Snelheid

Snel optreden en berichtgeving

Niet adequaat.

Er is een intake geweest met de toezegging dat er contact zou worden opgenomen.....dat is niet gebeurd.....

Beste Cees, wij vinden t jammer dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Naar aanleiding van uw reactie hebben wij contact opgenomen met betreffend kantoor. Zij hebben eerder tevergeefs getracht met u in contact te komen. Wij begrijpen dat dit inmiddels is gelukt en dat uw zaak door het kantoor is opgepakt. Met hartelijke groet, Yuridis Support

top voortvarend te werk gegaan

na melding case .werd er gelijk contact opgenomen op korte termijn weer terug gebeld .binnen 2 dagen werd case door gewezen naar een gerechtsdeurwaarder . ben hier heel tevreden over. aanbevelen waard

De medewerker was duidelijk

De medewerker heeft mij aangehoord en mij gekoppeld aan een van de aangesloten deurwaarders. Deze heer Mark de Koning heeft mij zijn gegevens doen toekomen. Aangezien ik het traject nu inga is het te vroeg om een beoordeling over de afloop te geven. Het begin ervaar ik als zeer positief.

Vriendelijke toon

Ik werd snel geholpen.

Top service! Binnen 24 uur op de juiste plek.

Ik wist niet goed waar te beginnen, maar Yuridis was het juiste startpunt. Duidelijke uitleg en snelle reactie.

Deskundige intake

Uitstekende vragen en gericht antwoord door swahe

Te laat en beetje opdringerig contact gehad.

?

Reageren snel bij benadering.

Er ging in het begin wat fout maar is nu hersteld. Ze reageren snel en doeltreffend.

Snel en goed geholpen

Razendsnel, behulpzaam en resultaat

Nog geen ervaring

Mijn ervaring is nog niet gevormd. Daar is het nog veel te vroeg voor.

Komen afspraken niet na en onverschillig personeel

Eerst beloofd iemand me de v9lgende dag terug te bellen wat niet gebeurd. En dan bel ik zelf weer met iemand die er geen zin in had die dag. Jammer

Heel goed, veel duidelijkheid

Ik ben goed geholpen. Alles werd mij duidelijk verteld. Ook werd meteen de kosten verteld wat mij dan te wachten zou staan en niet straks een verrassing zou worden.

Niet discreet naar aanvrager,

Er zijn teveel instanties ingeschakeld dewelke met mij kontact hebben gezocht.

Geachte heer Timmermans, Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de wijze hoe u bent geholpen. Ik wil u graag onze werkwijze kort uitleggen, zodat u het beter kunt begrijpen. Via een van onze partners bent u doorverwezen naar Yuridis, op dat moment neemt de adviesbalie van Yuridis contact met u op om advies te geven en indien nodig wordt u doorverwezen naar 1 van de aangesloten gespecialiseerde deurwaarders. Op deze manier kunnen we u optimaal adviseren en doorverwijzen naar de juiste persoon. Met vriendelijke groet, Customer Support / Jose

Snelle en goede afhandeling

Binnen 2 dagen was het geregeld om in contact te komen met een deurwaarder en die zit nu op mijn zaak.

Snel en adequaat doorverwezen naar een passend deurwaarderskantoor

Laat in de middag vrijwel direct een terzake kundige medewerker van Yuridis aan de lijn gekregen. Gesproken over een vordering en de wens om binnen één dag een incassotraject te kunnen starten. Direct doorverwezen naar een deurwaarderskantoor met kennis van zaken, passend bij de betreffende vordering. Het deurwaarderskantoor heeft de vordering direct de volgende dag in behandeling genomen en een eerste aanmaningsbrief verstuurd. Het kantoor oogt netjes en degelijk (absoluut geen "incasso-cowboy") maar is ook met de tijd meegegaan: moderne voorwaarden (deels no cure no pay) en een compleet portaal waarop de opdrachtgever het incassotraject kan volgen.

Ze hebben het heel goed gedaan voor mij

Als ik een mail stuurde werd er snel op gereageerd. Dat vond ik heel fijn.

Goed bureau

Duidelijk, eerlijk, en zonder verassingen

Geachte mevrouw Burgers, Bedankt voor uw reactie. U geeft aan dat u maar 1 offerte heeft ontvangen. Het is echter zo dat Yuridis B.V. 1 van de 5 partijen is die een offerte uitbrengt. Uiteraard kunt u de dienstverlening vanuit Yuridis B.V. beoordelen op Kiyoh, maar uw beoordeling gaat over het feit dat u maar 1 offerte heeft ontvangen. Via een van onze partners bent u doorverwezen naar Yuridis B.V. en zij zijn het juiste loket waar u een klacht/reactie kunt plaatsen. Met vriendelijke groet, Customer Support / Marjolein

Snel en daadkrachtig.

Mijn ervaring is positief. Ik werd meteen gebeld. Daarna een mail met een naam van een deurwaarderskantoor. Dat kantoor zou mij bellen. Helaas niets meer gehoord... Inmiddels heb ik het deurwaarderskantoor gesproken.

werkt prima.

even later wordt je gebeld, s avonds de papieren opgestuurd zodat ze de zaak kunnen bekijken.

Slecht

Alles doorgestuurd naar jullie maar tot op heden heeft degene nog niets gedaan voor mij omdat jullie niet alle gegevens door hebben gestuurd. En het bedrijf zit ook niet bij mij in de buurt

waardeloos

Ik heb een vordering op mijn ex-partner uitstaan, inclusief een uitspraak van de Nederlandse rechter. Enige complicerende factor is, dat zij in Italie woont. Door jullie wordt ik vervolgens afgescheept met de mededeling dat dat moeilijk is en jullie niets voor mij kunnen doen. Ik kreeg ook te horen dat Belgie geen probleem zou zijn. Dat land is in mijn ogen echter net zoveel een Europees land als Italie.

Geachte heer/mevrouw, We vinden het spijtig om te horen dat wij u niet naar tevredenheid kunnen helpen. Helaas zijn Nederlandse gerechtsdeurwaarders niet bevoegd om in het buitenland executie maatregelen te treffen. Het spijt ons dat we u niet verder kunnen helpen in deze zaak. We wensen u veel succes met de zaak. Met hartelijke groet, José Customer Support

heel attent

ben zeer tevreden hoe die gesprek ging. Ze zijn heel attent en behulpzaam.

snelle verwijzing

ik werd snel in contact gebracht met een incassobedrijf wat het mij veel zoekactie scheelde