een aantal jaren en helpt mij mijn tuin goed te verzorgen. Enige aandachtspunt is het gemis van de mogelijk de lijst op Latijnse naam op volgorde te zetten.

Makkelijk iets bestellen en een goede service

Makkelijk iets bestellen en een goede service

Snelle levering . Voldoende uitleg bijgekregen

Goed.

Goed.

heel goed

voor een eerste bestelling werden wij heel goed geholpen. wij zijn tevreden

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.