Ontzettend slecht!

Ik kan gewoon niet geloven dat ik dit meemaak. Hoe moeilijk kan het zijn om een evoucher per mail op te sturen na een betaling? We leven in 2020. Ik heb gisteren opzettelijk een evoucher boekenbon gekocht voor een verjaardag, zodat ik het dezelfde dag kon geven (beetje een last minute ding), maar nee hoor. Niks ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Email binnen drie werkdagen beantwoorden zeiden ze, maar na een emailversturing krijg ik een automatisch email antwoord waarin staat dat het tien werkdagen kan duren! Bah! Ik baal enorm.

Verkeerde cadeaukaart ontvangen

Verkeerde cadeaukaart ontvangen

Jammer

Ik bestel net een cadeaubon en als je dan betaald hebt krijg je te horen dat ze problemen hebben met het leveren per email

Waardeloos

Pas is niet te activeren of te gebruiken. Hoe ingewikkeld kun je een simpel product maken.

Ze weten dat er een vertraging in de levering van E-vouchers zijn maar te beroerd om het te melden

Bewust niet de service aanbieden die wel op de site staat.

Bestelling is niet afgeleverd.

Ik heb gevraagd bij de bestelling of de voucher gestuurd kon worden aan Sybilla Claus Visseringstraat 111 1051MH Amsterdam Zij heeft nog niets ontvangen. Graag hoor ik iets hierover. Mvrgr Marijke Hajunga

Jammer.

De cadeaubon vandaag ontvangen. Jammer dat de envelop erg verkreukeld was, waardoor ook het cadeau hoesje kreukels heeft. Zo jammer, want je geeft het "cadeau". . Tip: in het vervolg een goede, stevige envelop gebruiken!

Envelopjes en dagje uit jaarkaarten ontbreken

De vijf Cadeaubonnen keurig de volgende dag bezorgd, echter de cadeau envelopjes en de beloofde dagje uit jaarkaarten ontbraken. Dit vind ik erg slordig! Hopelijk wordt dit gauw nagestuurd en opgelost.

Duidelijke site en door het keuzemenu snel naar de gewenste kadobon

Door het keuzemenu had ik snel mijn gewenste kadobon uitgezocht. Alleen jammer dat je niet meteen kunt opzoeken waar deze bon ingeleverd kan worden.

Zeer slecht

Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan, kan nog niemand mij vertellen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd!

Nooit meer!!

Bon komt 3 dagen te laat!! De klantenservice is ontzettend slecht bereikbaar. En als je dan uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt is de medewerkster geïrriteerd als je je ongenoegen uit over de lange levertijd en slechte telefonische bereikbaarheid.

Niet gelevert waar ik voor betaald heb en in kapotte verpakking

De verpakking van de kaart is de standaard uitvoering terwijl ik voor de "luxe" zwarte heb betaald. Tevens is het touwtje van het bij bestelde tasje kapot.

Zeer teleurstellend

De bon was 1 week verlopen, maar geen enkele coulance. Klantenservice reageert niet, of na enkele weken. Doe je relaties dit niet aan ! Zoek een gerenommeerd bedrijf dat is aangesloten bij een keurmerk.

Mooie duidelijke site

Duidelijk hoe het werkt , het bestelproces is gemakkelijk .

Oplichterij

Via mijn werk 25€ gekregen, probeerde hem te activeren voor bol.com, nou dat werkt dus niet. Ik probeerde de klantenservice te bellen; niemand neemt op.... dit is gewoon oplichterij! Ik vind dit echt niet kunnen, gaat iemand hier nog wat aan doen? Ik ga aangifte doen.

Voor herhaling vatbaar

Jammer dat er een etiket in geplakt wordt voor de persoonlijke tekst. Ziet er daardoor onpersoonlijk en goedkoop uit.

Prima site !

Een betrouwbare manier om cadeaubonnen te bestellen bij deze site ! Zeer tevreden.

Gaat zeer snel

Ik krijgt alleen maar leuke reacties van de personen waar ik een cadeaubon eigen keuze naar toe stuurt. Snelle levering. Een leuk cadeau met eigen keuze dus altijd geslaagd.

is perfect

Zeer goede service , netjes op tijd ontvangen !

Erg teleurstellend

Ik heb een aantal bonnen gekregen welke ik naar tevredenheid gebruikt had. In de veronderstelling dat de keuze cadeaukaart na activatie 1 jaar geldig was ben ik er zuinig mee omgegaan en alleen een gebruikt als het nodig was. Nu blijkt dat mijn laatste 6 bonnen van € 40,00 verlopen zijn en ik niets meer kan gebruiken. Het gaat hier wel om € 240,00!!! Als iemand nu erg lang zijn bonnen niet gebruikt zou hebben kan ik het begrijpen, maar dat is hier niet het geval en het gaat ook niet om een klein bedrag. Ik kan zulke bedrijfsvoering ook gewoon niet begrijpen. Deze bonnen zijn gewoon al een x door iemand volledig betaald en worden gewoon waardeloos. Echt onbegrijpelijk. De coulanceregeling is gewoon een grote farce. Kortingskaartje op dagjes uit, dat zit er voor ons toch al niet in. Bah, rijk worden over andersmans rug. Ga eens iets eerbaarders bedenken om je geld mee te verdienen!

helpdesk is niet bereikbaar

Ik heb van mijn werkgever een kaart gekregen van Cadeaubon.nl, maar ik kon het niet verzilveren op de site. Twee keer alles ingevuld (de 19 cijferige code moet je ook twee keer invullen, dus totaal 4 x ) maar het lukt niet. Ik krijg de melding dat mijn betaling is afgewezen (hoezo betaling?) Op de site staat dat je helpdesk kunt bellen (met grote letters) en kunt mailen (gewone letters) Dus ga ik bellen. Er is helemaal geen helpdesk alleen een bandje. Je moet dus maar mailen en afwachten of je een reactie krijgt. Ik ben benieuwd wat er met mijn 50 euro gebeurt. De reden die ze opgeven voor het feit dat de helpdesk gesloten is is de corona crisis. Hoezo is er gevaar voor corona door de telefoon? Voor zakelijke contacten is er volgens de site wel iemand bereikbaar ...

Geen idee of de bon is bezorgd.!

Ik heb geen track en tracé gehad,om te zien of de bon daadwerkelijk is bezorgd.

NIET DOEN!!!

Na diverse mailberichten, brief per post en uren in de telefoon-wachtrij kan ik concluderen dat het bedrijf zeer slecht is. Het begon met een persoonlijk kaartje dat niet bij een zending zat, toen kwam er een cadeaubon niet aan en nu (sinds december 2019) zit ik achter een cadeaubon van € 100,00 aan die niet gevalideerd is. Inmiddels heb ik mijn relatie de € 100,00 over gemaakt. Het wordt tijd voor Radar, Kassa, de Consumentenbond om kopers te behoeden. Fouten kunnen gemaakt worden maar er over communiceren is gewoon niet mogelijk.

Datum van kaart "vervallen"

Na het krijgen van de bon (juli 2019) geprobeerd om in juni 2020 de bon te verzilveren, datum verlopen dus dikke pech voor mij!! Bon heeft waarschijnlijk een tijdje bij de gever gelegen waardoor deze eerder verlopen was. Mijn mening: -Grote oplichting met grote teleurstelling voor de krijger van deze bon. Ze bieden wel een "dagje uit" bon aan ter compensatie maar ik wil helemaal geen dagje uit, IK WIL MIJN TEGOED! Dus grote afrader!

Makkelijk .

Nogmaals makkelijk