Snel en niet duur.

Donderdag Eén condensator besteld. Vrijdag in huis. Verzendkosten zijn zeker niet te hoog.

heb het pakket niet ontvangen

nog niet ontvangen

Ik heb maar 1 onderdeel besteld en toevallig de verkeerde gekregen ! Gebeld met het bedrijf en vriendelijk te woord gestaan en het meisje heeft na overleg een nieuwe kosteloos op gestuurd die was er de volgende dag . Dus super netjes/snel opgelost. Nogmaals dank daarvoor !

Wel vreemd dat er niet even een berichtje van het bedrijf kwam dat de eerste zending beschadigd was en er een nieuwe zou volgen.. miss voor de verwarring wel duidelijker daar even een mailtje o er te sturen. Met vr groet, Karin Dekker

....,,,,

Zeer goede service

Ik was al en tijdje opzoek naar een onderdeel dat al twee jaar niet of nauwelijks leverbaar is. Ondanks dat het maar een goedkope order zou betreffen (zo’n €30), is NexaParts na één telefoontje gaan zoeken bij haar leveranciers of er toch geen oplossing gevonden kon worden. Binnen een week was er alsnog een alternatief en geleverd. Dank voor de inspanning!

netjes op tijd geleverd. en hebben groot gamma in stok, verzending naar Belgie wel wat duur maar door lage prijs onderdelen vald de prijs voor de gehele bestelling alsnog mee.

Goed spul snel geleverd

Goed bedrijf

Een levering zoals het hoort. Uitstekend afgehandeld.

Levering op tijd.

top

the shipping was made in lightning speed. arrived in belgium within 1 day. my question was also dealt with the speed and accuracy. very good supplier:)

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs .

tot op heden het product nog niet mogen ontvangen

Nog steeds geen aflevering bij mij thuis van de producten

nvt

Ga er zeker meer mee in zee

Mooi assortiment en snelle levering

Snelle en correct.

Het onderdeel voldoet volledig aan mijn verwachtingen en zeer goedkoop.

leveren volgens afspraak

goed product

Snelle en correcte levering van mijn bestelling.

Mijn bestelling van de 32mm platte slang om aan te sluiten op de dompelpomp is correct en snel geleverd zonder problemen.

doen wat ze beloven

komen hun verplichtingen na

Buitengewone service

Nadat ik twee koppelstukken verkeerd besteld had buitengewoon goed geholpen door Youri met het meten en bestellen van de juiste spullen. Geduldig en flexibel geholpen bij het ruilen en alles doet het prima. Goed en uitgebreid assortiment.

Duidelijke website, grote keuze

Ik vond wat ik zocht bij Nexaparts. Product van goede kwaliteit. Enig minpuntje was de hoge verzendkosten voor een klein stukje (brievenbuspost)

Goede ervaring

Houdt zich aan afspraak

Goed geregeld

Netjes afgehandeld

Über NexaParts B.V.

technical supply. industriele slangen, koppelingen en fitwerk.

Kiyoh Bewertungen