Prima verpakt, mooi met koelelement

Goede levering

GLS had een probleem met de wijze van verpakken.een grote slappe kartonnen doos met daarin een zak van 20kg. GLS klaagde. Ze hadden er een paar keer hun plakband omheen gedaan om de boel bij elkaar te houden. Verzoek van GLS om dit soort leveringen anders te verpakken. GLS deelde mede dat ze I principe zo niet willen afleveren. Dus ik dacht, ik geef het maar even door.

Goed product

Snel geleverd, perfect verpakt

Groene vreugde m.a.w heel tevreden over de geplaatste bestelling!

Het was de eerste keer dat ik via mijntuin.org iets bestelde. Heel tevreden over de prijs en de kwaliteit van het product. Ik zou het zo opnieuw doen! Heel tevreden :-) Heel goede service naar verzending toe!

Snel besteld, snel ontvangen, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Snel besteld, snel ontvangen, prima prijs/kwaliteit verhouding. Binnen 1 werkdag bestelling in huis. Afhandeling door GLS liet te wensen over, doos was behoorlijk beschadigd bij ontvangst.

Schade aan 1 van de potten.

Snelle levering maar schade aan 1 van de potten.

Heel snel en professioneel

Heel te vreden

Correcte, snelle en degelijk verpakte levering

de levering van mijn bestelde planten-ecosysteem voldoet helemaal aan mijn verwachtingen, allemaal mooie, stevige planten en alle benodigde materialen netjes verpakt erbij; een minpuntje echter, nergens wordt vermeld hoe deze sfeer moet onderhouden worden, dat zal ik op het internet zelf moeten opzoeken!

Veel informatie.

Goede uitleg over de tuinwerkzaamheden met leuke kalender taken.

erg goed

Scherpe prijzen, snelle zending, en snelle response bij vragen.

zeer snelle verzending

mooi product, prijs-kwaliteit zeer goed

Leveren niet wat omschreven staat

Ik bestelde een plant met hoogte 40cm volgens de omschrijving. De geleverde plant is hooguit 20cm met één takje als uitloper die de overige 20cm moet goedmaken. Dit is boerenbedrog van de hoogste plank! In de kleine letters staat dat je een plant niet kan terugsturen, dus ik verwacht een compensatie op een andere manier.

Zeer teleurstellende Kumquat boom

De Kumquat was zeer teleurstellend. De bladeren waren gelig en er hing geen 1 mandarijn aan de boom. 2 mandarijnen waren eraf gevallen en het zag er niet uit. Zeer teleurstellend en ik raad het af om hier voortaan iets te bestellen. Het lijkt absoluut niet op wat er op de foto worst gepresenteerd!

Bezorging snel en goed verpakt.

Ik heb een kumquad gekocht en ontvangen. Echter is het geen vergelijk met foto op de site. 4 losse vruchten in de doos. 1 aan het boompje. En verder is de plant zo’n 15 cm korter dan aangegeven. Vind ik persoonlijk erg jammer. Maar heb het toch maar in de bloempot gezet. In de hoop dat het nog wat word.

Slechte service na bestelling

Na het plaatsen van een grote bestelling, wilde ik eea toevoegen. Hier bestaat geen enkele mogelijkheid voor behalve het plaatsen van een nieuw order. Alle aangedragen voorstellen zijn van tafel geveegd. Om maar te zwijgen van de communicatieve kwaliteiten en het empathische vermogen van een medewerker Hopelijk zijn er anderen die klanten na mij vriendelijker en meer tactvol te woord staan.

Geen woorden voor.

Zie wat ik in mijn tuin moet doen en kan planten bestellen

Alles is goed gegaan bij de bestelling

Alles volgens plan verlopen

Matig

Plant snel ontvangen Plant beschadigd diverse takken afgebroken

perfect, alles is zo verlopen als het hoort te zijn

Ik ben zeer tevreden. Duidelijke web-site en zeer snelle levering, zelfs naar Nederland ! Het pakket werd zelfs één dag eerder afgeleverd dan was aangegeven in de bevestiging.

Product zoals omschreven en een leuk klein extraatje growkit tomaat

Product zoals omschreven en een leuk klein kadootje en growkit tomaat

Goede plantjes

Goed verpakt in prima conditie

perfecte levering zoals altijd

Snel, goed verpakt, prijs was ook heel goed. Geen klagen.

Snel en goede kwaliteit

Bestelling kwan heel snel en netjes verpakt en goede prijs kwaliteit

Fraterstraat 111

9820 Merelbeke

+32 495 57 85 66

Over MijnTuin.org

MijnTuin.org is een online marktplaats voor groen en lifestyle met een grote keuze en lage prijzen.