erg blij met de antwoorden op de vragen

zeer vriendelijk en snel geantwoord. die antwoorden had ik nodig om een besluit te nemen welk artikel ik zoy kopen, en of dat goed bij me paste.

Wat een verademing!

Goede snelle en duidelijke service! Vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gehouden door Annemijn. Hier kunnen veel andere winkels een voorbeeld aan nemen..

Goede service en goed product

Ik heb een tuinhaard besteld, het duurde even voordat het er was, omdat het niet op voorraad was. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de stand van zaken en zij hebben mij ook aangeboden het betaalde bedrag te retourneren als ik mijn order wilde annuleren. Helaas bleek bij de bezorging het deksel van het tuinhaard kapot te zijn, ook daar werd meteen voor gezorgd. Ik waardeer het dat ik van iedere stap op de hoogte gehouden wordt.

Top ervaring met dit bedrijf

Alles word goed geregeld en houden de klanten op de hoogte.

Erg fijne website. Bestelling snel verzonden en keurig verpakt. Aanrader!

Goede service, snelle reactie op vragen en denken goed mee in oplossingen. Ook bij leveringsproblemen goed te woord gestaan en geholpen.

Op tijd en keurig verpakt

Zoals beloofd. Geen problemen.

Prijs / kwaliteit Zeer snel geholpen Aflevering ging vlekkeloos.

Twee keer goedde service

Twee keer een perfecte levering en service.

Positieve ervaring

Voor ‘t eerst mijn online aankoop gedaan. Haard is winterklaar door de geleverde hoes van Garden Trail.

Een leuke prijs gekregen

Coen heeft goed geholpen met twee plantenbakken Snel en goedkoop zeker volgende keer weer.

Mooie spullen, scherpe prijs, klantgericht

Deel van de levering liet wel op zich wachten, maar ze blijven contact houden en lossen het uiteindelijk wel op.

Tweemaal al besteld

Door mijn positieve eerste ervaring, hierbij na de zomer nogmaals besteld. Uitstekend!

Ga zo door

Begon met de bestelling in de Corona tijd. Duidelijk en heldere communicatie over levertijd. Het product zelf was in uitstekende staat en het was het wachten waard.

Snelle levering Goedkoper dan de concurrent

Niet doen !

Eind mei een dubbel tuinbed besteld. Hele zomer over en weer gebel. Op het einde van de rit (en de zomer) geen bed geleverd. Wel erg snel met het geld van de rekening te halen (op 1 juni al). Geen aanrader: vele zorgen, veel gedoe en geen levering. Niet doen.

Laagste prijs

Dé laagste prijs mogen krijgen, Telefoon wrdt snel opgenomen, Kwaliteit product is ook goed! Kortom, perfect!

Laagste prijs mogen ontvangen via een bericht via de website. Een kwaliteit product geleverd.

Zeer goede service

Keramische houtblokken besteld welke naar later bleek niet leverbaar waren. Vervangend soortgelijk product is na overleg verzonden. Top

Gevonden wat ik zocht en mooi thuisgeleverd

Makkelijk besteld, tijdig geleverd, verrassende nazorg. Ruim assortiment.

Fijne service/nazorg, snelle levering en scherpe prijs.

Erg fijn dat er als nazorg even gebeld wordt om te vragen of alles naar wens is (verlopen). DHL melding kwam helaas te laat, product was toen al geleverd. Maar hier kan m.i. de winkel zelf niets aan doen. Gelukkig waren we thuis om het pakket aan te kunnen nemen. Verder erg tevreden over de aankoop en de scherpe prijs!

advisering topp

volledig geadviseerd in een tuintafel . zeker aan te raden om hier nog een keer te bestellen .

Super snelle levering gehad en alles mooi op een pallet. Niet verwacht en tevens vriendelijke service.

Rappe levering naar Brussels

Alleen de vuurtafel in NL gevonden en was mogelijk om deze bij mijn huisadres in Brusse te laten leveren!!

Vennestraat 22 2161LE Lisse

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!