Goede kwaliteit jurkje

Ik was al een tijdje op zoek naar een feestjurk voor mijn dochtertje.... omdat ze zo snel groeit (gelukkig maar) vond ik het zonde om zoveel geld uit geven aan een jurk, die ze hooguit 3x gaat dragen... Kortom een mooie feestjurk, goede kwaliteit tegen een redelijke prijs....

Snel geleverd en zoals ik verwacht had. Maat was ook goed, mijn dochtertje draagt dit jurkje met haar verjaardagsfeestje!

Snelle levering en goede kwaliteit

Draagdoek besteld en werd de volgende dag geleverd. De stof is lekker zacht en stevig. Ik ben er erg blij mee. Voor de lage prijs is het een hele goede aankoop geweest.

perfect

beautiful baby dress& beds, on time delivery

Snelle verzending. En een hele fijne draagdoek.

supermooi

Snelle levering en supermooi kleedje voor mijn kleindochtertje.

Ik werd zelf 's gebelt dat de levering vertraging gehad en een net excuus! Niks meer dan lof en een super goede service!!

Fijne service, vlotte levering

Mooie babydrager aangeschaft. Met als kers op de taart een gratis schattig slabbetje erbij gekregen. Supertof!

Snelle service, mooi jurkje

Het jurkje is in goede orde ontvangen en het stond ons mopje prachtig! Bovenstuk was ietsje aan de grote kant, maar qua lengte was het perfect

Mooie kleding

Ben heel blij met het jurkje wat ik besteld heb. Het was ook super snel binnen, perfect voor de Kerstdagen! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heel snel binnen en het jurkje staat mijn dochter super leuk

Ik ben erg tevreden over het product en zeer snelle levering.

Heel blij mee

Mooie website, klantenservice die goed bereikbaar is en medewerkers die denken in oplossingen, voor mij top!

Makkelijk en snel besteld. Zat geen vooruitgang in verzending volgens PostNL. Telefonisch contact opgenomen. Hebben volgens afspraak weer contact opgenomen, een nieuwe wieg opgestuurd en die kwam binnen 1 werkdag.

Top kwaliteit!

Heel veel creatieve modellen. Onderscheidend!

Simpel en snel

Makkelijk te vinden op de website en snel geleverd

Fijne service

Helaas kon mijn bestelde artikel niet op tijd geleverd worden doordat er vertraging was bij de fabrikant. Ik ben echter zeer vriendelijk en welwillend geholpen door Baby garden en we kwamen tot een goede oplossing! Heel blij mee!

Goede en snelle levering

Makkelijk besteld, betaald en snel maar ook in in sterke verpakking geleverd. Al met al zeer tevreden. Ook vriendelijke klantenservice medewerker.

Had voor de zekerheid nog een vraag over het wiegje, ben keurig geholpen. Bestelling netjes verpakt en op tijd bezorgd

Correcte afhandeling van een mooi product

Toegankelijke website en supersnelle en correcte betaling en levering

Prima levering goede kwaliteit

Buitengewoon goed!

Uitstekende organisatie! Zeer betrokken medewerkers en een hoogstaand product! Ik heb Babygarden als zeer plezierig ervaren!

Geweldig service en top producten

Ik heb 2 artikelen willen bestellen, maar ik had paar praktische vragen hier over. Babygarden heeft heeft mij met juiste adviezen geholpen met de juiste keuze en daar ben ik zeer tevreden. Ik ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van mijn bestelde producten. Service: Top Levering: Top Kwaliteit: Top

Goed product, goede service

Ik heb een draagdoek besteld bij Babygarden, er is netjes communicatie geweest over dat de levering vertraagd was. Het pakket netjes binnen gekregen met een extra attentie voor het wachten. Erg tevreden!

Nette service

We hebben een co sleeper besteld bij baby garden. Het werd snel geleverd, zeer goede kwaliteit