bij vragen wordt je gelijk goed en snel geholpen

Heb ik hieronder al vermeld

1. prima te bedienen en te beheren via de app 2. de contacten zijn heel professioneel met de meldkamer en het bedrijf 3. een prettig gevoel en zeker een veilig gevoel

;)

10 sterren zoals beloofd

Ben tevreden

Geen

Goede ervaring geen probleem

Goede ervaring geen probleem

Werkt perfect

Voel mij veilig Makkelijk te bedienen Goed beeldkwaliteit, ook snachts

Makkelijk te bedienen, goede service zoals beloofd

Snelle reacties en goede bereikbaarheid

prima service

Vlotte en nette plaatsing, goede nazorg en een snelle en alerte meldkamer.

Geweldig alarmsysteem

Ben te spreken over het alarm. Cameras heb ik niet. Kan daar geen uitspraak over doen.

Prima ervaring

Mijn ervaring is goed met deze firma.

a

a

Prima ervaring, ben zeer te spreken over de monteur Peter. Hij heeft netjes werk geleverd en een duidelijke uitleg.

Gewoon goed

Normaal

positieve ervaring

8, goed

Mooi en net bedrijf

Ik ben te spreken over hoe directveilg.nl mij heeft geholpen. Helaas was er wel een probleem na de installatie maar daar kan de monteur niets aan doen. De batterij van de sensor zat er scheef in waardoor de sensor niet reageerde. Hij is terug gekomen en heeft de batterij juist gezet en de sensor deed het weer.

Ik ben tevreden met hoe het is verlopen. Kan directveilig aanraden.

Gewoon goed, niets op aan te merken.

Prettig

Prettig

Nette partij

Heb met de beveiligingsadviseur de situatie besproken en conform mijn verzekering heeft hij met mij mee gedacht. Ik heb het goed geregeld en voor een nette prijs. Mijn ervaring is daarom ook positief.

Goed geregeld

Ben tevreden, het is allemaal goed verlopen. Zoals besproken met de medewerker aan de telefoon. Ik vond wel jammer dat ik niet op kortere termijn de levering kon krijgen.

Positief

Na een aantal negatieve ervaringen met Home Safety, ben ik inmiddels een tevreden klant van Directveilig.nl. Dienstverlening is op een aantal wezenlijke punten verbeterd: Met name de alarmcentrale, uitleg, reactie alarm.

GOEDE SERVICE

GOEDE SERVICE. ENIGE MINPUNTJE IS DAT IK DE FACTUREN IN MIJN SPAMFOLDER VAN MIJN MAIL KRIJG.