Helemaal top

Snelle levering / goede service

Goed bedrijf, snelle levering Okè

Ben erg tevreden .

Vlotte levering, prima.

Website is top, bezorgdienst bagger

Stap aub over van dhl naar post nl, ik heb 2 x dezelfde order bij jullie besteld omdat ze al 5 dagen bezig zijn een verloren pakketje te “onderzoeken” 2e bezorging is na een week ook nog niet binnen voor een product dat op voorraad was

Gezocht voor geko Y verdeler

Op jullie site is jullie prijs ongeveer € 13.00. Ik heb de zelfde gekocht voor € 9.50 en bespaar ook nog de verzendkosten omdat ik deze vlakbij mijn plaats heb opgehaald. Dit is geen goedkope zaak en dan nog €3.50 goedkoper. Mvg Ruud

Super tevreden

Mijn eerste bestelling geplaatst bij Techniparts en super tevreden ! Goede communicatie en duidelijke website met concurrerende prijzen. Artikelen waren prima verpakt en snel geleverd. Voor mij een aanrader !

Goed product tegen goede prijs. Ik had zelf een fout adres ingevuld, product werd dus teruggestuurd, 2e maal kosteloos verzonden.

Goede hulp

Na mijn vraag of er wat uitgelegd kon worden, duidelijk antwoord!!!

Al lange tijd op zoek naar een o-ring voor een zandfilter. Eindelijk gevonden bij techniparts. o-ring werd GRATIS opgestuurd. fantastisch

Supersnelle en goede service

Ik bestelde een universele radiatorslang, helaas in een foutieve maatvoering (mijn eigen fout!). Géén probleem om om te ruilen. De nieuwe slang zit nog beter dan de originele. De originele had een U-profiel, die nu door een niet-knikbare uitvoering kon worden vervangen. Supersterke én flexibele slang! Echt top!

Helemaal Top

Eerst op 'n andere website zitten kijken daarna bij Techniparts besteld, bleek toch niet helemaal te kloppen. Doen niet moeilijk gewoon omgeruild en alsnog juiste geleverd. Niet zomaar een webshop maar een met service !! Top !!!

niks op aan te merken

Niets op aan te merken, stipte opvolging, nog doen!

Snel en correct

Stelle en correcte levering, prima kwaliteitsproducten!

Er was een artikel niet op voorraad, ze nemen direct contact op en stellen een oplossing voor.

Correcte communicatie

Zeer goed, alles volgens de bestelling geleverd

super

Prijs / Kwaliteit / Service

Eerste kennismaking, zeker niet de laatste

Goed telefonisch contact, en een nette levertijd

Super snel en correct geleverd

Super snel en correct geleverd

Snelste bestelling ooit, correct product

Om 16:00 besteld de dag erna om 10:00u geleverd = mooi. Ik had wel de verkeerde sluitingsringen besteld bij de darm die ik bestelde die waren veel te groot. Was leuk geweest als iemand van techni parts bij het maken van het pakketje contact had opgenomen op te zeggen dat dat niet ging werken. Maar uiteindelijk is dat mijn fout en niet die van hun dus geen bezwaar.

Snelle en correcte levering.

Alles naar wens. Product ok.

super snel !!!!!!!!!!!!!!

ga zo door !!!!!