Na telefonisch contact wat zeer prettig verliep het artikel besteld. Dit verliep vlot, makkelijk te bestellen en het wordt zeer vlot geleverd.

Eerste levering goed service matig

Na een fix plus starterspakket te hebben besteld met een aanvullende set clips bleek ik toch nog clips tekort te komen. Gezocht op 2mm fix plus clips en door een foutieve afbeelding en het niet in beeld komen van de juiste clips op de site, large clips besteld en ontvangen. Pas ontdekt bij het openmaken en dus niet meer terug te sturen. Klantenservice gemaild maar zonder klantvriendelijk resultaat. Let op bij het bestellen van de clips dat ze erop de site allemaal hetzelfde uitzien.

Geachte Aldert Veldman, De afbeeldingen die door ons getoond worden bij de producten krijgen we aangeleverd door de fabrikant. Daarom wordt er door ons bij elke categorie en product extra informatie toegevoegd> Zo staat er bij de categorie dat gaat om "Large"clips. En bij het product staat het in de tekst omschreven en een label afgebeeld met "Large". Nadat u de bestelling heeft geplaatst heeft u van ons een bestelbevestiging en factuur ontvangen waar in beide staat omschreven dat het gaat om "Large"clips. Ook in de doos van uw bestelling is een pakbon toegevoegd waarop dit staat vermeld. Aankopen kunnen bij ons ons altijd worden geretourneerd, uitgaande deze niet zijn gebruikt. Met vriendelijke groet, Levellingshop

Zeer snelle en correcte levering.

De bestelling was een dag later in huis. Goed verpakt, en netjes verzorgd.

Snelle en correcte levering

Chatfunctie voor bestelling was erg traag, geen prettige gebruikservaring. De levering was echter vlot en correct. Niet nodig gehad, maar toch niet fijn dat ze geen "niet goed, geld terug"-regeling hebben.

Top service!

I did an order yesterday and I did recive my package today as was scheduled. Yesterday I tried first to order a XL kit with discount but it was not possible as it was sold out in the weekend, After chatting with service desk(Nick) he made it possible for me to order within 5 minutes. I am totally happy with levelingshop service. I recommend them to everybody.

snel en exact volgens afspraak

Ik wilde eigenlijk bij Rubi shop bestellen en dacht ook op hun site te zijn. Kwam er later achter dat het levellingshop was.

Goede prijs, snel geleverd! Tang miste maar werd na een belletje meteen nageleverd!

Prima ervaring met dit bedrijf!

Snelle levering, goeie prijs

Snelle levering, goeie prijs

Zoals het hoort te gaan

Gewoon de overeenkomst nakomen volgens de afspraak.

Snel geleverd en prijs is goed!

Duidelijk omschreven op de website en snelle levering. In verhouding was het systeem goedkoper dan andere aanbieders. Ik kom zeker terug.

Zeer snelle afhandeling na de bestelling!

Ondanks de Corona crisis is het product zéér snel (de volgende dag) bij mij thuis afgeleverd. Na de betaling was het pakket al binnen enkele uren bij PostNL afgeleverd. Zeer snelle en goede afhandeling. Complimenten Levellingshop!

Goed product, mooi resultaat, wel opletten dat er voldoende lijm gebruikt wordt.

De service is erg goed. Het product werkt prima om de tegels ten opzichte van elkaar op gelijk niveau te leggen. Onze badkamervloer leek behoorlijk vlak, na controle met een rei. Wel lange tegels, van 120 cm lengte. Dan blijkt het extra belangrijk om zowel de vloer als de tegel goed (grove vertanding) in te smeren. Deze info mag duidelijker aangegeven. Onze tegels trokken elkaar los uit de lijm door het levellingsysteem. Het zal zijn dat er toch kleine oneffenheden in de vloer gezeten hebben... maar wat extra informatie over het benodigde lijmproces had dit kunnen voorkomen. Geen ramp, wel onnodige frustratie en een dag extra werk.

Scherp geprijsd en snelle levering

ze doen wat ze beloven

Snelle levering precies volgens afspraak, en dat zie je niet altijd.

Oke

Goede ervaring, snelle levering

Producten werden snel geleverd.

Goed en snelle verzending

Snelle verwerking.

goed en snel

goed product snelle levering aantrekkelijke prijs

bedankt

Prima materiaal en super levering

Levertje conform afspraak. Prijs,kwaliteit goed

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.