Snelle levering, juiste stukken

Ik zocht een speciale koppeling, bestelde en kreeg ze s'anderendaags geleverd.

Snel, simpel, superprijzen

Ik had het onderdeel dat ik zocht snel gevonden, het was tegen een goede prijs het werd nog dezelfde dag verzonden. Top!

geweldig

gewoon goed

prima, snel geleverd conform mondelinge afspraak

Zie onder

Product beschrijven van technische mogelijkheden, zodat beter in te schatten is de toepasbaarheid van product. Afleverproces niets op aan temerken.

Helemaal top!

Snelle levering, met extra's als notitieblokje en pen. Zeer attent.

Zeer snelle levering.

Ik had radiator slang besteld: https://www.techniparts-online.nl/radiatorslang-warm-waterslang-knikvrij-18-x-26-mm-snijlengte-per-meter. Aan de hand van de buiten diameter heb ik daar bij ook slangenklemmen besteld: https://www.techniparts-online.nl/slangklem-mb-uni-w4-rvs-304-klembereik-26-28mm. Helaas is de buitendiameter van de slang geen 26 maar 29 mm. Dus aan de slangenklemmen heb ik nu niet zo veel.

Zeer betrouwbaar en goed bereikbaar!

Na eerste levering die beschadigd was geraakt tijdens het transport volgde binnen enkele dagen een vervangende zending met een onderdeel extra!

Een prettige winkel ervaring.

Een lastig te verkrijgen item besteld en het was de andere dag in huis! Keurig verpakt met attentie verzorgd. Directe email correspondentie over het bestelde artikel allemaal dik in orde. Een prettige winkel ervaring. Bedankt!

Zoals altijd bij Techniparts: geweldige service, top product!

Top! Snelle service en top prijzen

Top! Snelle service en top prijzen

Nog steeds niet binnen

Pakketje nog steeds niet gekregen

Goed en snel geleverd

Goede informatie.

Alles was in orde.

Goede website en snelle levering

Toevallig niet verzonden

Wederom een bedrijf waar per ongeluk de bestelling niet is verzonden. Maandag besteld, kan de dag erna geleverd worden maar dan geef ik ze de tijd tot donderdag.....en dat lukt zelfs al niet. 1000 maal sorry....maar daar heb ik niets aan als ik de spullen nodig heb en nu een werk af moet zeggen. Voor mij dus al geen betrouwbaar bedrijf.

Beste Rene, Het spijt ons dat wij ons niet aan de leverbelofte hebben kunnen houden. Omdat donderdag de gewenste bezorgdag was, hebben wij uw bestelling juist pas op woensdag verzonden. Normaal gesproken gaat dit altijd goed. Helaas is er vanuit onze kant een technische fout ontstaan waardoor het de woensdag niet verzonden is. Hoe dan ook onze fout. Wij hopen dat u toch in de toekomst ons nog eens vertrouwen geeft om opnieuw een bestelling te plaatsen en wij zullen extra onze aandacht op dit probleem zetten. Met vriendelijke groet, Team Techniparts

Prima afhandeling en vlotte levering

Gelet de bestelling niet de meest voordelige verzending

Goede kwaliteit en supersnelle levering!

Ik zocht een bepaald product en na hulp via de chat had ik het de volgende dag in huis!

Vlotte levering

Vlotte levering en bestelling ook makkelijk.

Ok, alles geleverd. Bedankt

ok

Keurig en snel geleverd

Positief

Materiaal ziet er degelijk uit

Snelle levering Goed product Prijs is oke

Snelle afhandeling

Eerste bestelling ging zeer vlot

Zeer goede service

Mijn product werd binnen het uur na mijn online bestelling verstuurd naar DHL en ik ontving een zendingsnummer. De bestelling zou de volgende dag worden geleverd. Helaas ging het bij DHL mis en heb ik ruim een week moeten wachten. Hierover heel goed contact gehad met een medewerker van Techniparts. Daar ik het product inmiddels ergens anders had gekocht omdat ik het snel nodig had, het product kosteloos mogen retour zenden. Geld terug gekregen.