Besteld en volgende dag in huis en het werkt ook uitstekend

Super snelle levering

Keuze uit een groot assortiment, goed omschreven. Volgende dag staat het pakket voor de deur.

Snelle levering en je krijgt wat je ziet.

Snel en goed ontvangen

Snel en correct

Goed materiaal snelle levering

Goed materiaal snelle levering

product gewijzigd en admin info gewist

Ik was verschillende jaren enthousiaste klant bij de verschillende webshops van Ceramic tools bv waar ik al voor een flinke som Rubi, Qerato, fix-plus en wat merkloze producten buitensleurde. Bij mijn vorige bestelling ontdekte ik dat al mijn accountgegevens verdwenen zijn, dus zijn ook mijn oudere bestellingen niet meer zichtbaar - wellicht ben ik als klant niet meer interessant als er tussen twee bestellingen meer dan 12 maanden zit... Vervelender is dat intussen ook de Qerato clips veranderd zijn, waardoor mijn ~600 keggen plots niet meer bruikbaar zijn. Levellingshop stelt dat ze verbeterd zijn en nog wel passen en als je hard genoeg wringt gaan ze nog wel in de clips, maar dat is knoeiwerk. Als ik er genoeg nieuwe bestel, versieren ze wel een kortinkje, maar als ik toch opnieuw moet investeren, kan dat net zo goed bij een andere leverancier. Mijn laatste bestelling werd netjes geleverd, maar staat niet tussen de bestellingen op mijn account - en jawel, ik was ingelogd voor de bestelling. Groeipijnen ? Ik ben er nog niet uit of ik dat afwacht...

Geachte heer Rens, We zijn trots op al onze klanten ongeachte het een grote of kleine klant is. En elke klant is voor ons interessant. Eerder konden klanten bij ons geen account aanmaken en werden bestelgegevens niet bewaard. Daarom hebben we halverwege vorige jaar onze webshop geüpdatet waardoor het nu mogelijk is voor klanten om een account aan te maken. Als een klant bij ons inlogt alvorens hij of zij een bestelling plaatst is deze terug te vinden in het account. Klanten zijn dan ook vrij om een bestelling te plaatsen met of zonder account. Betreffende de veranderingen van de levelling clips, zijn we afhankelijk van de fabrikanten die dit soms doorvoeren. Nagenoeg hebben bijna alle fabrikanten van de levelling systemen afgelopen jaar veranderingen doorgevoerd. Zo zijn b.v. de Qerato keggen kleiner geworden zodat ze ook gebruikt kunnen in combinatie met andere levelling merken. En heeft Fix plus de keggen juist groter gemaakt, waardoor ze alleen nog maar te gebruiken zijn i.c.m. de Fix plus clips. We hebben u in de mail al aangegeven dat we u graag tegemoet willen komen met een speciale korting. (Dit ongeachte de grote van de bestelling). Met vriendelijke groet, Levellingshop

Afgelopen donderdag avond een levellingtang besteld. Zaterdag middag al in huis. Ondanks dat de tang (goede kwaliteit) niet duur is geeft het bedrijf een uitstekende service. En laten we ook zeker in deze hectische dagen Post.nl niet vergeten. Groet F.Th

ik heb een goede ervaring

Was gemakkelijk bestellen snel geregeld en de volgende dag geleverd perfect

Goed en snel geleverd

Het winkelen zelf ging wat lastiger op mijn I-phone

goed maar niet perfect

zeer goed geholpen en gekregen wat ik had besteld werkt naar behoren de track and trace kan beter geen link gewoon tekst die je moet kopiëren

Super behulpzaam en meedenkend

Snel, correct en goed product.

Snel, correct en goed product.

Snelle levering. Houden adres gegevens bij of het wel klopt

Correcte en snelle levering

zeer snelle levering

Vandaag besteld ,morgen in huis en goede kwaliteit. top.

Prima bedrijf

Keurig op tijd met afgesproken levering.

Alles super netjes op tijd geleverd.

Snellere levering goed verpakt uitstekende prijs

Goed bezig

Product als omschrijving en snelle levering. Kortom, hoer een tevreden klant.

Bestellen gaat gemakkelijk en snelle levering.

Goed materiaal, voordelige prijs, vlugge ontvangst.

Degelijk materiaal ,zondevan de lange levertijd

Super een degelijk leveling systeem

Onze excuses voor de langere levertijd en het ongemak ervan. Uw bestelling is direct verwerkt en verstuurd. Door het Black friday weekend kunnen sommige bestellingen vertraagd zijn in het afleverproces. Doorgaans worden alle bestellingen binnen 24/48 uur bij de klant afgeleverd.

zeer goed systeem om een prachtig resultaat te bekomen

gemakkelijk en snel systeem

Heel duidelijk en snelle levering.

De omschrijvong van de artikel was heel duidelijk. De levering as ook heel snel.

Super snel en goedkoop!!

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.