Eenvoudig bestelproces en prima levering!

Doen wat ze beloven en de geleverde lijm heeft nog een lange bewaartijd. Heb elders wel eens producten gekocht dat ze aan de datum zijn. Kortom, een tevreden klant!

Prima service, prima prijs

Zie hierboven

snelle levering wel hoge verzend kosten

vandaag besteld de volgende dag in huis

Super snelle levering

Voor 15:00 besteld en volgende dag ook al voor 15:00 thuis.

goed advies en conform afspraak uitgeleverd

zeer goed

Goede service,snelle levering.

Goed.

Goed, maar webshop is niet op orde en dat is jammer

Goed geholpen ook met de verkeerd gestuurde artikelen. Webshop is niet goed op orde wat betreft artikelnummers en onderdelen en was daardoor niet In Staat alle benodigde artikelen bij techniparts te bestellen.

Goede prijs en snelle levering

Snelle levering en goede prijs

Goede snelle verzending

Prima verzorgde zending, helaas is er wat fout gegaan bij het inpakken waardoor ik nu andere artikelen ontvangen heb, hier moet ik nog even over bellen.

Goede en snelle levering

Heb ene avond besteld was jammer genoeg na drie uur maar dat mag de pret niet drukken duurde een dag langer maar dat staat op site duidelijk aangegeven zeer duidelijke website en ook zeer snelle en duidelijke service

Via Bol.com besteld, en binnen 2 dagen geleverd. Top!

Eerste bestelling meteen fout

Mijn eerste bestelling bij Techniparts B.V. meteen fout gegaan , omdat er de verkeerde artikelen inzaten.

Duidelijke site, goed omschreven items en helder bestelproce. Snelle levering, kortom prima.

Prima service. Snelle verzending.

Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam.

Niet van de snelste!

Levering pas na 4 werkdagen......

Beste Pascal, Dank dat je de moeite nam om ons te beoordelen. Helaas heeft jouw bestelling vertraging opgelopen door Hemelvaart en het weekend. Wij hadden beter moeten communiceren hierover. We gaan daarmee aan de slag en hopen dat jij in de toekomst toch nog eens vertrouwen in ons wilt stellen.

Gedreven en serivice gericht!

Snelle service, klantgericht en gedreven. Kwaliteit en prijs zijn in verhouding.

Er wordt niet meer gereageerd op een onvolledige koppeling

De tule van een Storz koppeling wordt altijd vastgezet met een segerring in de buitenring omdat deze anders over de slang heen schuift. Deze zat niet bij de levering. Na een email hierover gestuurd te hebben. Kreeg ik een email dat dit bij jullie niet bekend is. En of ik een foto kon sturen. Dat heb ik gedaan maar heb hier geen reactie meer op gehad.

Vriendelijk telefonisch geholpen

Prima service. Top

snel en correct

snel en correct

Prima communicatie over een backorder

Pluspunten

goede website, duidelijk en goede service

Pluspunten

Goede en snelle levering.