Mijn bestelling is goed en snel aangekomen

Zeer snel geleverd

Wegwerphandschoenen zijn zeer snel geleverd en goed kwaliteit.

Bestelling zoals beloofd in omschrijving en de andere dag thuis ontvangen

Bestelling zoals beloofd in omschrijving en de dag erna ontvangen, top!

goed en snel

onoverzichtelijk, snelle service en te duur in verzenden

de site vind ik niet overzichtelijk en makkelijk, was een snelle levering maar de verzendkosten vind ik veel te hoog

besteld en de volgende dag in huis, alles netjes en verzorgd

Goede en snelle service

Supersnel en precies wat we bestelden

Excellent service

snel en accuraat verzorgd.

Goede website en snelle bezorging.

Heel goed supersnel

Mijn ervaring is geweldig keurig op tijd en supersnel bezorgd.

snel geleverd, geen gekke dingen, kwam alleen wel in een doos die 20x zo groot als de verpakking was

Mooie aanbieding en Goede service

De post stuurde het pakketje retour vanwege het adres (?), maar de klantenservice stuurde meteen een nieuw pakketje met de nieuwe inhoud. De volgende dag was het er. Superservice. Ze hadden een hele mooie aanbieding op vitamines. Dat scheelt flink.

Matig

Op zondag Best er, volgens lijstje dan op dinsdag geleverd na ontvangen van mail. Niks gehad op dinsdag op woensdag de winkel gebeld, was binnen. Maar hier geen mail over gehad.

Perfect bedrijf met goede service

Alleen goede ervaring. Een flesje was leeggelopen in de verpakking maar werd super opgelost

Bestelling kwam veel later dan beloofd op de website

Je besteld iets omdat je het nodig hebt. Ik zoek een website die dat vlot kan leveren voor een scherpe prijs. Ik vind het erg vervelend als je dan je bestelling gewoon dagen later pas ontvangt. Ook geen berichtje oid van vertraging. Gewoon later versturen. Belofte maakt schuld.

Het us de eerste keer dat ik bij DA bestel. Ben erg tevreden

goede site en over zichtlijk en makkelijk bestellen en vlug geleverd

Eerste keer op deze manier, normaal altijd naar de winkel. Bestellen ging eenvoudig en snel geleverd. Top.

Prima prijs. Levering op tijd. Alles bij elkaar geen klachten

Vaker besteld bij DA. Nooit problemen altijd op tijd. Geen bezorgkosten boven een bepaaald bedrag. Zal hier vaker bedtellen.

Goede en snelle service

Duidelijke website. Eenvoudig te bestellen met een snelle levering.

Prettige webshop.

Overzichtelijke webshop met leuke aanbiedingen. Wel jammer dat sommige producten welke in de aanbieding zijn niet altijd te bestellen zijn.

vlotte afwikkeling alleen had getoajetje ook in een enveloppe gekunt was misschien goedkoper geweest dan 4,95 bezorgingskosten

Goed en snel

Goed en snel

Super makkelijk en snel geleverd

Vaak zijn in de winkel de aanbiedingen al weg. Hier niet! Volgende dag in huis. Voor herhaling vatbaar.