perfect

perfect geregeld

Waardeloos

Wat een slechte service, wordt niet teruggebeld en sowieso nemen ze nooit de telefoon op, systeem 4 jaar geleden aangeschaft en nu al een upgrade nodig die meer dan de helft van de initiële prijs kost, hoezo redelijke levensduur verwachting, krijg ook geen antwoord meer op mails.

Perfect!

Goede service! Zeer tevreden met mijn camerasysteem, had ik dit maar eerder gedaan. Zeker aan te raden!

De monteur heeft het alarmsysteem netjes geïnstalleerd en keurig uitleg gegeven.

Goed geregeld

Wij hebben camera's besteld voor onze garage. De adviseur heeft mij goed geholpen en geadviseerd. Installateur heeft netjes geïnstalleerd de installatie gedaan.

Had er haast bij en de levering is voor mij snel gerealiseerd.

Goed geregeld

Ik had een alarmsysteem nodig voor mijn bedrijf. Contact gehad met Directveilig en die hebben mij vrij snel na de installatie mij een BORG certificaat gestuurd.

Slechte klantenservice, komen afspraken niet na

Erg slecht bedrijf. Ze zijn nooit te bereiken, en komen nooit hun afspraken na. Moet altijd uren bellen, om vervolgens te horen dat ik wordt teruggebeld ( wat niet gebeurd).

Slecht

Onbetrouwbaar, komen afspraken niet na

Soepel en uitstekend

Recent een alarmsysteem geplaatst. Perfect service en geplaatst. Ik ben zeer tevreden over het alarmsysteem.

Camerasysteem laten plaatsen en ben tevreden over het beeldkwaliteit.

Goed geholpen

Heb gebeld en ben direct geholpen. Offerte snel binnen gekregen en de dame aan de lijn was duidelijk. Ik heb een normale tussenwoning dus het was gelukkig niet spannend. De installatie was ook goed verlopen en had een vriendelijke monteur. Uitleg was goed, simpeler dan ik dacht.

Alles goed op 1 ding na

Ik was zeer te vrede over het geheel. Alleen na 2 dagen kreeg ik al een melding dat de batterij van de afstandsbediening bijna leeg was. Snel opgelost wel maar dit hadden ze voor de tijd ook na kunnen gaan denk ik.

Perfect geregeld

Al de tweede installatie

Vriendelijk goede uitleg van de monteur.

Vriendelijk goede uitleg van de monteur.

Ben zeer tevreden over de installatie en het product. Beeldkwaliteit is zoals mij is beloofd.

Snelle reactie

Tot nu toe altijd snelle en accurate reacties ook op vals alarm tijdens storm.

Prima product en service.

Prettig contact tijdens aanleg. Materiaal functioneert goed en heeft goede vormgeving. Niet indringend in interieur aanwezig. Integratie van functies zeer plezierig.

Zeer tevreden over de alarmsysteem en de diensten wat erbij hoort. Ze komen hun afspraken na.

Prettig

Fijne ervaring met directveilig.

Tot nu toe geen negatieve ervaring

Tot nu toe geen negatieve ervaring, tot nu toe helemaal tevreden.

Zeer betrouwbaar

Erg tevreden. Geen vals alarm meer. Kinderen eigen afstandsbediening ook fijn. Koppeling met philips hue super.

bij vragen wordt je gelijk goed en snel geholpen

Heb ik hieronder al vermeld

1. prima te bedienen en te beheren via de app 2. de contacten zijn heel professioneel met de meldkamer en het bedrijf 3. een prettig gevoel en zeker een veilig gevoel

Eekboerstraat 28 7575 AX Oldenzaal