2

valt tegen

Ik wacht al 4 dagen op mijn steam wallet kaart nog niks gezien .Ging op max 2 dagen hier zijn.

  • Aanbevelen? Nee
7

Goed

mijn ervaring is goed op een minpuntje na en dat is dat er bij het invullen "Zakelijk" bovenaan staat. Je moet daar de naam van je bedrijf invoeren maar ik ben particulier. Heb misschien iets over het hoofd gezien? Maar nu staat er bij mijn gegevens twee keer mijn achternaam. Ik heb nl maar mijn achternaam ingevuld bij 'Zakelijk" anders kan je niet verder om te betalen. Misschien wilt u daar nog eens naar kijken en als ik weer iets bestel zal ik beter kijken of er ook 'particulier' staat. Vriendelijk groet, D.H. Poot Leimuiden

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik zal Cadeaubon niet snel aanbevelen

Het begint met veel te veel teksten. Invulschermen niet prettig, werken niet intuïtief. Verbinding met iDeal voor betaling (ABN AMRO) wordt verbroken Hier heb ik bij andere betalingen en met glasvezelkabel NOOIT last van. Gekke tekst als foutmelding, Geen duidelijke melding dat ik helemaal opnieuw kan beginnen met bestellen. Volgens mij in 2020 is er werk aan 'de winkel'. Succes! p.s. vreemde opmerking over onvoldoende reviewscore, dat dit zo lang moet duren!?

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet modern

Ik woon in Duitsland en kon dus geen cadeau kaart bestellen die in Nederland bezorgd moest worden. Lukte alleen met een fake NL-adres. Echt uit de tijd 1 Het kaartje dat je bi je cadeau mag voegen mag maar 160 lettertekens bevatten, wat echt te weinig is om één regel met een fatsoenlijke felicitatie groeten van schenkers op te schrijven. Een ander kaart wordt niet aangeboden. Is bijvoorbeeld maar 50 % van wat normaal is bij bloemen e.d. Alleen vanwege het feit dat mijn vrouw de keuze cadeau kaart persé wilde geven de bestelling doorgezet.

  • Aanbevelen? Nee
1

Waardeloos, trap er niet in, beperkt houdbaar !

Beste mensen, koop deze kaart nooit ! Beperkt houdbaar, max een jaar. Koop liever VVV bonnen, onbeperkt geldig. Oplichterij !

  • Aanbevelen? Nee
10

Makkelijk

Veel verschillende cadeaubonnen beschikbaar. Daarbij ook de keuze of je een fysieke bon of e-voucher wilt. Heel makkelijk te bestellen en binnen enkele minuten (e-voucher) binnen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Mijn bestelling is nooit ontvangen

Ik heb een cadeaubon ontvangen van mijn vader, deze heb ik die de site ingewisseld. Maar heb nooit een e-mail ontvangen en gebruik kunnen maken van mijn cadeaubon Tevens heb ik al meerdere keren gemaild naar hun, maar geen bericht ontvangen tot op heden. Dit vind ik geen service en ben mij geld dan kwijt 😔

  • Aanbevelen? Nee
1

LET OP: bonnen tijdelijk houdbaar. Zelfs bij verkoop is de bon al verlopen.

Slecht

  • Aanbevelen? Nee
4

Niet bezorgd op afgesproken datum maar 3 dagen later

Op maandag 3 febr 2020 bestelling geplaatst met verzoek cadeaubon te bezorgen op woensdag 5 febr 2020. Helaas werd deze pas op zaterdag op het gevraagde adres bezorgd.

  • Aanbevelen? Nee
1

nog niet ontvangen!!!!!!!!!! had ze dit weekend nodig jammer volgende keer naar andere site

Beste Ali Hensen, Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij Cadeaubon.nl! Hieronder vindt u een overzicht van uw bestelling. Wij dragen uw bestelling op het juiste moment aan PostNL over, zodat uw bestelling op het door u gewenste moment geleverd wordt, namelijk: vrijdag 07 februari 2020. Houdt er rekening mee dat er bij drukte helaas wel eens vertraging bij PostNL kan optreden. Heeft u gekozen voor een e-voucher? Deze ontvangt u binnen een uur per mail, dus houd uw inbox (en ongewenste items) in de gaten. Geef uw mening via het platform van KiyOh door naar deze link te gaan: https://www.kiyoh.nl/cadeaubon_nl/beoordelen/ Het invullen van een beoordeling duurt slechts 30 seconden en helpt ons om Cadeaubon.nl steeds beter te maken. Wij hopen u snel weer terug te zien bij een volgend cadeaumoment! Met vriendelijke groeten, Team Cadeaubon.nl Overzicht bestelling: Ordergegevens: Ordernummer: 16187657 Orderdatum: 06/02/2020 - 19:14 Betaalmethode: iDeal Gegevens: E-mailadres: aliwimvanderree@hetnet.nl Telefoonnummer: 0186662488 Factuuradres: Ali Hensen Haringvliet 18 3284MB Zuid-Beijerland Afleveradres: Ali Hensen Haringvliet 18 3284MB Zuid-Beijerland Uw bestelling Omschrijving Aantal Stuksprijs Totaalprijs ICI PARIS XL Gift Card €10,- 4 € 10,00 € 40,00 Shoeby Giftcard €10,- 1 € 10,00 € 10,00 Nederlandse Boekenbon €20,- 1 € 20,00 € 20,00 Cadeau envelop "Standaard 1" 6 € 0,00 € 0,00 Verzending via PostNL € 1,95 Totaal (Inc. BTW) € 71,95 Heeft u vragen? Bel: 020-2612872 of mail ons

  • Aanbevelen? Nee
9

oké

oké

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Makkelijk een snel. Het is geen 10 omdat ik VVV-bonnen moest bestellen van € 12,50, dat ging niet.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vervelende organisatie

Paar dagen te laat met inwisselen en je bent je geld kwijt. Geen gebruik van maken.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima maar kan gebruiksvriendelijker

Prima en snel maar het proces lijkt niet ingericht op wijzigingen. Ik zag dat ik per ongeluk 2 enveloppen had toegevoegd in mijn winkelpand. Bij het terug gaan naar die pagina (en gewijzigd in 1 stuk), bleek dat ik al mijn gegevens weer opnieuw moest invoeren. Tip: zorg voor een ‘wijzig button’ op het final formulier.

  • Aanbevelen? Ja
1

Cadeaubon werkt niet

Ik heb een cadeaubon ontvangen voor de de mediamarkt. Deze werkt niet en contact opnemen is haast niet mogelijk. De mail wordt 2 weken lang genegeerd en de telefoon nemen ze niet op.

  • Aanbevelen? Nee
1

liever niet

Kunnen we niet stoppen met al die onzinnige bonnen? En dan die beperkt geldigheid. Ongelooflijk de hoeveelheid onzinnige cadeaubonnen die je dan vervolgens weer via deze bon kan krijgen..... Verspilde energie en materiaal (Plastic kaartje). Waarschuwing: let goed op wat de bon die je dan weer besteld je te bieden heeft: het assortiment waaruit je mag kiezen (b.v. bij de zgn. "boekenbon" is zeer beperkt!!!). Je wordt er haast ingeluisd waar je bijstaat! Als ik zo'n bon krijg zet ik hem om in een Bol.com bon, die hebben meeste keusvrijheid (ook voor boeken)!

  • Aanbevelen? Nee
10

prima service

ziet er perfect uit en de volgende dag geleverd !!

  • Aanbevelen? Ja
1

Walgelijke geldharkers

Walgelijke geldharkers. Waarom zit er in hemelsnaam een limiet op het gebruik van een cadeaubon? Lekker verdienmodel hoor. En dan in een mail nog heel blij durven zeggen: "Een langere geldigheidsduur is wel in de tweede kamer besproken, maar die is lekker toch nog niet in de wet- en regelgeving opgenomen". Dat je iets kán flikken betekend nog niet dat je dat ook echt hóéft te doen. Als je iemand een plezier wil doen met een cadeaubon, koop die dan alsjeblieft niet hier.

  • Aanbevelen? Nee
1

NIET KOPEN!!!!

Mijn ervaring is heel slecht. Ik heb een cadeaukaart gekregen via een relatie. De kaart was geldig tot 21 december 2019 en ik kwam hier pas achter op 23 december 2019. Dus twee dagen te laat. Te laat dus pech? Ja normaal wel maar als je de kaart pas krijgt in januari en op de kaart zelf staat geen enkele datum, dan is het echt schandalig. Zij mogen met de feestdagen wel later reageren op klachten maar jij moet je precies houden aan de data. Niks coulance of wat dan ook! Ga nooit met dit bedrijf in zee. Echt geen service!

  • Aanbevelen? Nee
1

bon niet bezorgd

op woensdag avond bioscoopbon besteld, wordt vermeld volgende dag in huis! Al volgt er dan een mail, wordt niet donderdag maar vrijdag.. ook nog prima we hebben de bon toch pas zondag nodig. Nu is het maandag... EN NOG GEEN BON!!

  • Aanbevelen? Nee
10

zeer makkelijke en goede website/keuzes

makkelijk en overzichtelijk te bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vermijden: Vage organisatie met zeer vage communicatie. Niet gebruiken!

Ik heb een kaart van 150 euro cadeau gekregen. Op de kaart staat: Keuze cadeaukaart is 1 jaar geldig na activatie. Check saldo en vervaldatum op de website. Bij het checken (zoekplaatje op website) krijg ik de mededeling: "Deze kaart is reeds verzilverd en derhalve niet meer te gebruiken". Mijn hokje met pincode is echter nog dicht. Bij navraag via mail krijg ik als antwoord: jammer je kaart is al vervallen. Volgens mij is dit een grote oplichterclub die zo snel mogelijk geld wil verdienen met zo min mogelijke inspanning (lees: geldigheid laten verlopen zonder dat ontvanger van de kaart dit door heeft) Mijn advies: vermijden en met een grote boog omheen gaan.

  • Aanbevelen? Nee
2

Klantonvriendelijk

Kerst 2018 kaart €50,- cadeau gekregen van werkgever. In Nov 2019 ging ik mijn cadeaukaart inwisselen, en kwam ik tot de ontdekking dat hij verlopen was. Ik dacht dat dit een foutje was, dus contact opgenomen met de klantenservice. Deze is telefonisch slecht bereikbaar, en als je ze te pakken hebt kunnen ze de klacht (verlopen kaart) niet telefonisch behandelen, daarvoor moet je een mail sturen. Dit gedaan, en pas na ruim 2 weken antwoord. De kaart was door de werkgever ruim voor kerst, en wel op 1 nov 2018 gekocht, en was dus al op 3 nov 2019 verlopen. Er staat geen datum op de kaart, hiervoor moet je inloggen. Hier denk je gewoon niet aan. Het bedrijf komt je hiermee niet tegemoet, de kaart is dus gewoon na 10 mnd verlopen. Als ik hier bij de beoordelingen kijk gebeurt dit heel vaak, dus KASSA voor cadeaubon.nl. Ik zou hier geen cadeaubon aanschaffen! Let op, ze zijn ook niet aangesloten bij de Stichting Keurmerk Cadeaukaarten.

  • Aanbevelen? Nee
1

Verlopen zonder communicatie

Kaarten verlopen binnen 1 jaar na aankoop, niet activatie zoals op de kaart vermeld staat. Klanten service is bijzonder slecht en niet proactief. Ik zou hier nooit een kaart bij kopen. Je kan beter bijv. bij Bol kaart kopen die is meteen 5-jaar geldig en klanten service vernieuwd hem zo voor je. KOOP NOOIT OP CADEAUBON.NL

  • Aanbevelen? Nee

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina