heel attent

ben zeer tevreden hoe die gesprek ging. Ze zijn heel attent en behulpzaam.

snelle verwijzing

ik werd snel in contact gebracht met een incassobedrijf wat het mij veel zoekactie scheelde

Keurig netjes en vlot teruggebeld

Een van de medewerkers was deze week bezig geweest mij te bellen maar door drukte van mijn kant kwam het er niet van. Vanavond gelukt en goede adfspraken kunnen maken

Slecht

Slecht

Bedankt voor uw feedback. We hebben een aantal keer geprobeerd contact met u te nemen, we zouden graag willen weten waar u ontevreden over bent. Wellicht kunnen we u verder helpen. U kunt contact met ons opnemen via support@yuridis.nl of op telefoonnummer 088-6290090. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

ik heb er niets aan gehad

Leuk om van Yuridis bericht te krijgen dat mijn 'aanvraag' of 'zaak' is geaccepteerd...alleen daarna gebeurde er niets meer. Misschien niet aan Yuridis te verwijten, maar aangezien zij de entiteit is die gereageerd heeft kan ik niet anders dan ook dáárop reflecteren. Bij deze dus.

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het jammer om te horen dat het niet naar wens is verlopen en dat het kantoor waar uw aanvraag naar is doorgezet niet direct contact met u heeft opgenomen. We hebben contact met u geprobeerd op te nemen, mocht u verder nog hulp nodig hebben, dan horen we het graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Marjolein van Customer Support

Prima geholpen

Snel en direct tot de kern. Vervolgens in contact gebracht met een uitstekende deurwaarder voor mijn zaak.

Vervolgactie niet uitgevoerd

Volgens de Yuridis contactpersoon was het dossier overgedragen aan een deurwaarder / incassobureau. Deze wist echter van niets.

Transparant en betrouwbaar. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Snel, duidelijk en passend

Vooral de snelheid waarmee een geschikt bedrijf werd gevonden is uniek. Ook het feit dat ze de afspraken nakwamen en een passend bedrijf dichtbij huis hadden gevonden maakt mij heel tevreden.

Snel oppakken van vraag.

Ik zou afgelopen maandagochtend teruggebeld worden.

Ik zou afgelopen maandagochtend teruggebeld worden. 24/07 Inmiddels met betrokken functionaris gesproken. 29/07 Plan van aanpak doorgenomen, nu nog het vervolg afwachten.

Compleet

Snelle en goede service, correct handelen, bovenop de zaak zitten, vriendelijk, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Goede service en vriendelijk

leuk en goed gesprek. Hulpzaam

Goed na telefonisch gesprek

Heb nog geen ervaring,had een offerte aangevraagd maar nog niet ontvangen,dus kan nog niets zeggen

Snel geholpen, goed resultaat

Ik werd direct geholpen en de zaak werd netjes afgehandeld, zonder de relatie met mijn klant te schaden.

Snel geholpen en snel geld binnen

Voor de zaak zocht ik een betrouwbaar bureau voor onze vorderingen. Gelukkig zijn er ook nog betrouwbare partijen als Yuridis na wat slechte ervaringen die wij hadden met vage incassobureaus

Pluspunten

Heldere en transparante communicatie. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Pluspunten

Transparant en betrouwbaar. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Pluspunten

Snelle reactie

1x gebeld worden is voldoende denk ik

Pluspunten

Goede, duidelijke communicatie en snelle afhandeling

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Nog verder geen ervaring

Wij zouden gisteren een behandelplan plus kostenoverzicht krijgen......tot nu toe nog niets ontvangen

Pluspunten

Fijne partij om mee samen te werken

Pluspunten

Een mooie en overzichtelijke website, die zich door vormgeving en duidelijkheid nadrukkelijk onderscheid van vergelijkbare sites. Het verhaal straalt professionaliteit en betrouwbaarheid uit en geeft inzicht in het brede pallet aan diensten. Bovendien wordt door de duidelijke opzet op een snelle en gemakkelijke manier de klant naar het beoogde doel geleid.

Pluspunten

Snelle afhandeling en deskundige feedback. Huurincasso zaak welke keurig is afgehandeld tegen normaal tarief.

Pluspunten

Alles goed geregeld