Was een snelle levering, netjes verpakt met verzorgingsomschrijving erbij.

snelle verzending..

Het pakketje dat is binnen gekomen bevalt me uitstekend en ik wil iedereen aanraden om hier iets te kopen..

Goed, snel en betaalbaar

Snelle levering, goed verpakt en dat voor een heel goede prijs

Goed product, snelle levering

Wij hadden nog geen ervaring met MijnTuin.org. Maar de eerste keer is uitstekend bevallen. Het product voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. De verpakking was prima waardoor er geen beschadiging van het product is opgetreden. De levering was snel.

Heel goed!!

Mooi plant en snel bezorgen.

Niks mis mee

Alles naar wens en snel, goed verpakt, een vette aanrader.

Ongelofelijk !!

Gisteren voormiddag bestelt, vandaag geleverd, vlugger kan niet.

Erg goed

Vragen zijn correct behandeld

heel goede prijs'/kwaliteit verhouding en snelle levering.

levering via GLS, maar het tijdsbestek van levering is nogal ruim. Omdat wij niet gedurende het gehele tijdsbestek thuis zouden zijn, heb ik de avond tevoren aangegeven dat GLS kan afleveren zonder handtekening. Maar die keuze was nogal lastig te vinden via de website van GLS. Toen ik dat eenmaal had gevonden was de afhandeli9ng okay. Aflevering heeft ook plaatsgevonden conform instructie mijnerzijds.

Ik ben teleurgesteld

Heb 2 citrus variegata besteld (75 cm hoog volgens beschrijving). Eén plant is perfect, maar de andere is een echt kneusje: amper 50 cm hoog mét pot en op een scheef schriel stammetje met een iel ziekelijk kruintje. En bestelde planten mag je natuurlijk niet retourneren.

Plant lag in slechte staat in de doos weet niet of hij erdoor komt

Slechte ervaring

Zeer snel en correct geleverd. Zeer goed op de hoogte gehouden tijdens verzending

Keurig verpakt

Snelle levering; goede kwaliteit; keurig verpakt.

Top online shop

Zeer snelle levering! Topproducten!

Goed. Vlot en snel

Goede info Bestelling en levering zeer vlot

Geweldige service

Ik kocht een plantje op water maar daar was iets mis mee gegaan Na een mailtje werd het direct opgepakt en kreeg ik een geheel nieuwe plant compleet met toebehoren Ik was er echt blij om omdat het een verjaardagscadeautje was en ik ondanks de pech toch het cadeau op tijd aan de jarige kon geven Geweldige service

Product zoals verwacht, snelle levering.

Was snel geleverd

Was snel geleverd en goed verpakt en geleverd wat er op de folder stond

Zeer snelle en correcte levering en ruim aanbod

Heel goede website, duidelijke info. Sneek service en zeer correcte levering.

Altijd leuk

Verfrissend

Het plaatsen van de bestelling en de levering probleemloos verlopen!

Slechte service

Op de site staat wordt bezorgd binnen 1-4 dag, misschien dit is voor België. Ik heb deze product besteld van Nederland en heeft 10 dag geduurd tot ik ontving de product

Perfect. Received in good order. Thx!

Snel en vezorgde levering.

Een uitstekende traject van het maken van een keuze, het bestellen, betalen en ontvangen van de goederen. Een minpuntje is het invullen van het formulier. Invullen van de postcode is niet voldoende, het feitelijk adres moet volledig wprden ingevuld. De ontvangen plant is kleiner dar de foto doet vemoeden. De omschreven verzorging is onvolledig.

Fantastisch foto's, uitleg, tips....

Spijtig dat ik geen contact kan maken op persoonlijke vraag , nl ik zoek Viburnum Tinus van ongeveer 1 m H. hebben jullie dit in voorraad en wat is de kostprijs? Mag ook andere soort Viburnum zijn, maar wel bladhoudend en tegen vorst bestaand - volle zonkant. Mvg.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.