Dramatisch

Ik wou aan waterbesparing doen maar tijdens het douchen spuit het via 2 beluchting gaatjes nog extra eruit .Wie heeft dat zo verzonnen .

De waterbesparende douchekop voldoet niet.

De bijgesloten doucheslang is te kort, andere gekregen die langer was maar ook nu werkt het niet. Het water dat niet door de douchekop gaat, gaat via de beluchtingsgaten weg. Je ziet dus aan beide kanten een waterstraal eruit komen. Het gaat alleen goed indien de douchekop lager is dan de kraan. Men zegt dat dit komt door de waterdruk. Wat een waardeloos product.

De waterbesparende douchekop voldoet niet aan de verwachtingen.

Om te beginnen is de bijgesloten doucheslang voor mij een halve meter te kort. Jammer genoeg loopt het bespaarde water dat niet door de douchekop gaat via de beluchtingsgaten weg. Niet alleen bij de start/stop van het douchen, maar ook tijdens het douchen zelf. Wat een waardeloos product.

Dit werkt echt!

de Comfortsaver zit er nu een paar maanden onder. Was sceptisch over het principe maar moet echt zeggen dat het heerlijk douchen is en ik bespaar water

Topding

Vorige week gekocht, makkelijk te installeren en ik merk echt direct verschil. Een aanrader

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Levering vlot en netjes, product ziet er mooi uit.

Product voldoet niet. Het idee van de waterbesparende douche is leuk maar het aanzuigen van lucht in de douche werkt alleen als de douchekop niet hoger hangt dan de douchekraan. Ik ben zelf langer dan 80 cm....... hangt de douchekop op normale hoogte is er heel weinig waterdruk en als je de kraan niet helemaal open zet loopt er veel (warm) wat er weg door het luchtventiel. Dit product doet dus niet wat het belooft en dat verbaast me echt gezien de stevige aanschafprijs.

Pluspunten

Snelle levering Goed product Eenvoudige installatie

Pluspunten

Makkelijke montage, werkt uitstekend

Extra afdichtringgring zou handig zijn

Pluspunten

Snelle levering; prima artikel

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke gebruiksaanwijzing in de doos en makkelijk zelf te monteren.

Stortdouche?

Pluspunten

NA even een belletje werd op verzoek mijn bestelling vastgehouden en na vakantie uitgeleverd. Even een mailtje na terug komst en had mn pakketje de volgende dag binnen. Super service!

Pluspunten

Snelle levering, goed product. De compfortsaver douchekop maakt de belofte waar.

Pluspunten

- Duidelijkheid omtrend het bestel- en verzendproces - Snelle reactie van de klantenservice

- Informatie over de producten is beperkt. Er is geen informatie over testresultaten die de besparingsclaim onderbouwen.

Pluspunten

De Comfortsaver is mijn meest favoriete waterbesparende douchesysteem tot nu toe. Mooi vormgegeven en het heeft een fijne waterstraal!

Pluspunten

Prima levering, prima product!

Geen

Pluspunten

Goede en snelle service

Kan ik niet ontdekken

Pluspunten

Snel geleverd. Mooie douchekop.

Pluspunten

Klopt precies van wat ze vertellen.

Nee

Pluspunten

Doet wat ze zeggen! Ik geloof, na gebruik, dat het zeker water bespaard. De douchekop is lekker groot, zodat je niet merkt dat er minder water uit komt.

Pluspunten

Goed product, douchen net als anders, maar dan zuiniger!

Pluspunten

2 comfortsaversets gekocht. Krachtige straal, terwijl kraan maar een klein stukje open wordt gezet. Overtreft alle verwachtingen. Superproduct. Installatie zeer eenvoudig.

Het was onduidelijk wanneer het product geleverd zou worden. Geen track and trace link gekregen.

Pluspunten

Snelle service! Prima product!

Geen.

Pluspunten

Er miste een onderdeel in onze levering: 1 telefoontje en mailtje en het werd nagestuurd. Prettig!

Pluspunten

Omdat wij in een appartement wonen op de derde en vierde verdieping en de waterdruk lager is dan normaal was ik wat sceptisch. Maar ik ben helemaal om. Het douchen is weer een feestje met een mooie brede straal. Het water voelt heel zacht aan op de huid en je bespaart nog water ook! Erg blij mee.