Goede kachel gekocht, bezorging was ook prima

Kwaliteitsspul !

Heb al eerder deze spot (GardenLights Tuinspot Focus 12V) besteld en ben daar heel tevreden over. Er zit 3 jaar garantie op, dus dat zegt ook al wat. Trafo en snoer is ook allemaal goed materiaal. Verder is de prijs goed en de verzending en berichtgeving daarvan perfect !

Uitstekende organisatie

Na bestelling van trafo goede informatie over de verzending. Was correct.!

snelle service/levering

duidelijke site en makkelijk te bestellen

Snel en goedkoop

Duidelijke website om te bestellen. Snel geleverd en ook nog eens goedkoop

Snel, netjes en de laagste prijs

Snelle klantenservice, Laagste prijs, En de volgende dag al in huis! Top product top service

Topaankoop

Snelle levering, goede website, duidelijke beschrijving. Bevalt uitstekend, ben blij met deze aankoop!

Prima levering

Gemakkelijk besteld en op tijd geleverd

Tevreden met snelle contact

Het artikel wat ik snel nodig had was niet voorradig maar kon wel in een andere kleur geleverd worden. Mail werd snel beantwoord, wat ik erg prettig vond.

Een fantastisch verjaardagscadeau

Super tevreden met mijn prachtig gezellige buitenlantaarn.

Perfecte service!

De Cosi gaslantaarn die ik besteld had bleek defect, maar er werd nog voordat ik hem retour gezonden had, een nieuw exemplaar naar mij toegestuurd. Supersnelle & uitstekende service!

Prima geleverd.

Netjes geleverd gekregen! Duurde wel iets langer dan bij andere websites, maar na ander halve week alsnog in huis. Levering niet via post.nl ,maar via DPD en had ik een afhaalpunt geselecteerd, maar vervolgens werd het toch bij de buren afgeleverd… Ging dus niet zoals de bedoeling was…

Super mooie Cosi gaslantaarn zwart en werkt top

Alles was compleet en zag er super goed uit. Echt een sfeer maker is het. Enige min puntje is. Dat levering wat langer duurder.

Hele goede en lage prijs

Snelle levering van de Cosiscoop Original Gaslantaarn Black.

Goed!

Nette levering van cosi tuinlantaarn. Bij meerdere verkooppunten gekeken en bij Gardentrail de laagste prijs. Blij met mijn bestelling en lamp.

Goede en snelle service

Goed verpakt en snel geleverd.

Top service perfect product

Prima verlichting en supermakkelijk aan te sluiten

2 flexkabels gekocht en diverse spotjes aangesloten. Lampen werken nu op timer. Spotjes geven best veel licht en de hele tuin is nu mooi verlicht.

Ijzersterke plantenbakken

De levering van de plantenbakken verliep wat stroef maar werd uiteindelijk goed opgelost. De roestvorming (cortenstaal) staat nog op nul. Maar heb er vertrouwen in dat dat tzt helemaal goedkomt.

service

snelle actie, prima mailing, snelle levering

Levering en product zijn matig, zeker gezien de prijs van 215 euro.

- Levertijd werd overschreden, een berichtje zou voor ons prettig zijn geweest. - Product werd verkeerd verpakt, daardoor ondersteboven aangeleverd, waardoor schade en verfomfaaid uiterlijk. - We hebben bewust voor een kunstplant gekozen, maar deze mimosa doet erg plastic aan. De bevestiging van twijgjes en blaadjes aan houten stokken doet een beetje knullig aan. De foto’s op de site geven een andere indruk. We denken na of we ons er mee kunnen verzoenen. - Klantenservice reageert snel, dat dan weer wel.

uitstekend

geen problemen en goederen verzekerd

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede service, vriendelijke klantenservice

Snelle reactie nav mijn mail dat product elders goedkoper was, meteen een kortingscode ontvangen. Bestelling gedaan, betaling ging niet goed, gebeld probleem werd door Gardentrail direct opgelost. Vandaag product ontvangen! Super snelle service, bedankt!

Snel en adequaat contact met snelle levering

Goedemiddag Peter, Hartelijk dank voor je review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Ik had een bestelling gedaan van een tuin lampje, maar na twee weken ging deze stuk. Even een mailtje en hoppa, er was gelijk actie vanuit de leverancier en werd er gelijk een nieuwe geleverd en is reeds ontvangen. Helemaal top.

Beste Nico, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!