Goed geholpen

Stevige matten verkregen en een zeer vlotte levering.

Aan te bevelen

Wij hebben onze oprit aangelegd met grindplaten. De platen zijn van goede kwaliteit en makkelijk aan te leggen.

Goede ervaring

Snelle levering, bij vragen telefonisch te bereiken.

Goede prijs/kwaliteit en service

Netjes te woord gestaan, goede prijzen en snelle levering.

Goede en sterke platen.

Goede en sterke platen geleverd gekregen. Leuk contact gehad, snel geleverd.

alles was top

Goede website en de goederen waren op tijd geleverd perfect.

De paddockplaten waren op 2 na heel mooi, maar 2 zijn er kapot.

Levering en communicatie zijn prima. De paddockplaten zijn over het algemeen mooi om te zien, maar 2 van de platen zijn echt beschadigd. Dat is toch wel erg jammer.

Stipte levering

Goed produkt, juiste prijsklasse, vlotte én stipte levering van de goederen.

Er werd direct contact opgenomen omtrent de levering. Snel geleverd en mooie stevige platen.

Snel contact, snelle levering, goed product.

Goed sterke platen, snelle levering

Goed product, goede communicatie, snelle levering.

Nog niet zo best

Artikel was niet op voorraad. Mail gekregen hierover. Mail terug gestuurd dat ik dan mijn geld terug wil. Nog geen reactie daarop gekregen. Mis ook geschatte levertijd!!

Ik wacht nog steeds

Ik bestelde een 3-tal weken geleden grindmatten. Ik ontving slechts de afboording. Ik kreeg ook geen verder bericht om me er op te wijzen dat mijn bestelling onderweg zou zijn of met een reden waarom er vertraging is.

bij vragen direct antwoord

Voor een vraag aangaande de levering gemaild en binnen de 30 minuten een antwoord dat duidelijk was zonder heen en weer sturen verkregen.

Subliem

Héél klantgericht. Jullie proberen rekening te houden met de wensen van de klant. Ook de levering was prima. De wensen van de klant omtrent locatie levering stond mooi vermeld.

Gewoon goed. Enige minpuntje is dat ik niet tijdig geïnformeerd werd omtrent datum van levering.

Communicatie over levertijd kan beter

Onze bestelling werd vlot en correct geleverd. Alleen hadden wij van tevoren niet gehoord wanneer dit zou gebeuren. Het kwam nu niet slecht uit, maar dat kan dus beer.

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering.

Het bestellen ging makkelijk en levering zoals gewenst. Goede prijs-kwaliteit. Wel was het fijn geweest als er een leverdag-en tijd zou worden aangegeven na bestelling. Nu moest ik ervoor opbellen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en het werd geleverd zoals gezegd.

Goede prijs kwaliteit

Goede kwaliteit, snelle levering en goedkoop.

Goede kwaliteit, snelle levering en goedkoop.

corect

1 op 200 grindmatten is een beetjes vervormd.

super snel geleverd

goed tevreden

Goede prijs, correcte levering!

verbetering mogelijk op gebied van transport

Na mijn bestelling kreeg ik bericht dat ik niet thuis hoefde te blijven om de bestelling in ontvangst te nemen. Helaas kon de transporteur niet bij ons komen ivm een zandweg. De chauffeur heeft mij gebeld maar ik was niet aanwezig omdat Nobelen had gemeld dat dat niet nodig was. Na overleg is de transporteur een dag later opnieuw gekomen en heb ik mijn bestelling met de tractor opgehaald. Gelukkig was er goed contact met de transporteur. Helaas merkte ik dat het contact met Nobelen en de transporteur beter had gekund.

goede producten