Goed bezig , jongens

Ik heb geen ‘groene vingers’ maar ik volg wél graag een bedrijf dat hun consument naar eerlijke, milieuvriendelijke producten aanbiedt zoals BIONYX en deze correct levert, zoals ‘Mijn Tuin’. Vandaar , 4 ****

Goede uitleg en omschrijving. Veel keuze, scherpe prijzen, snelle verzending en uitstekende service.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede website, toegankelijk, snelle bezorging en topkwaliteit!

Mooie plantjes , goed verpakt en snel bezorgd.

Vlotte levering

Het product was goedkoper dan bij de Gamma (zelfs als daar 20% korting bij was) en de levering verliep heel vlot.

Correct

Op zeer korte tijd correct geleverd, informatieblad mocht iets vollediger met bv een goed filmpje hoe je er mee werkt Is nieuw voor mij.

snel en ok

de uitleg bij de feromoon vallen viel wat tegen

Aanrader

Heel scherpe prijs, snelle levering

s'Avonds besteld, volgende middag reeds afgeleverd, alhoewel 10kg zwaar. Tracker was voorzien. Ongelofelijk goed ingepakt en beschermd voor vervoer. Een absolute aanrader.

Zeer positief

Per toeval op MijnTuin.org terecht gekomen door het zoeken naar info/tips voor de tuin. Uiteindelijk ook via de webshop artikels besteld en dit werd ook goed afgehandeld. Zelf bij eventuele problemen is er een snelle response + oplossing. MijnTuin.org is een toffe site met een goede helpdesk.

Correcte levering

Vlugge en vlotte bediening

Vandaag besteld en morgen reeds geleverd,vlugger kan niet, top.

Duidelijk eerlijk en komt afspraken na

Zie boven

Zal het aanbevelen en opnieuw bestellen

Zeer handige website. Prima productbeschrijving op de site. Goed assortiment en goede kwaliteit. Snelle en gemakkelijke levering. Normaal prijsbeleid. Het enige negatieve is geen contact via de opgegeven mail, feedback werkt niet. Alle vragen worden een standaardbrief gestuurd, niemand geeft om uw berichten.

Unieke woelvork doet wat ie beloofd in leemhoudende grond

Stevig constructie en kwaliteit Onze tuin heeft eenbehoorlijk zware leemhoudende grond. Vork meteen getest nu de grond vochtig ligt (bij aanhoudende droogte wordt de toplaag hard als beton).... het woelen gaat moeiteloos, de verkruimelaar doet de rest - dit kan alleen ontwikkeld zijn door een tuinman met gelijkaardige grond !

De filmpjes over de tuin vind ik prachtig

Ze zijn zeer nuttig. Ik heb al van veel tips gebruik kunnen maken.

Prettige tuinagenda met veel weetjes en basiskennis

O.m. op basis van 'mijn tuin' maakte ik jarenlang een werkschema op voor de moestuinactiviteiten op mijn werk.

Heel handig naslagwerk vooral voor onderhoud

Ik gebruik het vooral om.te kijken wanneer ik moet snoeien, ziektes behandelen of water.moet geven. Super!

De planten in je tuin overzichtelijk rubriceren en daarbij van collega-tuiniers leren.

Weet welke planten in je tuin groeien en welke verzorging ze nodig hebben om ze zo mooi mogelijk te laten uitkomen. Leer van andere tuiniers (en misschien leren zij ook van jou).

Snel bezorgd en verpakking word niet verspilt met lucht of plastiek

Heel goede service

3 x is scheepsrecht

Via de website spullen voor mijn vijver besteld. De eerste zending was incompleet. Na contact werd meteen het ontbrekende opgestuurd. Bij aankomst bleek een collie beschadigd. Na wederom contact werd ook deze na geleverd. Niets dan lof over de afhandeling van mijn klachten !!

Ik maakte een goede keuze.

Mooie planten , zeer degelijk verpakt en vlug geleverd.

Heel slechte ervaring

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling... Besteld op 8/12, we zijn nu 14/12...

Fraterstraat 111

9820 Merelbeke

+32 495 57 85 66

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.