Pluspunten

prima product. Meer douchebeleving door de brede kop, en de slang loopt leeg na gebruik.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gebruikte de comfortsaver in mijn tuinhuis. In plaats van lucht aan te zuigen bleef er water uitstromen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed product. Levering op tijd

Het water stroomt soms niet vloeiend uit de douchekop, maar met stoten.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De broes is wel goed en geeft een stevige straal.

Comfortsaver werkt voor mij niet naar behoren. Het water komt schokkerig uit de broes en daarbij is de straal van het water zo slap dat dit voor mij het doucheplezier nadelig beïnvloedt. Daarom heb ik besloten de saver niet meer te gebruiken. Nu ik douche zonder de comfortsaver kom ik er wel achter dat de waterstraal steviger is dan bij mijn vorige broes waardoor ik de waterkraan niet meer helemaal open hoef te zetten. Bespaar ik toch op een andere manier water. Bovendien moet de slang worden vervangen door een exemplaar dat meer buigbaar is door de metalen onderdelen. Nu is hij.alleen maar van stug kunststof gemaakt. De comfortsaver stuur ik ondanks dit negatieve verhaal niet terug omdat de broes wel een verbetering geeft en er een steviger straal water uitkomt waardoor ik op een andere manier water kan besparen.

Pluspunten

Punctuele levering en goede berichten daarover.

Die rarehorizontaal spuitende gaatjes (wanneer je de douche uitzet) kunnen niet naar believen een kant opgedraaid worden. Die instructie in de gebruiksaanwijzing klopt niet.

Pluspunten

Zeer correcte klantenservice Snelle levering Mooi product

Geen en ik ben echt heel kritisch!

Pluspunten

Goed produkt, goede verpskking. aflevering in een paar dagen.

Geen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

geen oordeel over het bedrijf. het gaat hier om een geleverd product wat voor mij totaal niet voldoet aan de verwachtingen. nl. douchekop geeft een stotterende straal en tijdens het douchen lekt er ook water weg via het legionella ventiel. ik wil dan ook graag de mogelijkheid krijgen om de comfortsaver retour te zenden

Geen. Na aanmelding van klacht benaderd door bedrijf met de mogelijkheid de comfortsaver retour te zenden. Dus netjes afgehandeld

Goedemorgen heer de Nood, Wij zagen uw recensie en het is jammer dat de comfortsaver niet voldoet aan uw verwachting. Het kan soms voorkomen dat hij hapert en dat heeft dan allemaal te maken met de water voordruk in uw woning. Gelukkig komt dit niet zelden voor. Retour zenden is absoluut geen probleem! Wij hebben u een mail gestuurd met verdere instructies Fijne dag

Pluspunten

Goede uitleg van de comfortsafer, snelle bezorging. Goede hadleiding bijgesloten. Perfecte straal!

Pluspunten

Snelle levering van besteld product.

Geen.

Pluspunten

Het systeem werkt prima en tof dat het meedoen aan Water for life

Jammer dat er geen massagestraal mogelijk is . Ik was dat zo gewend

Pluspunten

Goed advies en de comfortsaver werkt perfect

Jan Valsterweg 72 3315WR Dordrecht