Waardeloos

Artikelen besteld op 27-12, Techniparts adverteert met voor x uur besteld morgen geleverd. Nu kan ik me voorstellen dat door de feestdagen deze afspraken niet altijd haalbaar zijn, maar geef dit dan aan. Op 02-01 een reminder gestuurd, daar geeft Techniparts aan dat ze wegens de feestdagen gesloten waren, wederom begrijpelijk maar niet aangegeven op de site. inmiddels leven we op 06-01 bestelling is vertraagd bij DHL. Over de kwaliteit kan ik dus geen oordeel geven, maar qua service en communicatie een dikke onvoldoende, ik zou hier niet nog een keer bestellen en ook niet aanraden aan relaties.

Beste Alwin, Dank voor je waardevolle reactie. We betreuren het dat het zo is gelopen met je bestelling. We waren inderdaad gesloten tijdens de feestdagen. De communicatie is helaas niet goed genoeg geweest waardoor jij niet op de hoogte was. onze excuses hiervoor. We zullen dit verbeteren.

Gewoon perfect geregeld

Gekregen wat ik besteld heb. Gewoon goed

Order besteld en betaald , daarna niets meer vernomen . en geen spullen.

Na de order geplaatst en betaald te hebben . geen spullen ontvangen . het bedrijf is ook niet meer per mail of telefoon aanspreekbaar .

Beste Patrick, Dank voor je feedback. Inmiddels hebben we contact gehad en hebben we alles netjes opgelost voor je. We waren gesloten tijdens de feestdagen. Doordat een communicatiebanner op de website niet goed functioneerde was jij helaas niet goed op de hoogte gebracht hierover. Onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken zouden wij graag nogmaals het vertrouwen van jou krijgen om te laten zien dat we wel onze beloftes kunnen en zullen nakomen.

gewoon zo doorgaan

Ik heb hier voor het besteld En ik heb hier goeie ervaring hiermee op gedaan

super

heel snel geleverd ­čĹŹ

makkelijk bestellen via website, snel geleverd en goed materiaal

Goed.

Overzichtelijke website. Uitgebreid assortiment en correcte afhandeling bestelling.

Zeer goede service

Snelle levering Bij problemen bellen en het word geregeld super

Goed geleverd

Onderdelen zijn goed geleverd

Snel geleverd wat ik besteld had

Netjes op tijd geleverd. De balletjes hadden wat mij betreft wel in een envelop gemogen.

Snel en goed!

Goede service en snelle levering zoals je hoopt van een goede webshop te mogen ontvangen. Keurige updates van de bestelling en het geleverde produkt is zoals beschreven.

Heel fijn om met Techniparts samen te werken.

Perfecte website, vlotte afhandeling, uitstekend

Goed stevige buis

Fijn stevige buis. Snel bezorgd.

Erg goed

snelle en accurate levering

De ene dag Wurth onderhoudsproducten voor de Harley gekocht, de volgende dag al geleverd.

Goede klantenservice

Omdat ik mijn bestelling wilde retourneren had ik contact met de klantenservice. Ik kreeg heel snel een medewerker aan de lijn die goed op de hoogte was en mij go heel goed geholpen heeft. De beste klantenservice die ik in jaren heb meegemaakt, alle lof.

Snelle en efficiente afhandeling van mijn bestelling van 50kg tuinslang

Ondanks mijn scepsis een dure bestelling te plaatsen op een voor mij onbekende website, ben ik blij doorgezet te hebben. Volledig tevreden.

duidelijke website, goede service, goed geoliede operatie

duidelijke website, goede service, goed geoliede operatie

Goede service en prijs

Goede service en prijs. Minpunt is dat de levering uit 3 verzendingen bestond i.p.v. 1 verzending.

Snel en correct

Mijn eerste bestelling werd de volgende dag bezorgd. Het was concurerend qua prijs.

Slecht

Er word gezegd dat artikel is afgeleverd door DHL maar echt niets ontvangen Tot mijn spijt heb ik deze beoordeling bij de verkeerde leverancier gezet Heb van hun keurig netjes op tijd mijn spullen gekregen Nogmaals mijn oprechte excuses Mvg rene de ruiter

Eenvoudig bestelproces en prima levering!

Doen wat ze beloven en de geleverde lijm heeft nog een lange bewaartijd. Heb elders wel eens producten gekocht dat ze aan de datum zijn. Kortom, een tevreden klant!

Prima service, prima prijs

Zie hierboven