Gewoonweg "SUPERBEDIENING"!!!

In vergelijking met andere prijzen voor het bestelde produkt de goedkoopste. Bestellen ging vlotjes en heel korte leveringsduur. TOP!

toppie

veel voor weinig

Betrouwbare winkel met A-merk onderdelen tegen prima prijs

Ik moet zeggen, ik was wat sceptisch... (ben ik van nature). maar eerlijk is eerlijk, ik heb voor een nette prijs mijn color laserjet 4650 een tweede leven gegeven.

Goede kwaliteit toner

Ben blij met deze toner. Meestal zijn niet originele toners problematisch.

Goed, beterkoop en snel geleverd.

xx

Prima niks mis mee

Geen negatieve opmerkingen Doen het prima

Snel en goed geprijsd.

De prijs is goed, net als de snelheid en kwaliteit.

Met 1 zin uitstekend

Met een zin uitstekend

Werkt weer als vanouds

Prima toner

GEEN GOEIE ERVARING

Toen ik het pakje openmaakte, bleek de verpakking van één van de toners reeds open Ook zat de verpakking vol met zwart inktpoeder, wat me doet vermoeden dat deze toner zeer oud is Ik vroeg me af of ik deze nog kan wisselen voor een nieuwer type model voor andere printer

Super tevreden

Super tevreden

Voordelig en snel

Waarschijnlijk omdat het type toner 'er uit' gaat een zeer voordelige aanbieding.

Werkt weer prima

Redelijk snel geleverd

Geleverd conform afspraak, snel tegen de juiste prijs

Prettig en betrouwbaar

Ik vriend heel goed e bedrijf

Heel goed voortaan wil ik samen werken

Super snelle levering van het juiste produkt

Origineel, goedkoop en snel!

Scherpe prijs voor originele HP cartridges en volgens afspraak snel geleverd! Aanrader.

Supergoed

Snel geleverd en goed kwaliteit

Super snelle en correcte levering!

Nadat wij "iets te laat" wie herkent dit niet, ons toner bestand hadden aangevuld en er spoedig belangrijke documenten geprint dienden te worden, ontstond er een probleem! Originele toners .nl loste dit probleem zeer adequaat en snel op! Daarnaast was de keuze van een nieuwe toner zonder de originele doos met een financieel voordeel het extraatje als kers op de taart! Het pakket was goed te volgen en alles was naar behoren afgerond. Van deze service kunnen meer bedrijven nog wat leren! Keep up the good work!

Snelle levering, originele toners voor een spotprijs.