Snelle levering, mooi product

Eigenlijk 3 a 4 dagen levertijd maar dit bleek in de praktijk 24uur te zijn, perfect! Had dit kado besteld voor mijn zoontje, namens opa. Er vanuitgaande dat het kado niet op tijd binnen zou zijn. Meevaller dus en de leertoren ziet er goed uit. Mijn zoon is er heel blij mee, kan nu meekijken tijdens het koken!

Snel en goed geleverd.

Bestelling snel en makkelijk kunnen doen. Pakket goed bezorgd en voldoet naar verwachting.

Ik had een leertoren besteld, die werd bijna meteen na aankoop verzonden en was heel snel bij ons. Met het product zelf ben ik ook heel blij mee, het is stevig materiaal, wat er in mijn ogen heel stabiel uitziet. Die extra stukjes hout aan de onderkant vind ik ook prettig, voor het evt. omvallen. Echt helemaal top!

Een draagdoek, doet wat hij moet doen en betaalbaar!

Fijne draagdoek, alleen stond er in de beschrijving dat ik een beschrijving mee geleverd zou krijgen, dit zat er alleen niet bij en kon online ook niks van jullie vinden, daarom een algemeen filmpje zitten kijken. Verder top!

Beste Charlotte, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze Baby Garden draagdoek. Wat vervelend dat er geen beschrijving is meegeleverd! Al onze draagdoeken worden met een geïllustreerde handleiding geleverd. We zullen z.s.m. een aparte handleiding naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Goed geregeld!

Bestelling gedaan en pakketje snel in huis!

Super goed en meedenkend

Belde op vrijdag en had donderdag besteed had het jurkje dinsdag nodig en babygarden dacht goed mee en stuurde het niet per brievenbus maar per pakketpost om er zeker van te zijn op tijd te zijn en dat op hun kosten ook nog wat een top bedrijf een echt aanrader en kwaliteit is helemaal dik inorde netjes verstuurd en echt waar voor je geld

Heel goed en netjes geholpen

Pakket bleef hangen op een depot. Babygarden heeft dit netjes uitgezocht en gezorgt dat ik mijn geld terug kreeg. Opnieuw besteld daarna en dat ging vlekkeloos

Heel leuk kraamkado!

Leuke kraamkado besteld, netjes en snel bezorgd.

Wieg besteld goed ziet er stevig en veilig uit doordat je het vast kunt maken aan je matras zit het veilig naast mama

Snelle levering en mooie kleding

Ik ben enorm blij met de snelle levering. Ik bestelde zelf te laat voor de verjaardag van mijn dochter, maar omdat het brievenbuspost was kreeg ik het toch nog op tijd. Heel mooi verpakt. Mooie jurkjes heel blij mee.

Prettig

Fijn draagdoek!

Helemaal goed!

Vond het klanten contact heel snel gaan. Ik had een verkeerd huisnummer doorgegeven, per mail contact gehad en alles is op het goede adres bezorgd

Heel goede service

Mooi jurkje gekocht op tijd geleverd.

Mooi jurkje snelle levering

Snel geleverd en mooi jurkje. Blij mee

super

Besteld en super snel geleverd.

Snelle levering, mooie kleding

Ik was op zoek naar een leuk feestjurkje voor mijn dochters 1e verjaardag. Bij Babygarden een erg leuke jurk gevonden die wel feestelijk is, maar niet over the top. Levering was prima, duurde 2 a 3 dagen. Het jurkje paste in een brievenbuspakketje, dus heel fijn dat hij geleverd kon worden terwijl ik niet thuis was.

Snelle service matige kwaliteit

Mooie website, precies gevonden wat we zochten. Snel besteld netjes verpakt aangekomen. Alleen de kwaliteit is wat minder. Sommige stiknaden zijn los of niet netjes afgewerkt. Voor de rest is het prima.

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Goed ervaring snel geregeld. Blij mee

Jurkje anders dan op de foto, slechte pasvorm en kwaliteit

Helaas niet tevreden

Beste Britt, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft diverse keren geprobeerd om u telefonisch te spreken maar helaas werd er na de eerste keer niet meer opgenomen. Graag willen we u verder helpen om de ontevredenheid (waar mogelijk) weg te nemen. Graag willen wij u erop attenderen dat wij een retourtermijn van 30 dagen hanteren i.p.v. 14 dagen. U kunt zonder opgave van reden de artikelen retourneren. Onze klantenservice helpt u graag verder, u kunt onze klantenservice een e-mail sturen: klantenservice@babygarden.nl of telefonisch bereiken op: 085 401 23 76 Graag helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Tip top

goeie site

belt terug als je adres bent vergeten is netjes

Babygarden heeft een duidelijke website waarop alles goed te vinden is. De verzending is snel en het product is zoals verwacht.

Super fijn..

De klantenservice van babygarden is erg fijn. Ik had een jurkje besteld voor mijn dochter. De Jurk kwam kreukelend binnen, dit hebt ik gemeld bij babygarden en ze hebben dit netjes afgehandeld! Ik wil babygarden erg bedanken voor de goede service. Groeten Melek

Mooi en netjes

Heb alles netjes en snel ontvangen! Top!

snelle goede service

Het jurkje valt perfect, zoals verwachting! En super snelle service.