Ik wilde eigenlijk bij Rubi shop bestellen en dacht ook op hun site te zijn. Kwam er later achter dat het levellingshop was.

Goede prijs, snel geleverd! Tang miste maar werd na een belletje meteen nageleverd!

Prima ervaring met dit bedrijf!

Snelle levering, goeie prijs

Snelle levering, goeie prijs

Zoals het hoort te gaan

Gewoon de overeenkomst nakomen volgens de afspraak.

Snel geleverd en prijs is goed!

Duidelijk omschreven op de website en snelle levering. In verhouding was het systeem goedkoper dan andere aanbieders. Ik kom zeker terug.

Zeer snelle afhandeling na de bestelling!

Ondanks de Corona crisis is het product zéér snel (de volgende dag) bij mij thuis afgeleverd. Na de betaling was het pakket al binnen enkele uren bij PostNL afgeleverd. Zeer snelle en goede afhandeling. Complimenten Levellingshop!

Goed product, mooi resultaat, wel opletten dat er voldoende lijm gebruikt wordt.

De service is erg goed. Het product werkt prima om de tegels ten opzichte van elkaar op gelijk niveau te leggen. Onze badkamervloer leek behoorlijk vlak, na controle met een rei. Wel lange tegels, van 120 cm lengte. Dan blijkt het extra belangrijk om zowel de vloer als de tegel goed (grove vertanding) in te smeren. Deze info mag duidelijker aangegeven. Onze tegels trokken elkaar los uit de lijm door het levellingsysteem. Het zal zijn dat er toch kleine oneffenheden in de vloer gezeten hebben... maar wat extra informatie over het benodigde lijmproces had dit kunnen voorkomen. Geen ramp, wel onnodige frustratie en een dag extra werk.

Scherp geprijsd en snelle levering

ze doen wat ze beloven

Snelle levering precies volgens afspraak, en dat zie je niet altijd.

Oke

Goede ervaring, snelle levering

Producten werden snel geleverd.

Goed en snelle verzending

Snelle verwerking.

goed en snel

goed product snelle levering aantrekkelijke prijs

bedankt

Prima materiaal en super levering

Levertje conform afspraak. Prijs,kwaliteit goed

Snelle levering Goede prijs Overzichtelijk site

Alles okay

Handig hulpmiddel voor mensen die eigenlijk niet kunnen tegelzetten...

2 mm leveling clips zijn ideaal.

Alles snel en netjes geleverd

Alles snel en netjes geleverd

top service

efficiente afhandeling , vlotte levering

Gewoon goed. Zoals je het verwacht.

Snelle levering.

Besteld en volgende dag in huis en het werkt ook uitstekend

Over Levellingshop

Bij de Levellingshop bent u aan het juiste adres voor een tegel levelling systeem (ook wel tegel nivelleer systeem genoemd). Met dit systeem kunt u eenvoudig uw wand- of vloertegels vlak leggen. We hebben een groot assortiment nivelleersystemen van verschillende merken. Deze zijn verkrijgbaar met diverse voegbreedtes en voor diverse tegeldiktes.