slechte service

bestelling gaat via eurotuin verantwoordelijkheid is verdwenen doorgeschoven naar elkaar. fout wordt niet gecompenseerd.

SnellE correcte levering

Prima. Blijvertje

Ben erg blij met “mijn tuin.org” Ze hadden als enige de plantjes waar ik al langere tijd naar op zoek was. Super snel en netjes geleverd Zeker een aanrader

super

Goeie contacten en een ZEER vlugge bediening bedankt

top bedrijf

snelle levering geen moeilijk of poeh ha 1 woord top

over de producten en de verpakking alles ok

Met post.nl heb ik het moeilijker, je krijgt niet de gelegenheid te melden elders te leveren in geval je niet thuis bent. Ze zeggen: 'we komen tussen 13 uur en 18 uur en je moet je maar aanpassen. In het vervolg liever niet meer met post.nl;

lange levertijden en geen communicatie

omdat ik geen nieuws had ontvangen over mijn levering, moest ik ze een e-mail sturen waarop ja ze snel hebben gereageerd, maar nog steeds geen duidelijk idee of ik mijn aankoop zal krijgen.

Very good customer service.

I ordered 2 set of flowers but only 1 arrived. Contacted shop and in same day got reply the other will send to me. Two days later, flower arrived. Very happy with such service.

Mijn eerste ervaring “gewoonweg TOP”

Had mijn bestelling per ongeluk 2 maal besteld. Men heeft mij onmiddellijk gecontacteerd, en het te veel betaald bedrag terug gestort. Prima service en zeer klantvriendelijk en beleefd personeel. In één woord “prachtig” Zeker een aanrader!

mijn ervaring is goed alleen de verzendkosten vind ik duur

heel tevrede

Wat betreft werktuig, prima !! Enig probleem, de montage-instructies zijn niet duidelijk.

Super goed en snel geholpen!

Super goed en snel geholpen!

Het pakket stond bij de voordeur, iedereen had het kunnen pakken

Zoals hierboven beschreven. Verder is het goed verpakt. Nog niet uitgepakt.

Ok

Nog maar één keer besteld en het pakket was snel en ok aangekomen.

De top van de plant was geknakt

Het was te kort dag (was voor cadeau)om te reclameren. Verkeerd ingepakt

Aan te raden om bij hun planten te kopen

Telefonisch niet bereikbaar voor vragen.

ik vind jullie mail prachtig en begrijpvol uitgelegd

ik kijk altijd uit naar jullie mail, ik vind die iedere keer fantastisch. ik lees en herlees ,ik leer er veel uit, ook van de reviews. bedankt dat jullie er zijn Maria

heelgoed

heel goede uitleg over planten en bloemen

geen handleiding bij

Bij de meststof is geen handleiding bij de hoeveelheid per liter. En hoe vaak er gemest moet worden.

Zeker de moeite waard deze site te bezoeken !

Cactus (Wolfsmelk) gekocht. Kwaliteit, verpakking en snelheid van levering uitstekend. Moet er wel rekening mee houden dat niet alle door hen genoemde producten door hen ook geleverd worden.

Nuttige informatiebron

Handige site om overzicht te creëren van wat er in je eigen tuin staat en wanneer er wat gedaan moet worden aan onderhoud. Behulpzame community als je tuinvragen hebt.

Nuttig, duidelijk en goed bruikbaar

De tips en trucs kan ik direct met succes toepassen in mijn tuin.

perfect

Snel en correct geleverd.

niet blij

Hieronder staat mijn eerste reactie aangegeven en de onderneming heeft daar heel boos op gereageerd via een e-mail of ik niet eerst contact had kunnen zoeken voor ik zo'n referentie achterliet. Ik heb tegen hun gezegd, ik kreeg via hub eeb automatische e-mail om te vragen wat ik ervan vond. En dit is wat ik ervan vind. En als aanvulling wil ik zeggen dat ik weet dat deze onderneming zaken doet met goede kwekers, zoals Fruithof en andere kwekers, nadat ik grondig onderzoek heb gedaan, nadat ik een gesloopte grapefruit-plant ontving. De plant is inmiddels goed hersteld van de schade en ik ben er echt heel blij mee, een prachting cadeau voor mijn 46 jarige verjaardag. Maar voor de recht blijf ik negatief denken over deze onderneming en ben ik geen fan van hun. Ze pakken de boel goed in, maar het is post.nl die het verknald, dus ik hoop voor de toekomst dat ze een beter postbedrijf kunnen vinden. Voor de plantkwaliteit geef ik een 10, voor de klantenservice geef ik 1 ster van de 5 sterren. Mijn eerste reaktie: Ik ben echte een grote fan van jullie Blog, echt super, ik volg dat al jaren. Pas deze maand kwam ik erachter dat jullie ook een winkel zijn. Jullie website is de meest verschikkelijke website ooit !! En ik werk international, dus ik heb echt veel website's gezien. Wat maakt het zo erg? De shop is niet meteen zichtbaar, de zoekmachine is verschikkelijk. Mijn eerste bestelling is een complete ramp, met post.nl, de takken van mijn boompje waren kapot. Het spijt me, ik blijf een fan van jullie Blog en echt alleen bij de hoogste noodzaak zal ik iets bij jullie bestellen en anders nooit meer.

Snelle levering,goed verpakt! Roofmijtjes doen hopelijk hun werk!

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.