Gewoon leuk om hier wat te kopen

Mijn bestelling wordt snel en met een persoonlijke touch bezorgd. Fijne webshop.

Een klein feestje

Prachtig ingepakt met persoonlijk kaartje.

Prachtige kaarsen, letterlijk een cadeautje om te ontvangen

Prachtige gradient kaarsen van mo man tai gekocht, kleuren in het echt nog mooier dan opde foto's. Kaarsen waren zeer goed verpakt mét een persoonlijk kaartje er bij. Erg leuk! En zeer snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar ☺️

Goede service!!

Erg blij met mijn kussen! Er zat een lief kaartje bij en het was mooi ingepakt!!

Mooie producten, uitstekende en persoonlijke service!

De producten die ik had besteld (twee koffiebekers) werden snel geleverd. De bekers waren feestelijk verpakt in cadeaupapier. Bij de bestelling zat een handgeschreven persoonlijke boodschap. Kortom, een zeer prettige winkelervaring!

een aanrader

Alles werd zeer vlot en correct geleverd. Bovendien was alles mooi en afzonderlijk ingepakt in een leuke verpakking. Als kers op de taart zal er ook nog een persoonlijk handgeschreven berichte bij de verzendingen. Leuk om hier iets te bestellen.

De winkel is goed postnl is slecht

De verzending is snel maar helaas heb ik de tafeltjes nog steeds niet binnen. Heb ze zaterdag bestelt. Post nl verschuift al dagen de uitlevering. Kan geen echte beoordeling geven wat de staat is van mijn bestelling. en hoe het bevalt.

Snelle levering, goed verpakt, en een lief begeleidend schrijven erbij....top!

Snelle levering, goed verpakt, en een lief begeleidend schrijven....top!

Top service!

Geweldige service!

De kaarsen waren heel mooi ingepakt en er zat een lief kaartje bij voor mijn moeder. Super attent dat ze dat (na mijn vraag) hebben gedaan!

Snelle levering en leuk verpakt

Ik was aangenaam verrast door de snelle levering. Vooral in deze tijd! Het product voldeed helemaal aan mijn verwachtingen: een prachtig buitenkleed. Ook zat er een handgeschreven kaartje bij de levering. Een dergelijk gebaar kan ik erg waarderen. Het maakt de koop-ervaring extra leuk. Ik zal zeker weer bestellen bij deze webshop.

Snel geleverd met een aardig briefje erbij!

Snel en keurig verpakt mijn bestelling geleverd. Attent vond ik het persoonlijke bedankkaartje en het kleine kadootje!

Ik had een buitenkleed besteld. Deze was helaas niet meer leverbaar in de maat die ik wilde. Ik werd hiervan snel op de hoogte gebracht, kreeg de mogelijkheid om voor dezelfde geld een maat groter te nemen. De grotere maat was voor mij helaas geen optie dus kreeg ik keurig mijn geld teruggestort. Ook ontving ik een kortingscode voor mijn eventuele volgende bestelling. Super geregeld! Dank jullie wel!

Snelle en vriendelijke service !

Levering was zeer snel ... jammer genoeg was het niet helemaal goed ... teruggezonden ... en zeer snel terugbetaald ! snelle service en sturen zelfs mails op zondag !

Fantastische service!

Prettig te woord gestaan, levering was echt supersnel. Fijn dat er nog bedrijven zijn die weten wat service is!

Super!!!!

Fantastische service, mijn bestelde produkt was super verpakt met een persoonlijke boodschap en nog een leuke attentie er boven op. Het voelde als een cadeautje uitpakken🎁😊

Verzorgd en attent

Mooi ingepakt cadeau met persoonlijke boodschap!

Ik ontving mijn bestelling netjes ingepakt met daarbij een leuk cadeautje. Helemaal geweldig!

Fantastische service!

Wat een cadeautje is het om Eem bestelling van Wies wonen te ontvangen! Super leuk ingepakt mét persoonlijk kaartje en presentje. Ik kom zeker terug!

Vriendelijk en behulpzaam

Ik werd vriendelijk geholpen. Het pakketje werd snel geleverd en de artikelen leuk ingepakt. Prima site.

Super om op deze manier je bestelling te ontvangen

Bestelling was keurig ingepakt met een persoonlijk kaartje en een kleine attentie erbij. Daar wordt je blij van!

Goede service. Eerste zending door post nl beschadigd maar gelijk een nieuwe toegezonden gekregen. Keurig ingepakt met kaartje. Heel tevreden

Prachtig ingepakt met een mooie boodschap

Erg attent en persoonlijk!

Ik heb hele mooie bordjes besteld. Dezelfde dag verzonden, heel mooi ingepakt en zelfs een cadeautje erbij: een systeem om de bordjes op te hangen aan de muur. In een woord: fantastisch!

Fijne web-winkel, snelle en nette levering

Voor de tweede keer hier iets gekocht. Wederom alles netjes op tijd met een persoonlijke note en een klein kadootje. Je voelt dat het met zorg is samengesteld en is ingepakt, ik vind dat leuk!