Goed geholpen door de app nadat ik per ongeluk twee keer betaald had.

Na per ongeluk twee keer betaald te hebben werd het geld direct terug gestort na contact via de app.

Mijn Kaard doet het niet

Als ik mijn kaar wil inwisselen kan ik dat niet doen

Ik vind het een fijne website en leuke cadeaubonnen

Ik was opzoek naar een cadeaubon, maar wist niet welke. Met de keuze cadeaubon kan de ontvanger zelf kiezen wat hij/zij ermee doet! Ideaal toch? En ik vind dat er mooie verpakkingen aan werden geboden.

Teleurstellend!

Woensdag besteld, zaterdag nog niet in huis. Geen klantenservice te bereiken zowel telefonisch als ook per email niet. Hoe teleurstellend!

Beste Marianne, Vervelend dat je bestelling niet op tijd is bezorgd en je geen contact met ons kreeg. Vragen over bestellingen hebben bij ons de hoogste prioriteit. Mocht het druk zijn bij ons op de telefoonlijn vul dan het contactformulier in met als onderwerpkeuze: "Ik heb een vraag over mijn bestelling'. Je kan dan zeer snel antwoord verwachten! Met vriendelijke groet, Team Cadeaubon.nl

Het is een mooi product en mijn zus was er ook heel blij mee.

Ziet er verder goed uit

Ik zocht een feestelijke verpakking voor iemand die met Pensioen gaat en die was er niet. Misschien een tip voor jullie aangezien er straks heel veel mensen met pensioen gaan.

Beste Louise, Bedankt voor je beoordeling. Hier kunnen we zeker wat mee. Veel geefplezier! Team Cadeaubon.nl

waardeloos

De kaart is niet geactiveerd, Google kan me niet helpen, geld weg

Zeer teleurstellend

Nu vrijdag 25 oktober cadeaubon niet ontvangen,,,, Verjaardag zondag 27e dus geen cadeau...shit!,,

vlotte levering van de bestelling, maar de beloofde extra cadeaukaart zat er niet bij :-(

de bestelde podiumkaart werd vlot geleverd, wel 1 dag later bezorgd dan de bevestiging aangaf [die werkte nog op zomertijd?] Wat ik wel erg jammer vond was dat de website beloofde er een gratis cadeaukaart bij te doen, maar die zat er helaas niet bij. [opmerking: er stond wel bij '"zolang de voorraad strekt" maar dan verwacht ik dat de aankondiging verwijderd wordt als de voorraad op is; nu blijkt dat een loze belofte/lokkertje te zijn. #onbetrouwbaar!]

Beste Hans, Daar heb je volkomen gelijk in. Onze excuses voor dit ongemak. Je kan contact opnemen met onze klantenservice om de extra cadeaukaart alsnog te ontvangen. Groet, Team Cadeaubon.nl

super

heel blij mee, snelle en zorgvuldige levering

Bestelling gedaan.. Geen bon

De bestel bon is niet afgeleverd op adres voir een verjaardag nogwel.. Wat gaat er mis bij jullie. Waar is de bon gebleven.. Graag geld retour storten op rekening + excuus en reactie... Eric knulst

Supersnelle afwikkeling.

Woonachtig in Zeeland is het heel fijn om cadeaubonnen te kunnen kopen van firma's die hier niet gevestigd zijn. Goed idee en supersnelle afwikkeling, vandaag besteld ….. morgen in huis !!

Cadeaubon nooit geleverd. Zou 4 dagen geleden geleverd zijn.

Cadeaubon besteld voor 17.00. Online betaald. Zou volgende dag geleverd worden. Nu 4 dagen later nog steeds niets.

Snel geregeld

De bestelde kado bon niet bezorgd op de verjaardag van..wat een bummer. ..

Vraag me af wanneer dan wel of ooit..of nooit... Eric knulst

zeer slecht

De cadeaubon that ik gekocht heb zit er niet uit. Ik wil het uit printen maar de print komt uit alleen met teksten en niet met foto's. Is onmogelijk om de foto's downloaden via de gekregen email. En ze antwoorden mijn emails ook niet. Ik ben helemaal niet blij mee.

Goede levering, veel keuze

Snel en gemakkelijk

Snel bestellen en iemand thuis laten verrassen met een cadeaubon? Cadeaubon.nl heeft alles in. Huis. Mijn keuze was snel gemaakt.

Veel keus, makkelijk en snel

Duidelijke website

Het bladcadeau kon ik dmv een paar klikken bestellen

Goed en tijd ontvangen

Snel geregeld Leuk verpakt

Ontzorging

Onwijs snel in huis en je hebt keuze tussen bijna alle beschikbare cadeaubonnen. Meer heb je in principe niet nodig.

Fijn om snel en zonder zorgen een cadeau te bestellen

Fijne webshop! Snelle bezorging en een groot assortiment. Een nadeel vond ik het bestellen via een mobile telefoon.

makkelijk te bestellen vanuit je luie stoel

makkelijk en snel een cadeau verzorgen vanuit je luie stoel! top !

Prima site eenvoudig te bestellen

De site werkt prima. Jammer dat je geen keus hebt betreft de lay out van het kaartje. Applicaties toevoegen bij de tekst zou een leuke toevoeging zijn.