snelle goede service

Het jurkje valt perfect, zoals verwachting! En super snelle service.

Heel fijn geholpen

Bestellen ging niet in 1x goed en per mail werd ik heel snel geholpen door Sam. Daarna waren de kleertjes snel binnen en ze zijn echt super leuk! Ook de kwaliteit is goed! We zijn er super blij mee!

Mooie kleding, goede kwaliteit voor een goede prijs. Snel bezorgd ook.

Prachtige jurk en snelle levering

Prachtige jurk heb veel complimenten gehad van mijn familie. Levering was ook snel! Mijn dochtertje heeft hem aangehad met eid el fitr( suikerfeest) Zal zeker nog eens bestellen hier.

schattig maar valt klein uit en van minder kwaliteit dan ik verwacht had

Kwaliteit is slecht

Beste Saphira, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop, dit betreuren wij ten zeerste. Graag willen wij u erop attenderen dat wij een retourtermijn van 30 dagen hanteren i.p.v. 14 dagen. U kunt zonder opgave van reden de artikelen retourneren. Onze klantenservice helpt u graag verder, u kunt onze klantenservice een e-mail sturen: klantenservice@babygarden.nl of telefonisch bereiken op: 085 401 23 76 De tevredenheid en mening van onze klanten is voor ons zeer belangrijk, wij zullen er alles aan doen om onze diensten verder te verbeteren en u als klant te allen tijde tevreden te stellen. Graag helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en dat heeft het personeel op de best mogelijke manier opgelost. Ik was zeer verrast en erg blij met de geboden service.

Goed product voldoet aan omschrijving goede levering

Goed product voldoet aan omschrijving goede levering

Duidelijke website. Binnen 2dagen waren mijn stoelverhogers bezorgd.

Het is heel snel gelevert en dat is top

Bij de meeste mensen word de levering 2 a3 weken, bij jullie nog geen volle week

Ik had gezelige ervaring met deze product! Uitstekend!

Gezelige product!

Mooie jurk, goede kwaliteit

Erg blij met de aankoop.

Fantastisch!

Goede kwaliteit en antislip.

Super content. Vriendeljjke en vlotte services

Ik ben zeer tevereden. Zeker een aanrader!

Erg behulpzaam

Het likte mij niet om de bestelling te plaatsen. Evenveen bellethe en het was zo fepiept. Erg vriendelijk aan de telefoon.

Super tevreden

Heel mooi om te zien en makkelijk in gebruik. Deze zwangere wou niet wachten tot manlief thuis kwam en heb ik zelf gemonteerd en ja hoor binnen no time klaar. Super tevreden

Goede kwaliteit jurkje

Ik was al een tijdje op zoek naar een feestjurk voor mijn dochtertje.... omdat ze zo snel groeit (gelukkig maar) vond ik het zonde om zoveel geld uit geven aan een jurk, die ze hooguit 3x gaat dragen... Kortom een mooie feestjurk, goede kwaliteit tegen een redelijke prijs....

Snel geleverd en zoals ik verwacht had. Maat was ook goed, mijn dochtertje draagt dit jurkje met haar verjaardagsfeestje!

Snelle levering en goede kwaliteit

Draagdoek besteld en werd de volgende dag geleverd. De stof is lekker zacht en stevig. Ik ben er erg blij mee. Voor de lage prijs is het een hele goede aankoop geweest.

perfect

beautiful baby dress& beds, on time delivery

Snelle verzending. En een hele fijne draagdoek.

supermooi

Snelle levering en supermooi kleedje voor mijn kleindochtertje.

Ik werd zelf 's gebelt dat de levering vertraging gehad en een net excuus! Niks meer dan lof en een super goede service!!

Fijne service, vlotte levering

Mooie babydrager aangeschaft. Met als kers op de taart een gratis schattig slabbetje erbij gekregen. Supertof!

Snelle service, mooi jurkje

Het jurkje is in goede orde ontvangen en het stond ons mopje prachtig! Bovenstuk was ietsje aan de grote kant, maar qua lengte was het perfect

Mooie kleding

Ben heel blij met het jurkje wat ik besteld heb. Het was ook super snel binnen, perfect voor de Kerstdagen! Goede prijs/kwaliteit verhouding.