Goed product, goed contact

Tas op zaterdag besteld woensdag thuis bezorgd. Klantenservice belde om te contolleren of adres klopte.

Leuk jurkje en snel aangekomen

Goede locatie en snelle service Ik heb een mooie jurk voor mijn dochter gekregen

Prachtig

Ik ben erg blij met dit bedrijf en de kleding die ze hebben is gewoon perfect en ik zal natuurlijk altijd bestellen omdat je ook erg snel bent voor het transport, gefeliciteerd

Product quality is really good

Assembling the product was easy too. I wish if it has option to lock the tyre but still I love it.

geweldig

ik had baby toren besteld, kleine defect eraan maar geweldig opgelost er werd zelfs over terug gebeld dat ze het keurig gingen oplossen en zo heeft mijn kleinzoon zijn mooie baby toren en kan hij mama helpen bij de aanrecht ...

Goede kwaliteit draagdoek

Ik heb een baby garden draagdoek besteld, stof van de draagdoek is heel fijn. we zijn blij mee. Netjes op tijd afgeleverd.

Snelle levering en prima product!ik ben blij mee!

Ik kocht een leertoren. Die was in kwaliteit goed en compleet. De meegeleverde inbussleutel was echter van slechte kwaliteit, gelukkig hadden we er zelf eentje in huis. Verder denk ik dat de verpakking een stuk duurzamer moet kunnen? Meer een suggestie. Blij met het product!

Versturen bestelling heel laat

Op een woensdag een bedje besteld met de melding op de site dat hij zaterdag of maandag bezorgd zou worden. Op zondag nog geen bericht, ook geen track en trace code, dus dan weet je dat er niks gebeurd is met de bestelling. Via mail contact gehad, snelle reactie, alleen geen inhoud. Ik vroeg om een code, die kon ze niet geven. Uiteindelijk is het bedje een dikke week later bezorgd, vind ik erg lang voor tegenwoordig.

Beste Jolanda, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Ik heb n.a.v. uw beoordeling de bestelling verder nagekeken. Wij hebben uw bestelling binnen de aangegeven termijn verzonden en aan PostNL overhandigd. Echter zien we ook dat PostNL uw bestelling helaas 3 dagen later heeft afgeleverd dan de bedoeling was. Dit kan eventueel te maken hebben met drukte bij PostNL of omdat het een groot pakket betreft waardoor de verwerkingstijd iets langer kan zijn. Onze welgemeende excuses voor de iets latere levering, uiteraard hopen we dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u nog vragen hebben dan kunt ons altijd bellen of mailen: [email protected] of 085 401 23 76 Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Zeer snel bezorgd keurig ingepakt

Snelle levering, mooi product

Eigenlijk 3 a 4 dagen levertijd maar dit bleek in de praktijk 24uur te zijn, perfect! Had dit kado besteld voor mijn zoontje, namens opa. Er vanuitgaande dat het kado niet op tijd binnen zou zijn. Meevaller dus en de leertoren ziet er goed uit. Mijn zoon is er heel blij mee, kan nu meekijken tijdens het koken!

Snel en goed geleverd.

Bestelling snel en makkelijk kunnen doen. Pakket goed bezorgd en voldoet naar verwachting.

Ik had een leertoren besteld, die werd bijna meteen na aankoop verzonden en was heel snel bij ons. Met het product zelf ben ik ook heel blij mee, het is stevig materiaal, wat er in mijn ogen heel stabiel uitziet. Die extra stukjes hout aan de onderkant vind ik ook prettig, voor het evt. omvallen. Echt helemaal top!

Een draagdoek, doet wat hij moet doen en betaalbaar!

Fijne draagdoek, alleen stond er in de beschrijving dat ik een beschrijving mee geleverd zou krijgen, dit zat er alleen niet bij en kon online ook niks van jullie vinden, daarom een algemeen filmpje zitten kijken. Verder top!

Beste Charlotte, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze Baby Garden draagdoek. Wat vervelend dat er geen beschrijving is meegeleverd! Al onze draagdoeken worden met een geïllustreerde handleiding geleverd. We zullen z.s.m. een aparte handleiding naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Goed geregeld!

Bestelling gedaan en pakketje snel in huis!

Super goed en meedenkend

Belde op vrijdag en had donderdag besteed had het jurkje dinsdag nodig en babygarden dacht goed mee en stuurde het niet per brievenbus maar per pakketpost om er zeker van te zijn op tijd te zijn en dat op hun kosten ook nog wat een top bedrijf een echt aanrader en kwaliteit is helemaal dik inorde netjes verstuurd en echt waar voor je geld

Heel goed en netjes geholpen

Pakket bleef hangen op een depot. Babygarden heeft dit netjes uitgezocht en gezorgt dat ik mijn geld terug kreeg. Opnieuw besteld daarna en dat ging vlekkeloos

Heel leuk kraamkado!

Leuke kraamkado besteld, netjes en snel bezorgd.

Wieg besteld goed ziet er stevig en veilig uit doordat je het vast kunt maken aan je matras zit het veilig naast mama

Snelle levering en mooie kleding

Ik ben enorm blij met de snelle levering. Ik bestelde zelf te laat voor de verjaardag van mijn dochter, maar omdat het brievenbuspost was kreeg ik het toch nog op tijd. Heel mooi verpakt. Mooie jurkjes heel blij mee.

Prettig

Fijn draagdoek!

Helemaal goed!

Vond het klanten contact heel snel gaan. Ik had een verkeerd huisnummer doorgegeven, per mail contact gehad en alles is op het goede adres bezorgd

Heel goede service

Mooi jurkje gekocht op tijd geleverd.

Mooi jurkje snelle levering

Snel geleverd en mooi jurkje. Blij mee