snelle levering van de gewenste producten

Met vragen via de chat voldoende beantwoord om vertrouwen in het product te krijgen. Besteld de starterkit Qerato spindels voor tegelleveling . Om het voor het eerst uit te testen. Moet het nog gaan gebruiken ( het weer zit niet mee) maar de eerste indruk is goed. Ene dag besteld, andere dag geleverd. Als het product mijn verwachtingen vervult ga ik zeker bij levellingshop de grotere hoeveelheid voor een compleet huis te tegelen bestellen ( tenminste 150m2 vloer, en minimaal 100m2 wandtegels)

Duidelijk en snel

Heldere website en snelle levering

Uitstekend. Snelle levering en duidelijke shop

Prettige site met veel aanbod. Erg compleet assortiment.

Super snel geleverd en clips en keggen zijn van zeer goede kwaliteit (raimondi)!

Makkelijke bestelprocedure en snelle levering. Product is van goede kwaliteit en voldoet aan de verwachting.

snel en goed

gemakkelijk te bestellen en vlugge verzending

goed en betrouwbaar

top

duidelijk snelle levering

netjes op tijd geregeld

netjes op tijd geleverd

Delivered 1 day later than mentioned.

I received a message that the order had arrived at the DPD distribution point, but it was not there when I went. Delivered 1 day later than mentioned.

volgens afspraak op tijd geleverd, service!

Fijn dat deze kleine order toch franco geleverd werd. Top!

Duidelijke website, prima levertijd

Zeer goede service

Alles correct verlopen

Vrijdag 23:00h besteld. Woensdag geleverd.

Mooie producten, snelle levering en geen verzendkosten

Als iedere online shop zo werkte dan zag de wereld er een stuk beter uit.

Snelle levering mooi product

Ziet er goed belovend uit ga binnen kort uit proberen

Na telefonisch contact wat zeer prettig verliep het artikel besteld. Dit verliep vlot, makkelijk te bestellen en het wordt zeer vlot geleverd.

Eerste levering goed service matig

Na een fix plus starterspakket te hebben besteld met een aanvullende set clips bleek ik toch nog clips tekort te komen. Gezocht op 2mm fix plus clips en door een foutieve afbeelding en het niet in beeld komen van de juiste clips op de site, large clips besteld en ontvangen. Pas ontdekt bij het openmaken en dus niet meer terug te sturen. Klantenservice gemaild maar zonder klantvriendelijk resultaat. Let op bij het bestellen van de clips dat ze erop de site allemaal hetzelfde uitzien.

Geachte Aldert Veldman, De afbeeldingen die door ons getoond worden bij de producten krijgen we aangeleverd door de fabrikant. Daarom wordt er door ons bij elke categorie en product extra informatie toegevoegd> Zo staat er bij de categorie dat gaat om "Large"clips. En bij het product staat het in de tekst omschreven en een label afgebeeld met "Large". Nadat u de bestelling heeft geplaatst heeft u van ons een bestelbevestiging en factuur ontvangen waar in beide staat omschreven dat het gaat om "Large"clips. Ook in de doos van uw bestelling is een pakbon toegevoegd waarop dit staat vermeld. Aankopen kunnen bij ons ons altijd worden geretourneerd, uitgaande deze niet zijn gebruikt. Met vriendelijke groet, Levellingshop

Zeer snelle en correcte levering.

De bestelling was een dag later in huis. Goed verpakt, en netjes verzorgd.

Snelle en correcte levering

Chatfunctie voor bestelling was erg traag, geen prettige gebruikservaring. De levering was echter vlot en correct. Niet nodig gehad, maar toch niet fijn dat ze geen "niet goed, geld terug"-regeling hebben.

Top service!

I did an order yesterday and I did recive my package today as was scheduled. Yesterday I tried first to order a XL kit with discount but it was not possible as it was sold out in the weekend, After chatting with service desk(Nick) he made it possible for me to order within 5 minutes. I am totally happy with levelingshop service. I recommend them to everybody.

snel en exact volgens afspraak

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.