Perfect geleverd zoals het moet

Perfect geleverd zoals het moet

Prima service.

Zeer goed en snel geleverd

Snel & vriendelijk

Konden de bestelling dezelfde dag nog ophalen. Heel fijn.

Supersnelle levering en perfecte service

Supersnel bezorgd en een mooi product.

heel goed

snel en goed, andere dag in huis.

Gewoon goed

Gewoon goed

Ruime keuze, snelle levering. Volgende week wordt het materiaal gebruikt, een review hierover is dus nog iets te vroeg.

Alles wat je nodig hebt als ervaren tegel plaatser.

Vlotte en overzichtelijke website Voor de vakman

Alle keren opgehaald. Prima geholpen

Heel goede manier om te gebruiken

Uitstekend.

Door gebruik maken van tegellevelling systeem krijg je een mooi resultaat. Kwaliteit en prijs ,van de materialen, in de juiste verhouding. Spullen op tijd ontvangen ondanks de drukte bij post.nl in deze maand.

Prijs was scherp, en snel verzonden.

Goed en snel geleverd

Goeie prijs en snelle levering

goede webshop en komen afspraken na!!

Ruime keuze in materialen en gereedschappen en een goede kwaliteit prijs verhouding. Snelle levering van bestelde materialen.

Ruim aan producten en snelle levering

Ik heb al verschillende keren besteld en altijd in orde. Ruim aan producten en snelle levering. Groetjes

Snel en correct geleverd. Veeeeel goedkoper dan in de lokale handel hier, slechts een kwart van de prijs, wat een verschil.

Ruim assortiment, snel geleverd

Ik was op zoek naar een levelling systeem. Uiteindelijk gekozen voor de versie met een metalen tang. Order was netjes afgehandeld en precies zoals beloofd bezorgd. Ga zeker meer producten kopen indien ik deze nodig heb.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd

Levelclips besteld en 2 dagen later afgeleverd zonder verzendkosten

Snelle levering, netjes een belletje wanneer er iets geks met de bestelling is.

Goede prijs kwaliteit snelle levering

snelle levering van de gewenste producten

Met vragen via de chat voldoende beantwoord om vertrouwen in het product te krijgen. Besteld de starterkit Qerato spindels voor tegelleveling . Om het voor het eerst uit te testen. Moet het nog gaan gebruiken ( het weer zit niet mee) maar de eerste indruk is goed. Ene dag besteld, andere dag geleverd. Als het product mijn verwachtingen vervult ga ik zeker bij levellingshop de grotere hoeveelheid voor een compleet huis te tegelen bestellen ( tenminste 150m2 vloer, en minimaal 100m2 wandtegels)

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.