Super Service

Ik had twee planten besteld die helaas al dood waren. Maar er werden heel snel twee nieuwe planten naar mij opgestuurd. Deze zijn ook prima. Heel erg goede service Ik zal het hier nogmaals bevestigen Hartelijk dank, groeten Mucki

Schitterend

Plant snel geleverd, zeer goed verpakt, daar bestel ik nog!!

Goeie ervaring, leuke ontdekking , ik ken de winkel maar wist niet dat online bestellen kon, dus dit zal nog gebeuren. Heel tevreden over de kwaliteit van de artikelen (kerstdeco), ...YOU MAKED MY DAY!

Zeer correcte en snelle service en levering

Ik krijg mijn bestellingen altijd heel snel geleverd en jullie aanbod van producten is super.

Aan het verwachte voldaan....

Ik zocht een bepaald artikel en in de website van MijnTuin vond ik makkelijk het gezochte. De bestelling en levering ging vlot.

Bestelling geplaatst en met veel zorg thuis geleverd

Enorm veel informatie over wat voor planten cq bloemen ook.

Goede info over het tuinieren en behandelen van de grond enz, enz..

perfect

overzichtelijke site ruim aanbod correcte prijs gemak van bestelling en betaling supersnelle levering

perfect

heel snel geleverd alles perfect in orde

Prima sevice

Snelle levering, goede nakoming van het beloofde. Een min puntje, had niets met tuinorg. te doen: het pakket werd afgeleverd bij de voordeur zonder ook maar aan te bellen.

Snelle en correcte levering aan een topprijs

Ik was op zoek naar gaszonmest voor de herfst. Ik vond hier onmiddellijk wat ik zocht én aan een scherpe prijs

Prima kwaliteit

De plant was zorgvuldig verpakt.

Keurig optijd en netjes geleverd

Keurig optijd en netjes geleverd

top,zeer snelle levering

snelle levering en goede producten

TOP

Eenvoudig bestellen en een vlugge levering!

20kg voor een top-prijs gratis en snel aan huis geleverd

gezocht naar een specifiek product en voor het eerst op deze site gekomen, met beste prijs

erg leuke site

veel gebruikte site en daarom snel antwoorden op vragen

Gemakkelijk en duidelijke website. Betrouwbaar qua bestelling en levering. Zal zeker beroep doen voor bestellingen in de toekomst.

Product was uitstekend en verzorgt! Verpakking was netjes .

Is voor herhaling vatbaar waar voor uw geld.

Een zeer vlotte bestelling en vooral een snelle en vlotte levering

Voldoet aan de verwachtingen.

verpakking kon beter

verpakking kon beter,snelle levering.

correcte behandeling.

correcte levering. voor herhaling vatbaar.

Ongenoegen

Er was mij beloofd om de levering op 06/08/ 2021 te bezorgen….. Doch niemand gezien!!!!! Geen respons op mij berichten door GSL!! Ook niet door jullie!! Is dit zaken doen?? Groeten.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.