Goed materiaal, voordelige prijs, vlugge ontvangst.

Degelijk materiaal ,zondevan de lange levertijd

Super een degelijk leveling systeem

Onze excuses voor de langere levertijd en het ongemak ervan. Uw bestelling is direct verwerkt en verstuurd. Door het Black friday weekend kunnen sommige bestellingen vertraagd zijn in het afleverproces. Doorgaans worden alle bestellingen binnen 24/48 uur bij de klant afgeleverd.

zeer goed systeem om een prachtig resultaat te bekomen

gemakkelijk en snel systeem

Heel duidelijk en snelle levering.

De omschrijvong van de artikel was heel duidelijk. De levering as ook heel snel.

Super snel en goedkoop!!

Helder, snelle portvrije levering, prima product

Helemaal tevreden

Snelle en correcte levering

Correcte prijs, snelle levering

Goede service en snelle levering.

Goede service en snelle levering.

Alles liep goed, alles en het mooist is dat ook de aflevering precies liep zoals aangegeven!!!

Deze zaak weet dat er op hun product wordt gewacht en dat de spullen op tijd moeten zijn. Op de website kan het helpen als ik voortaan producten bij de winkelwagen kaan aanvinken. Nu ging het ook gewoon goed hoor en het duurde, zelfs onder mijn stress, maar enkele minuten om de werking te snappen. Echt een topbeleving bij deze bestelling.

Perfect! A+++

Product zoals beschreven, sterke prijs en zeer snelle levering

Goede en snelle levering.

Makkelijk

Snelle levering - goed materiaal

Handig om vloer te leggen. Snel geleverd.

Handige hulp bij het vloeren

En nog snelle levering ook !

Prima bezorging en produkten.

Handig en snelle levering.

snel en correcte levering

beter kan niet twee dagen na bestelling geleverd in BELGIE dit noem ik super servis

Snelle leveing

Degelijk produkt dat goed verpakt werd voor verwending , snelle levering en goed support.

Goede producten, makkelijk te vinden op de site

Goede producten, makkelijk te vinden op de site.snelle en correcte levering, de volgende dag al geleverd.

👍

👍👍

Geweldig en supersnelle levering

Nog nooit wat gekocht maar ga zeker in de toekomst hier vaker kijken

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Meerdere malen via de webshop producten besteld, en binnen het beloofde tijdsbestek geleverd. Prijs/kwaliteit is in orde. Bij een kleine bestelling eveneens de leveringskosten gratis.

Goede prijs kwaliteit verhouding, goede service, snelle levering

Goede prijs, goede service, snelle levering

Goed product snel geleverd

👍

Perfecte service

Product gemakkelijk gevonden via Google, volledige productomschrijving, correcte prijs en snelle levering. Tevreden !

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.