Top = top!

Communicatie, bereikbaarheid en levering. Top in orde!

Snelle service / Vriendelijke mensen

Online een nieuwe set besteld. Contact gehad over de aflevering, klonken vriendelijk aan de telefoon.

Snel en vriendelijk

Vriendelijk contact en Snelle levering

Zeer snelle service

Echt de laagste prijs gehad met daarbij een snelle levering. Even gebeld, snel opgenomen en niet lang in de wacht hoeven staan.

Snelle levering naar Belgie

Afgelopen weekend een nieuwe vuurhaard aangekocht. Niet verwacht dat zoiets groots zo snel in huis zou zijn. Dik tevreden.

A-Z top service

Van het begin tot het eind uitstekend geholpen door de medewerkers van het bedrijf. Veel contact gehad over de keuze, maar ook voor aflevering. Dit was altijd snel goed.

Snelle en kwalitatieve service

Ia de website besteld, gelijk gebeld voor een afspraak. Was een snelle opvolging.

Vlug geleverd

Helaas waren mijn huidige boomstammen versleten door het gebruik afgelopen zomer. Ze konden hierdoor nog wat aan de prijs doen, en snel vier nieuwe gekregen. Denken mee en proberen het beste aan ge bieden.

Dik tevreden over de geleverde service

Voor het eerst een bestelling geplaatst voor de aanschaf van een nieuwe stalen bbq. Van te voren was ik een beetje huiverig om dit online te doen. Gewicht (120kg) en het formaat. Levering werd keurig in de tuin gezet en van te voren werd er een afspraak gemaakt. Top, ga zo door!

Slechte communicatie en geen levering gehad

Ik had een vuurschaal bali 100 besteld bij Gardentrail. na 2 weken nog niks ontvangen er maar eens achter aan gebeld waar mijn bestelling bleef. Er werd mij verteld dat de vervoerder het product niet mee wilde nemen omdat het te groot zou zijn. Na elke week en op een gegeven moment elke dag te bellen werd ik met deze smoes aan het lijntje gehouden. Na 12 weken!!! en geen oplossing te hebben gevonden werd mij aangeboden het geld terug te storten en de koop ongedaan te maken. Hier heb ik direct gebruik van gemaakt omdat ik het beu was. Ik bestel nooit meer iets bij deze organisatie, wat een domper was dit.

Goed geadviseerd

Vakbekwaam personeel en weet waar ze het over hebben. Hadden snel antwoord op vragen, waardoor ik een weloverwogen beslissing kon nemen.

Vriendelijk geholpen en levering verliep vlot

nieuwe vuurtafel online besteld en met pallet afgeleverd.

Proactief benaderd over de order

Via de website een vuurkorf besteld en nadat de bestelling was geplaatst werd er binnen een uur gebeld om de aflevering samen af te spreken.

Snel antwoord, levering dik in orde.

Via de website een aanvraag gedaan voor een vuurtafel incl. alle accessoires. Binnen 24 uur gelijk een uitgebreid antwoord mogen ontvangen + een scherpe prijs. Alles was fijn en compleet. Over gegaan tot aankoop, en tot aan de bezorging thuis was alles dik in orde.

Pluspunten

Tevreden over de snelle service van Gardentrail

Pluspunten

Snel geholpen door dit bedrijf, vooral in het advies en zending.

Geen.

Pluspunten

Snelle service met een vrachtwagen, netjes gebeld van te voren. Mooie website met mooi spullen voor de zomer

Tot op heden geen.

Pluspunten

Na het bestellen het pakket snel in huis ontvangen. Snel en goed verpakt. Verder een mooie website en duidelijk assortiment.

Pluspunten

Via de website een nieuwe vuurtafel besteld. Na bestelling gelijk gebeld voor een afleverafspraak. De chauffeur van het bedrijf was vriendelijk en hielp mee.

Pluspunten

Een duidelijke website met veel mooie producten. Vooral als je van Cortenstaal houdt, wil je steeds meer producten aanschaffen. Vriendelijke geholpen, tot de volgende keer.

Pluspunten

snelle levering naar leiden

Pluspunten

Snelle levering naar het zuiden. Netjes verpakt op een pallet. Chauffeur belde van te voren

Op dit moment geen.

Pluspunten

Alles verliep voorspoedig. Duidelijke en heldere website!

Neen.

Pluspunten

Enfin, alles is goed gegaan. Verzending keurig op tijd.

Vanwege het formaat, misschien in de toekomst chauffeur laten bellen.

Vennestraat 22

2161LE Lisse

Over GardenTrail

Op Gardentrail vind je exclusieve producten waarmee je alles uit je tuin of terras kan halen. Naast comfortabele tuinmeubelen en barbecues, bieden wij ook producten aan om het nog aangenamer te maken in je tuin. Denk aan: tuinverlichting, vuurkorven, terrasverwarmers, vuurtafels, tuindecoratie en nog veel meer!