Uitstekend!

Na problemen met de levertijd van de leverancier, alles alsnog in orde gemaakt en prompt geleverd daarna! Zeer goed contact met de klantenservice met snelle reacties.

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor je review! Veel plezier van de vuurtafel :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Goede service, denken mee.

Ik heb voor de BBQ een pizza oven besteld, ze vertelde dat ze er ook nog een hadden met een kapotte omdoos die ik met korting kon krijgen. Super snel en goed verzonden. En zelfs de kapotte omdoos viel me mee. Product was nog nieuw en zonder beschadigingen. Super blij mee. Echt top service.

Beste Diana, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! We hopen dat je momenteel al volop geniet van je BBQ Pizza oven. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Oplossing gericht, indien iets niet op voorraad dan komen met een goed alternatief.

Beste Rene, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! We hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze online winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Jammergenoeg een vuurtafel besteld waar de me levering door fabrikant op zich laat wachten. Bestelling dan maar geannuleerd gezien het een zomer artikel is. Terugbetaling liet wat op zich wachten maar door tussenkomst van Koen van de klantendienst correct en snel in orde gebracht.

Snelle reactie, initiatief nemend om iets goed te regelen. Kortom zeer tevreden.

Beste Methilde, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! We hopen je de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Mooi product

Een inbouw vuurtafel besteld die helaas een wat langere leveringstermijn had. Eenmaal binnen bleek het een hele mooie RVZ Forno inbouw brander te zijn van goede kwaliteit. Gaan er heel wat gezellige avondje aan hebben. Garden trail is zeer correct en helder in de communicatie dus ben gewoon een zeer tevreden klant.

Beste Dirk, Dank voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel gezellige avondjes met de nieuwe inbouwbrander. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Fijn contact

Fijn contact gehad met ze en een super mooie Vuurtafel!

Beste Sjoerd, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snelle levering, goed verpakt

Snel en goed verzorgd

Beste Geeske, Heel erg bedankt voor het plaatsen van je review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Lage prijs, snelle levering en perfecte klantenservice

Laagste prijs voor Cosi Basket White, snelle levering en perfecte afhandeling van mijn klacht (lichte beschadiging, had niets met GardenTrail te maken). Kortom; tevreden klant. Overigens ook over Cosi; coulante afwikkeling en superleuke mooie buitenlamp.

Beste Bianca, Fijn dat we dit samen hebben kunnen oplossen! Bedankt voor je review en heel veel plezier van de aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Snelle en goede service

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Uitstekend geholpen

Onze bestelde vuurtafel hadden ze niet meer. Na 1 telefoontje alles geregeld. Toppie

Beste Tanja, Hartelijk bedankt voor het beoordelen van onze service! Alvast veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Top service, zeer klantgericht en uiterst correcte communicatie

Complimenten voor Annemijn van de klantenservice. Haar proactieve en communicatieve houding maken van deze bestelling een feestje. Een mooie vuurtafel tegen een concurrerende prijs. We moesten door leverproblemen bij de fabriek iets langer wachten op de glazen ombouw én daarbij werden we op een goede manier op de hoogte gehouden.

Beste Daniella, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review! Groot compliment en nog heel veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Klantvriendelijk!

Een aantal dagen geleden heb ik een deksel voor een vuurtafel van Happy Cocooning besteld. Echter kwam de bestelling beschadigd aan, jammer maar zoiets kan natuurlijk gebeuren. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met Garden Trail moest ik een foto van de beschadiging opsturen via de mail, er werd direct op gereageerd en de volgende dag werd er een nieuwe deksel bezorgd. Ontzettend fijne en vooral snelle service!

Beste Jesse, Fijn dat je onze service als goed hebt ervaren. Hartelijk dan voor je review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

uitstekende service!

Dit noem ik nu eenmaal klantvriendelijkheid. Snelle respons, goede opvolging en uitstekende after-sales service! Bedankt!

Beste Dorian, Hartelijk bedankt voor je review! Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Heel veel plezier van de aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

erg blij met de antwoorden op de vragen

zeer vriendelijk en snel geantwoord. die antwoorden had ik nodig om een besluit te nemen welk artikel ik zoy kopen, en of dat goed bij me paste.

Wat een verademing!

Goede snelle en duidelijke service! Vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gehouden door Annemijn. Hier kunnen veel andere winkels een voorbeeld aan nemen..

Goede service en goed product

Ik heb een tuinhaard besteld, het duurde even voordat het er was, omdat het niet op voorraad was. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en zij hebben mij ook aangeboden het betaalde bedrag te retourneren als ik mijn order wilde annuleren. Helaas bleek bij de bezorging het deksel van het tuinhaard kapot te zijn, ook daar werd meteen voor gezorgd. Ik waardeer het dat ik van iedere stap op de hoogte gehouden wordt.

Top ervaring met dit bedrijf

Alles word goed geregeld en houden de klanten op de hoogte.

Erg fijne website. Bestelling snel verzonden en keurig verpakt. Aanrader!

Goede service, snelle reactie op vragen en denken goed mee in oplossingen. Ook bij leveringsproblemen goed te woord gestaan en geholpen.

Op tijd en keurig verpakt

Zoals beloofd. Geen problemen.

Prijs / kwaliteit Zeer snel geholpen Aflevering ging vlekkeloos.

Twee keer goedde service

Twee keer een perfecte levering en service.

Positieve ervaring

Voor ‘t eerst mijn online aankoop gedaan. Haard is winterklaar door de geleverde hoes van Garden Trail.

Een leuke prijs gekregen

Coen heeft goed geholpen met twee plantenbakken Snel en goedkoop zeker volgende keer weer.