Goede levering en voldoet aan verwachting

Mooi tuin haardje en zeer goede levering

Goedemiddag, Bedankt voor de review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Snelle levering, was de volgende dag al conform verwachting geleverd. Zou er zeker vaker bestellen.

Goedemiddag Bas, Hartelijk dank voor je mooie review! Groetjes, Team Gardentrail

Snelle levering en mooi product!

Snelle levering van het bestelde product en heldere communicatie vanaf aankoop! Ook een mooie overzichtelijke website! Voor herhaling vatbaar.

Beste Jolien, Hartelijk dank voor je mooie review! Tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Vlotte levering

Als reactie op mijn bericht inz laagste prijsgarantie, kreeg ik al snel een vriendelijke mail terug met kortingscode. Daarmee meteen een bestelling geplaatst en binnen een dag had ik deze al in huis.

Beste Alexandra, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wij stellen het zeer op prijs dat je een review hebt geplaatst. Nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Iedereen maakt wel eens een foutje, netjes opgepakt en opgelost!

Mijn pakket had door een fout alleen een verzendsticker op de originele verpakking en is zo verstuurd. Contact gehad met Fenna en die heeft een passende oplossing aangeboden! Top Service!

Prima geholpen en snelle reactie

Ik ben door GardenTrail erg goed geholpen en de producten waren snel bezorgd.

Hi Maikel, Dank voor je reactie en fijn te horen! Hopelijk tot ziens! Groet, Team Gardentrail

Klantvriendelijk!

Makkelijk online te bestellen, vriendelijke medewerkers:)

Goedemorgen, Bedankt voor je feedback en heel fijn om te horen! Tot een volgende keer! Groeten, Team Gardentrail

Goed verpakt en snelle levering

Goed verpakt en heel aangekomen. Heel blij mee de cosy windlicht op gas. Makkelijk in gebruik

Goedemorgen Hedy, Wat fijn dat je plezier hebt van je bestelling! Hopelijk tot een volgende keer! Groet, Team Gardentrail

Scherpe prijzen en op tijd geleverd

Ik heb bij Garden Trail een Happy Cocooning Hestia vuurtafel besteld met toebehoren. Naast de scherpe prijs werd alles keurig een dag later bezorgd. Erg tevreden!

Goedemiddag Maurice, Bedankt voor je review, super leuk om te horen! Heel veel plezier van je bestelling! Groet, Team Gardentrail

Mooi produckt

Heb de sierankers geplaatst in mijn veranda ben er supper blij mee.

Snelle levering en gebracht tot in het tuinhuis!

Product voldoet aan alle eisen. De service van DHL was ook super. Ze zetten de pallet zending op de gewenste plek in het tuinhuis.

Helaas retour gezonden omdat het zwaarder was dan ik had gedacht.

keurig terug betaald en gratis retour kunnen zenden.

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review! Wie weet tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Beste M, Bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Ondanks dat het produkt niet compleet was is dat perfect opgelost.Dus uitstekende service.

Goedemiddag Dick, Fijn om te horen dat alles naar wens is opgelost. Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snel, correct en niet duur

Snel, correct en niet duur(der)

Hi Sander, Fijn om te horen! Wie weet tot ziens in onze shop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Topzaak

Snelle en goede service

Hi Jose, Fijn om te horen dat je tevreden bent, dan zijn wij dat ook :-) Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Uitstekende prijs, kwaliteit en service!

Online zoekende naar een vuurtafel bij het mij onbekende GardenTrail terecht gekomen. Met de belofte 'laagste prijsgarantie' een prachtige set voor een superprijs aan kunnen schaffen. Er waren enige problemen met levering van een besteld artikel door foutieve verzending door de leverancier. Dit is door klantenservice GardenTrail uitstekend opgevolgd/afgehandeld. Zeer tevreden over prijs, kwaliteit en zeker de klantenservice. Top!!!

Hi Joyce, Fijn dat je nu kunt genieten van jouw bestelling en dat de levering naar tevredenheid is opgelost. Veel plezier van je aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Ik ben super tevreden met het product.

De service was erg goed en het product werd de volgende dag al bezorgd. Het was een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik zal iedereen zeker aanraden hier te bestellen.

Hoi Charlotte, Dank voor dit grote compliment! Veel plezier van je bestelling. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Goede en snelle service

Snel en compleet geleverd. Na de bestelling kregen we een mail dat er een tweede kans artikel ook voor ons geschikt zou zijn. Ongebruikt, maar een aangebroken doos. Met korting konden ze deze ook snel leveren. Snelle en heldere communicatie. Zeer tevreden

Hi Sander, Wat fijn om te horen en we zijn blij dat we je konden helpen. Heel veel plezier van je bestelling en tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Goede, snelle service, doen wat ze beweren

Goede, snelle en klantvriendelijke service. Doen wat ze beweren, ze geven echt de laagste prijs.

Goedemorgen Suzanne, Bedankt voor je positieve feedback, fijn om te horen! Heel veel plezier van je bestelling! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Super service en klantgerichte werknemers

Heel vriendelijk en goed geholpen door het personeel en heel klantgericht en meewerkend. Dikke complimenten.

Goedemorgen Suzanna, Bedankt voor de complimenten, fijn dat je tevreden bent en heel veel plezier van je bestelling! Tot een volgende keer wellicht! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Waanzinnig

Levering dezelfde avond in huis, via de chat heel goed geholpen!

Hi Suzanne, Bedankt voor het delen van je fijne ervaring. Veel plezier met je bestelling en we zien je graag terug in onze shop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Supergoed

Artikel besteld, bleek iets niet goed te zijn Mail gestuurd wat te doen. Snel een reactie terug gekregen. Artikel mocht omgeruild worden. Het 2e item was er weer supersnel. Dat was gelukkig wel in orde Bestellen bij Gardentrail is een aanrader Lian

Hi Lian, Fijn om te horen dat het probleem naar wens is opgelost. Wie zien je graag weer eens terug in onze webshop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

top service aan een zeer scherpe prijs

doe ik zeker nog zaken mee!!

Hi Koenraad, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, dan zijn wij dat ook! :-) Heel veel plezier van de bestelling en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snel, betrouwbaar en zeer uitstekende service

In minder dan 24 uur werd onze vuurtafel geleverd. De communicatie met de verkopers liep uitstekend. Via mail nog een paar extra vragen gestuurd, en daar kreeg ik ook meteen antwoord op. Uitstekende service ! Wij verheugen ons op veel plezier tijdens de koudere periodes !

Hoi Caroline, Bedankt voor het plaatsen van je review! Heel veel warmte en plezier gewenst van de vuurtafel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!