Filters

8

Vertrouwbaar

De verpakking is perfect en de kwaliteit van het product is ook erg goed.

  • Aanbevelen? Nee
10

Mijn ervaring was heel goed

Mijn ervaring was heel goed

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtig jurkje

Jurkje voor de verjaardag van mijn dochter gekocht. Goede kwaliteit en netjes verpakt. Helemaal goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes en snel

Leuke kleding, snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal tevreden!

Super snelle service, zeker aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Prima, ik krijg alleen geen reactie op een vraag aan klantenservice

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Rachel, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik heb zojuist even gekeken, we zien op basis van uw naam / bestelnummer helaas geen vraag of bericht bij onze klantenservice openstaan. Is het mogelijk om uw vraag te mailen naar [email protected] of telefonisch contact op te nemen? We helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

10

Heerlijke stof

Heerlijk zacht en stevig katoen. Mooie kleur. Leuk ingepakt. Makkelijk in gebruik en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

goede ervaring, mijn pakketje was er heel snel.

ik heb een goeie ervaring, omdat mijn pakketje snel en veilig is aangekomen heb ik niks te klagen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Mooi jurkjes en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik had een heel goede ervaring.

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met mijn aankoop, het product dat ik wilde was niet beschikbaar en toen ik hen op de hoogte bracht, volgden ze zeer snel op en maakten het product beschikbaar en ik had een zeer gemakkelijke aankoop. Hun reactie- en opvolgingssysteem was uitstekend en ik raad ze echt aan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snelle levering. Mooi product

  • Aanbevelen? Ja
8

Tot nu toe was de bestelling niet goed geleverd

Jammer dat de vekeerde voetenzak geleverd was hoop dat de volgende zending beter gaat ik wacht af De nieuwe zending binnen en ja he was de goede voetenzak die wij graag wilde hebben Met duizend keer excuses die ik heb aanvaard kan er bij een levering wel eens wat fout gaan maar goed ik raad klanten zeker wel aan om te bestellen en ook ik zal weer gaan bestellen Al vast bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service

Goede service, snel bezord. Draagdoek was een cadeautje waar specifiek om gevraagd was, neem daarom ook aan dat de doek ook erg fijn bevalt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige jurk ontvangen, verrast door de kwaliteit en afwerking.

Snelle verzending en topproduct.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect grote luiertas

Wij hebben 3 kinderen van 4,2 en 2 maanden. Alle spullen van de kinderen en onze eigen spullen (luiers, reserve kleding, flessen etc) passen er makkelijk in. We hebben zelfs nog de dubbele ruimte nog over. We zijn erg tevreden over deze tas!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel tevreden

Mooie draagdoek besteld, netjes verpakt en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, goed product

Product voldoet aan verwachting en snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
5

Product goed, leversnelheid en verpakking slecht.

Product (zitverhoger auto) was op voorraad en voor 15.00 u besteld zou zelfde dag verzenden betekenen, geeft de website aan. Dat was echter 5 dagen later, dus uiteindelijk artikel bijna een week na de bestelling ontvangen. Verpakking in slappe kartonnen doos die niet was afgevuld dus helemaal in elkaar gedeukt en met tape bij elkaar gehouden geleverd, gelukkig zitverhoger wel heel gebleven. Geen positieve ervaring dus.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rob, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling 5 dagen later is afgeleverd. We zien dat uw bestelling de volgende dag wel is verzonden door ons team, maar waarschijnlijk ergens onderweg vertraagd is. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

10

Snelle verzending

Snelle verzending en product prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering en ziet er prachtig uit

Super snelle levering dank u

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Snelle levering en goed product!

  • Aanbevelen? Ja
10

Great Customer Service!

Purchased the Fillikid baby carrier online. Received a call that the product was sold out and it will be restocked. Received the item and also a 4 euro refund for the delay. Customer service reached out and was very helpful! Would order again.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed.

Snelle levering en mooi product.

  • Aanbevelen? Ja
7

7

De autozitverhoger was niet goed verpakt. Ruimte in de doos was niet opgevuld. Bovenkant van de doos was opengegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Snelle levering, goed product. De draagdoek voelt lekker zacht, de kleur is net als op de foto.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.