Goed gegaan

Vvv cadeaukaarten besteld in het weekend. Woensdag netjes geleverd. Weer een positieve review na alle slechte...

Website goed. Aflevering 2x uitgesteld.

Levering dus slecht!

Waardeloos

Nog nooit meegemaakt dat een bedrijf haar klanten zo minacht.

Zeer slecht

Bestelling geplaatst eind december. Bestelling nog niet geleverd na 3 weken. Telefonisch 50 minuten in de wacht gestaan, daarna werd er opgehangen. Slechte service, niet aan te raden.

Nooit weer!

2 cadeaubonnen van €75 besteld en betaald. Factuur ontvangen, maar niet de linkjes of een PDF met de feitelijke cadeaubonnen. Gebeld met de klantenservice, daar heb ik meer dan een half uur in de wacht gestaan, de wachtrij van 9 personen nam niet af. Andere nummer voor klantenservice gebeld, daar werd na een héél lang verhaal over drukte bij Post.NL de verbinding verbroken wegens lunchpauze bij het bedrijf. Mail gestuurd, krijg ik een standaardreactie dat ik binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie krijg. Daar kan je dus helemaal niks mee als je de cadeaubonnen de volgende dag wilt gebruiken.

Heel fijn dat er zoveel bonnen zijn om te bestellen.

WAARDELOOS!!!!!!

Cadeaubon van 15 euro naar iemand laten sturen, heeft het tot op heden niet ontvangen.

Helemaal waardeloos

Al vijf december vorig jaar besteld, niets ontvangen. Al 10 keer gemaild, daar komt geen enkele reactie op. Twee keer bijna een uur in de wacht gestaan en uiteindelijk verbinding gekregen, dan wordt daarna opgehangen. Dit is overduidelijk fraude.

Wachten op E-ticket

Wat een slechte service! Zojuist een E-ticket online besteld en dan krijg je nadat je betaald hebt een mail dat de levering is vertraagd. Ik kies bewust voor een online ticket om niet te wachten. Dit had ik graag voorafgaand gelezen! Waardeloos!!!

ZEER SLECHT

20 december een cadeaubon besteld nog altijd niet ontvangen. Mails sturen helpt niks krijgt nooit antwoord. Zeer slechte zaak. Bellen altijd meer dan 10 wachtende voor je en je komt geen stap vooruit.

Tot 2x toe geen bon ontvangen - klantenservice onbereikbaar

Op 25/12 bon besteld en betaald. Nooit ontvangen. Op 8/1 klantenservice gebeld. Na ruim 5 kwartier in de wacht (voor 8 wachtenden voor me – wat volgens mij best sneller moet kunnen) eindelijk contact. Voorstel was om oude te cancelen en nieuwe toe te sturen. Nu 14/1 nog steeds geen bon. Aantal wachtenden bij bellen – 11. In de tussentijd ook gemaild maar geen reactie ontvangen.

Slecht !!

Cadeaubonnen besteld via de mail maar niks gekregen ! Slecht bedrijf reageert niet op mails/telefonisch !!!

Bon niet bezorgd, bedrijf niet te bereiken

Een cadeaubon besteld die vervolgens niet bezorgd is. Diverse malen getracht telefonisch het bedrijf te bereiken. Het aantal wachtenden was steeds 12. Om half 1 wordt de verbinding verbroken i.v.m. lunchpauze tot 1 uur en om 5 uur gebeurt dit opnieuw, einde werkdag. Voor het verbreken van de verbinding had ik steeds al meer dan een half uur "in de wacht" gestaan. Dit is de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij dit bedrijf een bestelling heb geplaatst. Ik kan het werkelijk niemand aanbevelen.

Zeer slechte site en onduidelijk

CadeauKaart verzilveren is een probleem. Krijg je uiteindelijk je cadeaubon toegestuurd en lukt het niet om het cadeau bij bol.com te verzilveren, omdat er geen cadeaubon nummer opstaat. En ze zijn tel. niet te bereiken.

Verschrikkelijk

Ik heb voor 600€ aan cadeaubonnen besteld in december. Ik weet dat het druk is maar ik wordt nergens van op de hoogte gesteld. Ze reageren niet terug op mijn mails en aan de telefoon zijn er altijd precies 13 wachtende voor mij. Ik wil mijn cadeaubonnen of mijn geld terug. Ik bestel hier NOOOIT meer.

Op 3-1-2021 bestelde boekenbon op 13-1-2021 nog niet ontvangen

Op zondag 3-1-2021 via de website boekenbon van € 25 gekocht en betaald. De bevestigingsmail gaf aan dat de levering de volgende dag, maandag 4-1-2021, zou gebeuren. Dat nam ik al met een korreltje zout, want op maandag is er gewoonlijk geen bezorging. De verjaardag waarvoor de bon bedoeld was ging donderdag 7-1 zonder bon voorbij. Inmiddels is het 13-1-2021 en er is nog niets bezorgd. Bellen is niet zinvol met 20 wachtenden voor mij. Ik hoop het bedrijf op deze wijze te kunnen bereiken....

Slecht

Ik heb vrijdag een bestelling gedaan en het zou dinsdag geleverd worden. Het is woensdag en nog steeds heb ik geen enkele bericht gehad. Ik begrijp dat door drukte alles kan vertragen en dat vind ik niet erg. Maar ik weet niet eens wat de status is en nu moet ik erachteraan bellen

Waardeloze service, slechte, onvriendelijke klantenservice

09 januari 2021: Op de site van cadeaubon.nl de waarde van de cadeaukaart verzilvert voor een Bijenkorf kaart. Ontvang vervolgens via email een voucher voor BOL.COM. die ik niet gevraagd heb en geen Bijenkorf voucher. Vervolgens na diversen mailtjes op 12 januari 2021 een reactie dat het niet gecorrigeerd wordt (?). Hierna vervolgens op 12 januari 2021 telefonisch gezocht: "13 wachtende voor U " na 1,5 uur in de wacht "er zijn nog 4 wachtende voor U", na 2 uur en 10 minuten eindelijk contact met de klantenservice (Mariska). Het verhaal uitgelegd, voor een correctie moest zij even horen aan de leidinggevende, na enkele minuten kwam zij weer terug aan de lijn, de leidinggevende was er niet maar zij zou een notitie achterlaten, en ik wordt dan terug gebeld door de leidinggevende (Pim) voor een correctie. Meer kon ze nu niet doen. Het vertrouwen dat je teruggebeld wordt is je eigen goed voor de gek houden maar zo ontwijken ze je!

na 3 weken nog niets ontvangen

Op 22 december nog even snel wat besteld voor de kerst. Het is inmiddels 12 januari en nog niets ontvangen. Klantenservice bellen heeft geen zin. Die zetten je 2 uur in de wacht om vervolgens op te hangen wanneer je aan de beurt bent. Wel een mailtje gehad of ik de bestelling nog wil ontvangen. Op mijn response komt dan vervolgens geen bevestiging. Te bizar dit bedrijf.

Jammer dat je €0,99 moet betalen voor de persoonlijke boodschap

En dat die boodschap niet eens op de kaart zelf komt te staan maar geplakt wordt op de envelop. Dan moet je alsnog zelf het bedrag erbij zetten....... Een gemiste kans, zeker wanneer ik bij de Hema mijn kadokaart met foto en al kan personaliseren.....

Waardeloos bedrijf!!! Geen ster waard!

Ik heb van mijn werk een keuze Cadeaukaart gekregen. Nu wil ik hiervoor een Media markt cadeaubon verzilveren, maar die optie krijg ik niet! Staat er op de site dat je kunt kiezen uit 100+ cadeaukaarten maat bij het verzilveren krijg je helemaal niet een keuze uit alle cadeaukaarten maar een kleine selectie! Contact met dit bedrijf krijg je niet, via mail geen antwoord en al 7 keer gebeld en dan word er gewoon opgehangen meerdere keren! Schande dat jullie nog bestaan! Ik zal ervoor zorgen dat mijn bedrijf nooit meer wat besteld bij jullie en dat zo'n grote bestelling naar een bedrijf gaat wat wel zijn belofte na kan komen!

Makkelijk te bestellen

Voor iemand die niet vaak online iets koopt was het makkelijk te bestellen .

Wat een kut systeem!!

Ik koop speciaal een e voucher zodat ik het direct in huis heb... Wel meteen betalen masr leveren ho maar! Dit doe ik dus niet meer!

Slecht

E voucher gekocht maar na bijna 2 uur niks ontvangen.

Slecht

Bonnen besteld op 21 december. En niets ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mijn mails behalve de standaard reactie mail en de klantenservice is niet bereikbaar. Sta nu 1 uur in de wacht en ik ben zesde in de wacht rij. Vanaf nummer 10!