Goed.

Goed.

heel goed

voor een eerste bestelling werden wij heel goed geholpen. wij zijn tevreden

Alles is naar wens verlopen

We hadden een bloembak gekocht en deze is helemaal volgens onze verwachtingen aangekomen.

uitmuntend

goede site en snelle levering. Ook de prijs is goed

er ontbreekt 1 pakje

dus je moet er weer achteraan

Niet altijd voorradig zoals aangegeven.

Pas na 3 werkdagen vernomen dat mijn online bestelling niet voorradig is en niet geleverd kan worden. Website vermelde nochtans dat het voorradig was.

OK

Duidelijk, netjes afgehandeld en verstuurd, alleen voordat het pakketje hier was...duurde meer dan een week. Maar of dat aan Mijn Tuin of aan de pakketdienst lag??

Gewoon goed.

Bestellen is makkelijk levering duurde wat langer. Het is niet mogelijk je bestelling te volgen zonder lid te worden... Website mag wat overzichtelijker.

Nog niet tevreden.

Wij hebben tot nu toe de bestelling niet ontvangen.

Snelle levering. Ruime keuze

Snelle levering!!!

Trage levering, niet juiste informatie. Wel snel reageren maar zonder oplossing

Zijn hele vriendelijke mensen hier werkzaam. Ik wacht alleen al 10 dagen op een bbq rooster. Hij zou op voorraad zijn, 6 dagen later verzonden en 4 dagen later nog niks binnen. Is geen webshop die lekker loopt. Als je ergens lang op kan wachten prima, maar is ook niet goedkoop ofzo. Daarna vragen ze of ik beoordeling wil aanpassen meerdere malen, dat vindt ik niet netjes. De feiten zijn nog steeds hetzelfde, om dan ook de vertraging deels bij eigen gekozen leverancier neer te leggen is niet passend voor een positieve beoordeling.

Levering in 2 delen, weinig communicatie hierover

Rotsplanten niet geheel volgens onze verwachtingen, te laag. Olijfboompje heel mooi.

Gemakkelijke te bestellen, trage lavering

Niet gemakkelijk om alles te kopen aangezien de covid maatregelen... Wat ik nodig had vond ik hier en was gemakkelijk te bestellen. De levering liet wel ruim een week op zich wachten. (misschien wel te verstaan aangezien je alleen maar op webshops kan bestellen) Verpakking liet wel een beetje te wensen over. Een zwakke kartonnen doos voor 30kg aan goederen... De doos scheurde bijna stuk door het gewicht van de meststof zakken. En er mag ook wel gedacht worden aan de gezondheid van de koeriers

Prima bedrijf

Het is de eerste keer dat ik materiaal bestelt heb bij mijn Tuin, maar ik ben niet teleur gesteld ! Alles was prima , de afspraak en de levering.

De levering was perfect getimed.

Goede en vlotte service

Een product dat nog op weinig plaatsen leverbaar was, vond ik hier. Snelle service ondanks Covid19-maatregelen.

Snelle levering, goede communicatie

De levering was snel en de producten goed verpakt.

Mijn ervaring is goed

ged

Zeer lange levering

Levering duurde lang pas nadat ik had gebeld kreeg ik 2 minuten later dat het aangemeld was bij GLS

Trage levering - onnodig verpakkingsmateriaal

De online bestelling van kalk en meststoffen voor het gazon gaat vlot. Helaas wordt elke zak van 20kg (in mijn ogen onnodig) verpakt in een kartonnen doos en voor elke doos krijg ik een e-mail bevestiging van GLS tewijl dit één levering betreft. Bovendien wordt er een leveringskost aangerekend van 14.99€ voor levering van Melle naar Drongen. Bovendien duurt het 5 dagen (besteld 11/04 - geleverd 16/04 om dit geleverd te krijgen. Wouter Torfs will heel graag dat we belgisch online kopen wat ik bij deze ook bewust gedaan heb. We hebben echter nog veel te leren van de nederlanders als het op online shoppen en service levels aankomt.....

Juiste en snelle levering, vepakking slecht

Ondanks de crisis pakketten toch snel binnen. Verpakking was slecht. Dozen zaten vol met GLS herstel tape.

bestelling vlot via de site ...levering met DPD nog steeds wachtende

begrip voor elke drukte die er is bij de logistiek maar door de trage leveringstermijn met DPD zou ik geneigd zijn volgende keer mijn product elders te bestellen. Toen ik hen belde om te weten te komen wanneer levering had ik bijkomend ook nog een wachtlijn van + 20 min betalend dus dit kost me 6 euro aan wachten.. andere bestelling via BPost, Post NL, en kleinere spelers zijn vlotter gelopen.. Gelukkig is jullie site gebruiksvriendelijk..

Heel erg goed omdat mijn bestelling snel is geleverd en was goed verpakt.

Heel erg tevreden.

Ondanks de corona drukspuit snel binnen. Met een beetje moeite de spuitlans in elkaar gezet en spuiten maar!

Snelle uitstekende service!

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.