Heel slechte ervaring

Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling... Besteld op 8/12, we zijn nu 14/12...

Leerzaam ook voor oudere tuinders

Door de informatie die er steeds is krijg meer mogelijkheden om mijn hobby (tuinieren) met veel plezier uit te voeren.

Snel en gemakkelijk besteld

Bestelling was gemakkelijk geplaatst, en geleverd zoals aangegeven.

erg goed !!!

Een meerwaarde voor iedere tuinier !

Super tevreden

Heel goede service. Had per abuis dubbel besteld. Zonder problemen kunnen annuleren en geld terug bijgeschreven.

Heel tevreden

Vlot verloop van bestelling

perfect

juiste info en levering zoals vermeld in mail

Steeds goede informatie te vinden

Ik volg het maandelijks oo

Super snelle levering!

Super snelle levering, 2 dagen na plaatsen bestelling product ontvangen. Zat goed ingepakt, waardoor veilig vervoer. Product makkelijk in elkaar te zetten, beschrijving kon iets beter, maar met een plaatje erbij eenvoudig te monteren. Product ook direct gebruikt. In 1 woord: geweldig! Grond (kleigrond) wordt mooi opgetild en los gemaakt door verkruimelaars. Dit is echt een top apparaat.

Alles verliep perfect:bestelling was er heel snel,ondanks dat men mij had verwittigd dat het wat langer kon duren…

verassende ervaring

beginnend met enorm grote variatie van planten en vervolgens een super snelle levering van een uitstekend verpakte bestelling.samengevat: een 100% tevreden klant

Planten zien er goed uit

op tijd en correct geleverd

Nog geen pakje toegekomen???

Zogezegd toegekomen maar is hier niet??

Top, alles tot in de details in orde.

Op de site gekeken, artikel was voorradig, dus besteld. de volgende dag in huis in een stevige verpakking. Jammer dat niet iedereen zo betrouwbaar is.

Goede communicatie en goed product

Dit product werd mij aangeraden door een kennis en ik ben er tevreden mee. Ook heeft mijntuin.org goed met mij gecommuniceerd over waar mijn pakketje was ten alle tijden, en dat geeft een zeker gevoel. Zeer tevreden.

TEVREDEN

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik tevreden ben over zowel de levering ,als over het product. Ook de verpakking was helemaal in orde. BEDANKT

Verwarrende communicatie over levering.

Volgens mij is er nooit een poging gedaan om het bestelde bij mij thuis af te leveren. Er was steeds iermand thuis.

slechte service

bestelling gaat via eurotuin verantwoordelijkheid is verdwenen doorgeschoven naar elkaar. fout wordt niet gecompenseerd.

SnellE correcte levering

Prima. Blijvertje

Ben erg blij met “mijn tuin.org” Ze hadden als enige de plantjes waar ik al langere tijd naar op zoek was. Super snel en netjes geleverd Zeker een aanrader

super

Goeie contacten en een ZEER vlugge bediening bedankt

top bedrijf

snelle levering geen moeilijk of poeh ha 1 woord top

over de producten en de verpakking alles ok

Met post.nl heb ik het moeilijker, je krijgt niet de gelegenheid te melden elders te leveren in geval je niet thuis bent. Ze zeggen: 'we komen tussen 13 uur en 18 uur en je moet je maar aanpassen. In het vervolg liever niet meer met post.nl;

lange levertijden en geen communicatie

omdat ik geen nieuws had ontvangen over mijn levering, moest ik ze een e-mail sturen waarop ja ze snel hebben gereageerd, maar nog steeds geen duidelijk idee of ik mijn aankoop zal krijgen.

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.