Deskundige intake

Uitstekende vragen en gericht antwoord door swahe

Te laat en beetje opdringerig contact gehad.

?

Reageren snel bij benadering.

Er ging in het begin wat fout maar is nu hersteld. Ze reageren snel en doeltreffend.

Snel en goed geholpen

Razendsnel, behulpzaam en resultaat

Nog geen ervaring

Mijn ervaring is nog niet gevormd. Daar is het nog veel te vroeg voor.

nog geen contact geweest

had verwacht gebeld te worden

Komen afspraken niet na en onverschillig personeel

Eerst beloofd iemand me de v9lgende dag terug te bellen wat niet gebeurd. En dan bel ik zelf weer met iemand die er geen zin in had die dag. Jammer

Heel goed, veel duidelijkheid

Ik ben goed geholpen. Alles werd mij duidelijk verteld. Ook werd meteen de kosten verteld wat mij dan te wachten zou staan en niet straks een verrassing zou worden.

Niet discreet naar aanvrager,

Er zijn teveel instanties ingeschakeld dewelke met mij kontact hebben gezocht.

Geachte heer Timmermans, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de wijze hoe u bent geholpen. Ik wil u graag onze werkwijze kort uitleggen, zodat u het beter kunt begrijpen. Via een van onze partners bent u doorverwezen naar Yuridis, op dat moment neemt de adviesbalie van Yuridis contact met u op om advies te geven en indien nodig wordt u doorverwezen naar 1 van de aangesloten gespecialiseerde deurwaarders. Op deze manier kunnen we u optimaal adviseren en doorverwijzen naar de juiste persoon. Met vriendelijke groet, Customer Support / Jose

Snelle en goede afhandeling

Binnen 2 dagen was het geregeld om in contact te komen met een deurwaarder en die zit nu op mijn zaak.

Snel en adequaat doorverwezen naar een passend deurwaarderskantoor

Laat in de middag vrijwel direct een terzake kundige medewerker van Yuridis aan de lijn gekregen. Gesproken over een vordering en de wens om binnen één dag een incassotraject te kunnen starten. Direct doorverwezen naar een deurwaarderskantoor met kennis van zaken, passend bij de betreffende vordering. Het deurwaarderskantoor heeft de vordering direct de volgende dag in behandeling genomen en een eerste aanmaningsbrief verstuurd. Het kantoor oogt netjes en degelijk (absoluut geen "incasso-cowboy") maar is ook met de tijd meegegaan: moderne voorwaarden (deels no cure no pay) en een compleet portaal waarop de opdrachtgever het incassotraject kan volgen.

Ze hebben het heel goed gedaan voor mij

Als ik een mail stuurde werd er snel op gereageerd. Dat vond ik heel fijn.

Goed bureau

Duidelijk, eerlijk, en zonder verassingen

Geachte mevrouw Burgers, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u maar 1 offerte heeft ontvangen. Het is echter zo dat Yuridis B.V. 1 van de 5 partijen is die een offerte uitbrengt. Uiteraard kunt u de dienstverlening vanuit Yuridis B.V. beoordelen op Kiyoh, maar uw beoordeling gaat over het feit dat u maar 1 offerte heeft ontvangen. Via een van onze partners bent u doorverwezen naar Yuridis B.V. en zij zijn het juiste loket waar u een klacht/reactie kunt plaatsen. Met vriendelijke groet, Customer Support / Marjolein

Snel en daadkrachtig.

Mijn ervaring is positief. Ik werd meteen gebeld. Daarna een mail met een naam van een deurwaarderskantoor. Dat kantoor zou mij bellen. Helaas niets meer gehoord... Inmiddels heb ik het deurwaarderskantoor gesproken.

werkt prima.

even later wordt je gebeld, s avonds de papieren opgestuurd zodat ze de zaak kunnen bekijken.

Slecht

Alles doorgestuurd naar jullie maar tot op heden heeft degene nog niets gedaan voor mij omdat jullie niet alle gegevens door hebben gestuurd. En het bedrijf zit ook niet bij mij in de buurt

waardeloos

Ik heb een vordering op mijn ex-partner uitstaan, inclusief een uitspraak van de Nederlandse rechter. Enige complicerende factor is, dat zij in Italie woont. Door jullie wordt ik vervolgens afgescheept met de mededeling dat dat moeilijk is en jullie niets voor mij kunnen doen. Ik kreeg ook te horen dat Belgie geen probleem zou zijn. Dat land is in mijn ogen echter net zoveel een Europees land als Italie.

Geachte heer/mevrouw, We vinden het spijtig om te horen dat wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen. Helaas zijn Nederlandse gerechtsdeurwaarders niet bevoegd om in het buitenland executie maatregelen te treffen. Het spijt ons dat we u niet verder kunnen helpen in deze zaak. We wensen u veel succes met de zaak. Met hartelijke groet, José Customer Support

heel attent

ben zeer tevreden hoe die gesprek ging. Ze zijn heel attent en behulpzaam.

snelle verwijzing

ik werd snel in contact gebracht met een incassobedrijf wat het mij veel zoekactie scheelde

Keurig netjes en vlot teruggebeld

Een van de medewerkers was deze week bezig geweest mij te bellen maar door drukte van mijn kant kwam het er niet van. Vanavond gelukt en goede adfspraken kunnen maken

Slecht

Bedankt voor uw feedback. We hebben een aantal keer geprobeerd contact met u te nemen, we zouden graag willen weten waar u ontevreden over bent. Wellicht kunnen we u verder helpen. U kunt contact met ons opnemen via support@yuridis.nl of op telefoonnummer 088-6290090. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

ik heb er niets aan gehad

Leuk om van Yuridis bericht te krijgen dat mijn 'aanvraag' of 'zaak' is geaccepteerd...alleen daarna gebeurde er niets meer. Misschien niet aan Yuridis te verwijten, maar aangezien zij de entiteit is die gereageerd heeft kan ik niet anders dan ook dáárop reflecteren. Bij deze dus.

Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het jammer om te horen dat het niet naar wens is verlopen en dat het kantoor waar uw aanvraag naar is doorgezet niet direct contact met u heeft opgenomen. We hebben contact met u geprobeerd op te nemen, mocht u verder nog hulp nodig hebben, dan horen we het graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Marjolein van Customer Support

Prima geholpen

Snel en direct tot de kern. Vervolgens in contact gebracht met een uitstekende deurwaarder voor mijn zaak.

Vervolgactie niet uitgevoerd

Volgens de Yuridis contactpersoon was het dossier overgedragen aan een deurwaarder / incassobureau. Deze wist echter van niets.