Super tevreden

Super tevreden

Voordelig en snel

Waarschijnlijk omdat het type toner 'er uit' gaat een zeer voordelige aanbieding.

Werkt weer prima

Redelijk snel geleverd

Geleverd conform afspraak, snel tegen de juiste prijs

Prettig en betrouwbaar

Ik vriend heel goed e bedrijf

Heel goed voortaan wil ik samen werken

Super snelle levering van het juiste produkt

Origineel, goedkoop en snel!

Scherpe prijs voor originele HP cartridges en volgens afspraak snel geleverd! Aanrader.

Supergoed

Snel geleverd en goed kwaliteit

Super snelle en correcte levering!

Nadat wij "iets te laat" wie herkent dit niet, ons toner bestand hadden aangevuld en er spoedig belangrijke documenten geprint dienden te worden, ontstond er een probleem! Originele toners .nl loste dit probleem zeer adequaat en snel op! Daarnaast was de keuze van een nieuwe toner zonder de originele doos met een financieel voordeel het extraatje als kers op de taart! Het pakket was goed te volgen en alles was naar behoren afgerond. Van deze service kunnen meer bedrijven nog wat leren! Keep up the good work!

Snelle levering, originele toners voor een spotprijs.

Klepelhoek 5

3833GZ Leusden