In één woord fantastisch!

Wij zijn erg tevreden over het contact met Garden Trail. Wij gaan jullie zeker promoten bij bekenden. In het bijzonder Annemijn die ons bijzonder goed heeft geholpen en zelfs na de koop nog voor je klaar staat. Dank je wel daarvoor, Annemijn. Fijne dagen!

Beste Inge, Bedankt voor het grote compliment! Hele fijne feestdagen gewenst en hopelijk tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Goed advies, zeer klantvriendelijk

Goed geholpen met onze vragen en echt meegedacht voor oplossingen. Vervolgens ook nog snel geleverd. Super service van Annemijn van de klantenservice.

Hoi Jeroen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring met Gardentrail. Enorm veel plezier gewenst van de Enjoyfires vuurtafel! Hopelijk tot de volgende keer in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snelle levering en uitermate tevreden over de service van Gardentrail

Levering was snel en zonder problemen. Een heel prettig bedrijf met een uitstekende klantenservice!

Beste Fabian, Dankjewel voor het plaatsen van je review! Veel warmte gewenst van de Cosiscoop! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Top!!

Super blij met de service en de mooie tafel!

Hi Kaylee, Leuk om te horen dat je blij bent met je order en de service. Heel veel plezier van de Easy Fires vuurtafel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snel correct en vriendelijk

Wij hebben een vuurtafel besteld met accesoires De laagste prijsgarantie werd effectief en heel correct geregeld. Levering werd door dhl afgehandeld. Alles netjes verpakt op pallet. Telefonisch contact verliep vlekkeloos een mail werd onmiddellijk beantwpord Een pluim voor dit bedrijf.

Beste Geert, Dank voor het grote compliment! Heel veel plezier van de Happy Cocooning vuurtafel! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Goede en snelle service.

Beste N, Fijn om te horen! Hopelijk tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Helaas slechte en ingedeukte verpakking.

Goed gecommuniceerd met het bedrijf!

Beste Trijnie, Bedankt voor het aanpassen van de review! Wat betreft de verpakking hebben we je feedback meegenomen voor in het vervolg. Dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snelle reactie per mail, bezorging heel vlot en als het later wordt bezorgd wordt dit goed gecommuniceerd

Beste Stefanie, Dank voor je review! Fijn dat je onze service als goed hebt ervaren :) Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Fantastische klantenservice bij GardenTrail!

Ik heb onlangs een geweldige vuurtafel gekocht bij Gardentrail en had hierover nogal veel vragen. Annemijn van de klantenservice nam de tijd voor mijn vragen en heeft mij goed geholpen.

Beste V, Bedankt voor je review! Enorm veel plezier gewenst met de Elementi vuurtafel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Top ervaring!

Top ervaring! Dank.

Hi Parish, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! We hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze online winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Goede service!

Goede en snelle service, ook bij omruilen van een beschadigd product. Top!

Beste Caroline, Dank voor het plaatsen van je review en heel veel plezier van de Cosiscoop! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Uitstekend!

Na problemen met de levertijd van de leverancier, alles alsnog in orde gemaakt en prompt geleverd daarna! Zeer goed contact met de klantenservice met snelle reacties.

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor je review! Veel plezier van de vuurtafel :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Goede service, denken mee.

Ik heb voor de BBQ een pizza oven besteld, ze vertelde dat ze er ook nog een hadden met een kapotte omdoos die ik met korting kon krijgen. Super snel en goed verzonden. En zelfs de kapotte omdoos viel me mee. Product was nog nieuw en zonder beschadigingen. Super blij mee. Echt top service.

Beste Diana, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! We hopen dat je momenteel al volop geniet van je BBQ Pizza oven. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Oplossing gericht, indien iets niet op voorraad dan komen met een goed alternatief.

Beste Rene, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! We hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze online winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Jammergenoeg een vuurtafel besteld waar de me levering door fabrikant op zich laat wachten. Bestelling dan maar geannuleerd gezien het een zomer artikel is. Terugbetaling liet wat op zich wachten maar door tussenkomst van Koen van de klantendienst correct en snel in orde gebracht.

Snelle reactie, initiatief nemend om iets goed te regelen. Kortom zeer tevreden.

Beste Methilde, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! We hopen je de volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Mooi product

Een inbouw vuurtafel besteld die helaas een wat langere leveringstermijn had. Eenmaal binnen bleek het een hele mooie RVZ Forno inbouw brander te zijn van goede kwaliteit. Gaan er heel wat gezellige avondje aan hebben. Garden trail is zeer correct en helder in de communicatie dus ben gewoon een zeer tevreden klant.

Beste Dirk, Dank voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel gezellige avondjes met de nieuwe inbouwbrander. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Fijn contact

Fijn contact gehad met ze en een super mooie Vuurtafel!

Beste Sjoerd, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Snelle levering, goed verpakt

Snel en goed verzorgd

Beste Geeske, Heel erg bedankt voor het plaatsen van je review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Lage prijs, snelle levering en perfecte klantenservice

Laagste prijs voor Cosi Basket White, snelle levering en perfecte afhandeling van mijn klacht (lichte beschadiging, had niets met GardenTrail te maken). Kortom; tevreden klant. Overigens ook over Cosi; coulante afwikkeling en superleuke mooie buitenlamp.

Beste Bianca, Fijn dat we dit samen hebben kunnen oplossen! Bedankt voor je review en heel veel plezier van de aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Snelle en goede service

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Gardentrail

Uitstekend geholpen

Onze bestelde vuurtafel hadden ze niet meer. Na 1 telefoontje alles geregeld. Toppie

Beste Tanja, Hartelijk bedankt voor het beoordelen van onze service! Alvast veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Top service, zeer klantgericht en uiterst correcte communicatie

Complimenten voor Annemijn van de klantenservice. Haar proactieve en communicatieve houding maken van deze bestelling een feestje. Een mooie vuurtafel tegen een concurrerende prijs. We moesten door leverproblemen bij de fabriek iets langer wachten op de glazen ombouw én daarbij werden we op een goede manier op de hoogte gehouden.

Beste Daniella, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review! Groot compliment en nog heel veel plezier van de aankoop. Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Klantvriendelijk!

Een aantal dagen geleden heb ik een deksel voor een vuurtafel van Happy Cocooning besteld. Echter kwam de bestelling beschadigd aan, jammer maar zoiets kan natuurlijk gebeuren. Na telefonisch contact opgenomen te hebben met Garden Trail moest ik een foto van de beschadiging opsturen via de mail, er werd direct op gereageerd en de volgende dag werd er een nieuwe deksel bezorgd. Ontzettend fijne en vooral snelle service!

Beste Jesse, Fijn dat je onze service als goed hebt ervaren. Hartelijk dan voor je review! Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

uitstekende service!

Dit noem ik nu eenmaal klantvriendelijkheid. Snelle respons, goede opvolging en uitstekende after-sales service! Bedankt!

Beste Dorian, Hartelijk bedankt voor je review! Bij vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Heel veel plezier van de aankoop :) Met vriendelijke groet, Team Gardentrail

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!