Goede hulp

Na mijn vraag of er wat uitgelegd kon worden, duidelijk antwoord!!!

Al lange tijd op zoek naar een o-ring voor een zandfilter. Eindelijk gevonden bij techniparts. o-ring werd GRATIS opgestuurd. fantastisch

Supersnelle en goede service

Ik bestelde een universele radiatorslang, helaas in een foutieve maatvoering (mijn eigen fout!). Géén probleem om om te ruilen. De nieuwe slang zit nog beter dan de originele. De originele had een U-profiel, die nu door een niet-knikbare uitvoering kon worden vervangen. Supersterke én flexibele slang! Echt top!

Helemaal Top

Eerst op 'n andere website zitten kijken daarna bij Techniparts besteld, bleek toch niet helemaal te kloppen. Doen niet moeilijk gewoon omgeruild en alsnog juiste geleverd. Niet zomaar een webshop maar een met service !! Top !!!

niks op aan te merken

Niets op aan te merken, stipte opvolging, nog doen!

Snel en correct

Stelle en correcte levering, prima kwaliteitsproducten!

Er was een artikel niet op voorraad, ze nemen direct contact op en stellen een oplossing voor.

Correcte communicatie

Zeer goed, alles volgens de bestelling geleverd

super

Prijs / Kwaliteit / Service

Eerste kennismaking, zeker niet de laatste

Goed telefonisch contact, en een nette levertijd

Super snel en correct geleverd

Super snel en correct geleverd

Snelste bestelling ooit, correct product

Om 16:00 besteld de dag erna om 10:00u geleverd = mooi. Ik had wel de verkeerde sluitingsringen besteld bij de darm die ik bestelde die waren veel te groot. Was leuk geweest als iemand van techni parts bij het maken van het pakketje contact had opgenomen op te zeggen dat dat niet ging werken. Maar uiteindelijk is dat mijn fout en niet die van hun dus geen bezwaar.

Snelle en correcte levering.

Alles naar wens. Product ok.

super snel !!!!!!!!!!!!!!

ga zo door !!!!!

Goed en correct

Heldere webshop, Goede en correcte levering. Aanrader

duidelijk en snelle levering.

Alles perfect in orde

Lering correct edoch het duurde ietwat lang

Op zich wordt er geleverd volgens afspraak. Deze levering duurde echter een aantal dagen langer en we hebben geen inzicht of dat bij Techniparts of de expediteur ligt.

Compleet pakket en duidelijke website

OK

goed, en snel

goed en snel geregeld, mooi zo

OK

Waardeloos

Artikelen besteld op 27-12, Techniparts adverteert met voor x uur besteld morgen geleverd. Nu kan ik me voorstellen dat door de feestdagen deze afspraken niet altijd haalbaar zijn, maar geef dit dan aan. Op 02-01 een reminder gestuurd, daar geeft Techniparts aan dat ze wegens de feestdagen gesloten waren, wederom begrijpelijk maar niet aangegeven op de site. inmiddels leven we op 06-01 bestelling is vertraagd bij DHL. Over de kwaliteit kan ik dus geen oordeel geven, maar qua service en communicatie een dikke onvoldoende, ik zou hier niet nog een keer bestellen en ook niet aanraden aan relaties.

Beste Alwin, Dank voor je waardevolle reactie. We betreuren het dat het zo is gelopen met je bestelling. We waren inderdaad gesloten tijdens de feestdagen. De communicatie is helaas niet goed genoeg geweest waardoor jij niet op de hoogte was. onze excuses hiervoor. We zullen dit verbeteren.