Goede service !

Snel en goeie service en nog is lekkere geurtjes!

Snel geholpen goede service!! En mooie werk geleverd!! En die fruitmix ruikt super Tot ziens 👍

PERFECT!

Leuke autogeurtjes en vooral dat het bedrijf hun eigen ontwerp aanbiedt aan de klant! In een woord: Klantvriendelijk!

Super gaaf geworden ! Echt blij mee!

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Zijn goed dankjewel

Top geurhangers

Wij hebben ze besteld voor onze zaak (Rent a Car Hellevoetsluis) en het is super kwaliteit en ze ruiken zeer goed!

Heerlijke geurtjes

1000 geurtjes besteld en het ruikt heerlijk. Volgende bestelling zal snel plaats vinden.

Top kwaliteit en snelle levering

Ik ben heel blij mee met mijn geurtjes die AROMAN hebben gemaakt en geleverd. Ze zijn in top kwaliteit gemaakt en heerlijke lang ruikende geurtje.

Top kwaliteit en snelle service !

Top kwaliteit en snelle service ! Erasmus Personenschade B.V.

Kwa prijs en kwaliteit nummer 1 in NL !!

Top kwaliteit

Top kwaliteit, super snel service, super vriendelijk, heel goedkoper

Binnen 2 weken geleverd! Top man

Zocht naar een leuk geschenk, kom ik Aroman tegen, superleuk geurhangers ontwerpen en bedrukt. Geleverd in 2 weken, zeker aanrader👍👍

Uitstekende service!

Uitstekende service! Goede geurtjes, helpt je met designen en geurtjes te selecteren. Top bedrijf!

Ik dacht laat mij eens met een creatieve bedrijfspresentje starten om deze op te zoeken en aan mijn nieuwe en bestaande klanten als cadeau te geven. AROMAN ben ik tegengekomen op Google en ik dacht leuk, proberen. Een enorme aanrader voor elke bedrijf!! Geweldige service en snelle leveringen. Naar ons tevredenheid hebben wij vandaag nog twee bestellingen erbij geplaatst. Topbedrijf waar wij De Schoonmaak Doctor lang zaken mee willen doen.

Iets meer feedback over de vorderingen van de bestelling zou fijn

Een fabriek van maken

Pluspunten

Goed & Snelle levering

Pluspunten

Mooie producten, op verzoek een speciaal design gemaakt dat past bij mijn bedrijf. Veel keus qua geuren. Voor iedereen wat.

Pluspunten

snelle reactie gehad

Pluspunten

Voordelig en goed! Wij waren zeer tevreden over de kwaliteit van de autogeurtjes welke wij als cadeau weggaven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Perfect kwaliteit en wordt optijd geleverd

Pluspunten

Goede prijs, snelle levering, keuze uit diverse geuren. Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en zeer tevreden.

Pluspunten

Voor het eerst autogeurtjes bedrukt, ben er superblij mee en ook mijn klanten! Na elke beurt hang ik er 1 op de achteruitkijkspiegel. Top man!!mvg garagedetulp

Pluspunten

De kwaliteit, service en snelheid zijn super bij Aroman.

Over Aroman

Aroman Premiums - Custom made bedrukte Autogeurtjes | Sleutelhangers | Aanstekers | Pennen