Betaalbaar en snel

Ik heb koppelingen besteld voor tyleen.

Kwaliteit en snel geleverd

In eerste instantie zending niet compleet maar supersnel opgelost.

Vlotte communicatie en opvolging

positieve ervaring. Bestelling liet langer op zich wachten dan de site deed vermoeden (1 week ipv 1 dag). Hierover werd ik de dag van de bestelling al geinformeerd. Ik kon de bestelling gemakkelijk annuleren en een andere bestelling doen. Levering was uiteindeijk prima.

Alles op tijd en netjes geleverd.

Volgens mij konden de verzendingskosten lager zijn, indien de stopbuspakking met briefpost geleverd was.

Goede website, snel en goed verpakt geleverd met nog een kleine attentie erbij. Top.

goede producten en netjes geleverd

zeer goed voor een correcte prijs

Excellent customer service

Thank you for a great customer service experience. Got new seals for my mini excavator at only a fraction of the price of the original.

Spullen netjes afgeleverd

Goed en netjes afgeleverd en de extra's zijn altijd leuk

Perfect materiaal

Zeer goede producten en snelle levering!een aanrader!

Prima product en snelle levering.

Website is duidelijk, na bestellen product snel ontvangen. Goed product.

Zeer snelle levering en ruim assortiment

zeer goed bedrijf

Betrouwbaar

Prima spullen. Waardeloos verpakkingsmateriaal

In de doos zit een mengsel van wateroplosbaar mais schuim en stukjes plastic schuim. Dat moet toch beter kunnen!

Goed !

Zoals beloofd.

zeer tevreden

goed bedrijf om iets te bestellen

Vriendelijke klantendienst na telefonisch contact

Vriendelijke klantendienst na telefonisch contact

Matig

Ik kocht een A-merk tuinslang bij uw bedrijf. De slang was afgeprijsd en bij ontvangst werd ook wel duidelijk waarom. De slang is waarschijnlijk eerder uitgeleverd en door de eerste eigenaar op knikken getest door er een ontstopper o.i.d. in te proppen en die over een lengte van een meter een keer of 6 te buigen. Nou dat is kennelijk gelukt; de slang was over de eerste (c.q. de laatste meter) flink gekinkt. Zoiets ontstaat m.i. niet toevallig, moet m.a.w. expres zij aangebracht. M.i. had Techniparts aan moeten geven dat het om een "beschadigde" slang ging. Door dat niet te doen diskwalificeert het bedrijf zich m.i. in ernstige mate. Met vriendelijke groet, H. Terpstra

Beste heer Terpstra, Dit is een officiële tricoflex slang van goede kwaliteit. Normaliter, wanneer er druk op de slang komt te staan zullen de knikken moeten verdwijnen. Het punt dat de slang afgeprijsd was, is puur een keuze vanuit ons bedrijf om het tijdelijk te verlagen. Dit hebben wij niet gedaan omdat wij van de slangen af willen omdat het om slechte kwaliteit gaat. Mocht u toch ontevreden zijn en de slang willen retourneren, is dat geen probleem en wij kunnen u dan een nieuwe sturen. Dit kan echter alleen als de slang ongebruikt is. Mocht u hier gebruik van willen maken dan hoor ik graag van u.

Het bestelde onderdeel werd snel bezorgd en er zat nog een mooie pen in het doosje als extraatje.

Goed product en snelle levering

Heel tevreden over levering en kwaliteit.

Het funcioneerd goed, we hadden deze dubbel kraan veel eerder moeten aankopen. Hartelijk dank

Perfect over gans de lijn.

Bestelling werd snel verwerkt, goed geleverd.

Zeer goed.

Helemaal tevreden en mijn vrouw met reuma in de handen ook met die makkelijk vast te houden pen.

Prettig zaken doen bij deze firma.

Goede en duidelijke website. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle afhandeling van levering.