Prima geholpen

Snel en direct tot de kern. Vervolgens in contact gebracht met een uitstekende deurwaarder voor mijn zaak.

Vervolgactie niet uitgevoerd

Volgens de Yuridis contactpersoon was het dossier overgedragen aan een deurwaarder / incassobureau. Deze wist echter van niets.

Transparant en betrouwbaar. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Snel, duidelijk en passend

Vooral de snelheid waarmee een geschikt bedrijf werd gevonden is uniek. Ook het feit dat ze de afspraken nakwamen en een passend bedrijf dichtbij huis hadden gevonden maakt mij heel tevreden.

Snel oppakken van vraag.

Ik zou afgelopen maandagochtend teruggebeld worden.

Ik zou afgelopen maandagochtend teruggebeld worden. 24/07 Inmiddels met betrokken functionaris gesproken. 29/07 Plan van aanpak doorgenomen, nu nog het vervolg afwachten.

Compleet

Snelle en goede service, correct handelen, bovenop de zaak zitten, vriendelijk, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Goede service en vriendelijk

leuk en goed gesprek. Hulpzaam

Goed na telefonisch gesprek

Heb nog geen ervaring,had een offerte aangevraagd maar nog niet ontvangen,dus kan nog niets zeggen

Snel geholpen, goed resultaat

Ik werd direct geholpen en de zaak werd netjes afgehandeld, zonder de relatie met mijn klant te schaden.

Snel geholpen en snel geld binnen

Voor de zaak zocht ik een betrouwbaar bureau voor onze vorderingen. Gelukkig zijn er ook nog betrouwbare partijen als Yuridis na wat slechte ervaringen die wij hadden met vage incassobureaus

Pluspunten

Heldere en transparante communicatie. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Pluspunten

Transparant en betrouwbaar. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Pluspunten

Snelle reactie

1x gebeld worden is voldoende denk ik

Pluspunten

Goede, duidelijke communicatie en snelle afhandeling

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Nog verder geen ervaring

Wij zouden gisteren een behandelplan plus kostenoverzicht krijgen......tot nu toe nog niets ontvangen

Pluspunten

Fijne partij om mee samen te werken

Pluspunten

Een mooie en overzichtelijke website, die zich door vormgeving en duidelijkheid nadrukkelijk onderscheid van vergelijkbare sites. Het verhaal straalt professionaliteit en betrouwbaarheid uit en geeft inzicht in het brede pallet aan diensten. Bovendien wordt door de duidelijke opzet op een snelle en gemakkelijke manier de klant naar het beoogde doel geleid.

Pluspunten

Snelle afhandeling en deskundige feedback. Huurincasso zaak welke keurig is afgehandeld tegen normaal tarief.

Pluspunten

Alles goed geregeld

Pluspunten

helder, duidelijk; je weet aan het begin van het traject wat de te verwachten kosten zijn. Zo kun je zelf bepalen of het de moeite waard is om ermee te starten.

Pluspunten

Helder inzicht over mijn vordering via de incassomodule!

Pluspunten

Goed concept. Ze doen wat ze beloven.

Pluspunten

Heldere communicatie vanuit Yuridis, na advies en overleg wist ik precies wat ik kon verwachten en hoe lang het zou duren voordat ik mijn geld terug zou hebben, al met al zeer tevreden!

Geen!

Pluspunten

Op de vrijdagmiddag nog een spoedklus kunnen uitzetten