super

Besteld en super snel geleverd.

Snelle levering, mooie kleding

Ik was op zoek naar een leuk feestjurkje voor mijn dochters 1e verjaardag. Bij Babygarden een erg leuke jurk gevonden die wel feestelijk is, maar niet over the top. Levering was prima, duurde 2 a 3 dagen. Het jurkje paste in een brievenbuspakketje, dus heel fijn dat hij geleverd kon worden terwijl ik niet thuis was.

Snelle service matige kwaliteit

Mooie website, precies gevonden wat we zochten. Snel besteld netjes verpakt aangekomen. Alleen de kwaliteit is wat minder. Sommige stiknaden zijn los of niet netjes afgewerkt. Voor de rest is het prima.

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Goed ervaring snel geregeld. Blij mee

Jurkje anders dan op de foto, slechte pasvorm en kwaliteit

Helaas niet tevreden

Beste Britt, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Onze klantenservice heeft diverse keren geprobeerd om u telefonisch te spreken maar helaas werd er na de eerste keer niet meer opgenomen. Graag willen we u verder helpen om de ontevredenheid (waar mogelijk) weg te nemen. Graag willen wij u erop attenderen dat wij een retourtermijn van 30 dagen hanteren i.p.v. 14 dagen. U kunt zonder opgave van reden de artikelen retourneren. Onze klantenservice helpt u graag verder, u kunt onze klantenservice een e-mail sturen: [email protected] of telefonisch bereiken op: 085 401 23 76 Graag helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Tip top

goeie site

belt terug als je adres bent vergeten is netjes

Babygarden heeft een duidelijke website waarop alles goed te vinden is. De verzending is snel en het product is zoals verwacht.

Super fijn..

De klantenservice van babygarden is erg fijn. Ik had een jurkje besteld voor mijn dochter. De Jurk kwam kreukelend binnen, dit hebt ik gemeld bij babygarden en ze hebben dit netjes afgehandeld! Ik wil babygarden erg bedanken voor de goede service. Groeten Melek

Mooi en netjes

Heb alles netjes en snel ontvangen! Top!

snelle goede service

Het jurkje valt perfect, zoals verwachting! En super snelle service.

Heel fijn geholpen

Bestellen ging niet in 1x goed en per mail werd ik heel snel geholpen door Sam. Daarna waren de kleertjes snel binnen en ze zijn echt super leuk! Ook de kwaliteit is goed! We zijn er super blij mee!

Mooie kleding, goede kwaliteit voor een goede prijs. Snel bezorgd ook.

Prachtige jurk en snelle levering

Prachtige jurk heb veel complimenten gehad van mijn familie. Levering was ook snel! Mijn dochtertje heeft hem aangehad met eid el fitr( suikerfeest) Zal zeker nog eens bestellen hier.

schattig maar valt klein uit en van minder kwaliteit dan ik verwacht had

Kwaliteit is slecht

Beste Saphira, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat ontzettend jammer dat u niet tevreden bent met uw aankoop, dit betreuren wij ten zeerste. Graag willen wij u erop attenderen dat wij een retourtermijn van 30 dagen hanteren i.p.v. 14 dagen. U kunt zonder opgave van reden de artikelen retourneren. Onze klantenservice helpt u graag verder, u kunt onze klantenservice een e-mail sturen: [email protected] of telefonisch bereiken op: 085 401 23 76 De tevredenheid en mening van onze klanten is voor ons zeer belangrijk, wij zullen er alles aan doen om onze diensten verder te verbeteren en u als klant te allen tijde tevreden te stellen. Graag helpen wij u verder. Met vriendelijke groet, Team Babygarden.nl

Er was iets fout gegaan met mijn bestelling en dat heeft het personeel op de best mogelijke manier opgelost. Ik was zeer verrast en erg blij met de geboden service.

Goed product voldoet aan omschrijving goede levering

Goed product voldoet aan omschrijving goede levering

Duidelijke website. Binnen 2dagen waren mijn stoelverhogers bezorgd.

Het is heel snel gelevert en dat is top

Bij de meeste mensen word de levering 2 a3 weken, bij jullie nog geen volle week

Ik had gezelige ervaring met deze product! Uitstekend!

Gezelige product!

Mooie jurk, goede kwaliteit

Erg blij met de aankoop.

Fantastisch!

Goede kwaliteit en antislip.

Super content. Vriendeljjke en vlotte services

Ik ben zeer tevereden. Zeker een aanrader!

Erg behulpzaam

Het likte mij niet om de bestelling te plaatsen. Evenveen bellethe en het was zo fepiept. Erg vriendelijk aan de telefoon.

Super tevreden

Heel mooi om te zien en makkelijk in gebruik. Deze zwangere wou niet wachten tot manlief thuis kwam en heb ik zelf gemonteerd en ja hoor binnen no time klaar. Super tevreden

Roland Holstlaan 785 2624KA Delft