Duurder dan verwacht

Ik had gedacht dat het voordeliger was, na mijn contact was duidelijk waarom het duurder is. Verder werkt alles goed.

Gewoon goed

Er word accuraat gereageerd als er een probleem is.

Zijn geld waard

Security is uitstekend, zowel techniek als de alarmcentrale werken prima. Niet de goedkoopste maar wel heel goed. Een maal inbraak alarm gehad in al die jaren (in mijn wijk zijn regelmatig pogingen tot inbraak), het dievengilde weet ook dat Directveilig.nl goed werkt 😎

Geweldig alarmsysteem

Uiterst tevreden met het alarmsysteem van Directveilig.nl. Zowel voor thuis als op de zaak gekozen voor dit alarmsysteem. Het is zeer makkelijk te bedienen en de meldkamer reageert snel als ik ze nodig heb. Een aanrader voor iedereen!

Niets op aan te merken

Gewoon zoals het hoort, heb geen opmerkingen. Alles is gegaan zoals besproken.

Ben tevreden over de installatie

Goede ervaring

Goede ervaring

Nette ervaring

Mijn ervaring omschrijf ik als netjes zoals het hoort.

Volledig ontzorgd

Ik ben volledig ontzorgd, ik had een discussie met mijn oude leverancier en ben hierdoor gaan wezen serven. Ben nu aangesloten bij directveilig en weet nu waar ik voor betaal. Bij de oude leverancier moest ik bijna ieder jaar extra betalen voor onnodige vervangingen waarvan ik vraagtekens had.

Ik schrijf niet snel een review maar voor directveilig maak ik een uitzondering. De manier hoe met mij is mee gedacht is perfect. Ik had een offerte van een concurrent ontvangen voor het plaatsen van een camerasysteem inclusief volledige installatie en schrok van de prijs. Hierdoor ben ik offertes gaan opvragen bij verschillende bedrijven. Ik heb mijn offerte aanvraag gedaan via de website en ben kort hierna gebeld. Vervolgens kreeg ik na het gesprek binnen enkele minuten de offerte op de mail. Prijstechnisch was het niet veel beter om eerlijk te zijn maar de snelheid van oppakken stond ik versteld van. Bij de concurrent moest ik lang wachten op enkel een offerte. Nadat ik alle offertes heb ontvangen heb ik toch voor directveilig gekozen. Zij waren niet de voordeligste maar wel de partij bij wie ik het beste gevoel had. Nu de installatie achter de rug is kan ik zeggen dat ik waar heb gekregen voor mijn geld. Ik heb een fijne ervaring met directveilig en ga nu ook het alarmsysteem aan hen uitbesteden. Hier kan ik nog geen uitspraak over doen omdat deze nog niet geïnstalleerd is.

Aardige medewerkers

Heb een mooie ervaring en ben ook netjes te woord gestaan. De monteur is ook vriendelijk.

Een goede ervaring

Via mijn buurman heb ik hier besteld. Heb zelfde pakket als de buurman.

Voldoende

Heb gekregen wat ik heb besteld.

Ik ben tevreden

Voor ons bedrijf hebben wij een alarmsysteem laten plaatsen. Ik had een borg certificaat nodig van de verzekering. Na het eerste contact had ik al een goed gevoel. Heb snel een beslissing kunnen nemen. De installatie is binnen 1 week gedaan en binnen 4 dagen had ik mijn certificaat op de mat. De installateur heeft netjes werk geleverd, hij heeft snel de installatie kunnen doen en binnen 3 uur was hij de deur weer uit. Prettige ervaring heb ik gehad.

Erg fijn bedrijf die goed met je mee denkt

Ben erg te spreken over directveilig.nl. ze hebben mij erg goed geholpen bij het beveiligen van mijn bedrijfspand. Heel erg bedankt en shapo voor de monteur filemon!

Jos

Goede ervaring met Directveilig. Goede service en prettig contact.

Goed geregeld

Ik heb jarenlang gebruik gemaakt van mijn alarmsysteem en moest sinds vorig jaar september een aanpassing doen ivm mijn telefoonlijn. Omdat ik de offerte van mijn oude leverancier te hoog vond ben ik verder gaan kijken of er een andere partij is die mij kan helpen voor minder. Zo ben ik bij directveilig uitgekomen en ik kan zeggen dat ik goed geholpen ben. Word altijd snel gereageerd en terwijl ik met Bas Koops in gesprek was had hij mij al de offerte gestuurd. Er is goed met mij meegedacht om de kosten niet te hoog laten uitlopen ivm mijn verzekering. Heb mijn alarm laten aanpakken en heb sinds deze week ook mijn cameras aan laten pakken. Ik ben tevreden over de service en de prijs.

Aanrader

Duidelijk, snel opgeleverd en een veilig gevoel. We hebben een extra camera geïnstalleerd.

Effectief en budget vriendelijk

Makkelijk te bedienen, zelfs voor mij als 75 jarige. Systeem werk prima en is makkelijk aan en uit te zetten. Zal het zeker aanraden.

Duidelijke uitleg en een goede service

Goed alarmsysteem, alle componenten zijn geïnstalleerd door de monteur. Wij hebben het premium pakket en de buitencamera gekocht. Zeer tevreden over het gemak waarmee je verschillende instellingen kan selecteren en hoe makkelijk het systeem communiceert. Zodra het alarm afgaat, krijg je via verschillende kanalen direct meldingen ( telefoon, e-mail) Al met al zeer tevreden!

Zeer uitgebreid systeem en makkelijk te gebruiken

Goede info geven. Doet wat die belooft.

Goede beveiliging

Goede beveiliging, snelle installatie