goeie snelle levering dank u.

voor herhaling vatbaar super tot de volgende bestelling.

• Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? N.v.t.

Snelle service. Had mijn schaaf laten vallen. Is weer als nieuw.

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? Weinig. Voor mij duidelijk

prima gelopen

alles geregeld zoals vooraf beschreven

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? N.v.t.
  • Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? ruimer aanbod pbm

Vlotte en accurate afhandeling

Vlotte en accurate afhandeling

duidelijk en snel

altijd snelle levering m.b.v. ophaal pakketbox

Supersnel!

Zondagavond besteld, gekozen voor de optie afhalen, maandag om 7:30 kreeg ik bericht dat het klaar lag. Het pakketje zit dan in een kluisjesmuur voor het gebouw: met een paar seconde had ik hem eruit. Geen gedoe. Geen 'verzendkosten' ongeacht bedrag van bestelling. Echt top! Goed alternatief voor de reguliere bouwmarkten die nu een minimaal bestelbedrag hebben met een levertijd waarbij je in een bepaald tijdsslot langs moet komen.

Snel geleverd wat ik nodig had

Nvt

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? Zoeken op categorieën

Prima winkel.

Duidelijke site / heldere informatie over status levering. Lekker soepele shop dus.

top product en super snel geleverd

Ik kende de site nog niet en heb voor de 1e maal besteld. het product was supersnel geleverd en is van uitstekende kwaliteit. (geen kermismateriaal maar degelijk kwalitatief materiaal)

Zeer snel geleverd .

Snelle levering.

Nadat ik eenmaal gevonden had hoe het heette wat ik nodig had, kon ik het snel bestellen: de plaatneus werd snel geleverd!

Als hier onder

Makkelijk en snel geleverd, prima

KUT

dinsdag 15-10-2020 23:10 krijg ik mail dat : Beste JMF Als het goed is heb je de bestelling inmiddels ontvangen, veel succes gewenst met de klus! Wist je dat je de dienstverlening van Bouwsales.nl kunt beoordelen? Wij stellen het erg op prijs als je hier jouw beoordeling achter laat. Zo kunnen wij de webshop blijven optimaliseren, als dank krijg je een coupon code goed voor 5% korting bij je volgende bestelling! Orderdetails 16023868 HELEMAAL NIETS ONTVANGEN !!! ?????

• Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? N.v.t.

Beste, Volgens ons systeem is de status van uw zending inderdaad "afgeleverd", vandaar dat u deze mail krijgt. In werkelijkheid geeft PostNL aan dat ze gisteren door de drukte uw pakketje niet hebben kunnen bezorgen, vandaag wordt er een nieuwe poging gedaan. Het beste is om uw track & trace code in de gaten te houden. In ieder geval bedankt voor deze melding, wij gaan met onze ontwikkelaars overleggen hoe we deze melding in het vervolg duidelijker door kunnen geven in de mail. Excuses voor het ongemak, hopelijk kunt u begrijpen dat het in deze drukke tijd soms iets langer kan duren voordat het pakketje geleverd kan worden. Vriendelijke groeten, Bart - Bouwsales

Product geheel volgens de omschrijving en zelfs in de Kersttijd binnen 24 uren geleverd. Prima!

• Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? N.v.t.

Snel en het juiste product geleverd.

Prima service.

Vlotte levering

Vlotte levering

Goede heldere webshop

Betaalbare kwaliteit.

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? N.v.t.
  • Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? Blum beslag

Goedkoop en supersnel bezorgd !!!

Kwam 25 hoekankers te kort bij mijn verbouwing, kocht mijn spullen bij de reguliere bouwmarkten die nu zijn gesloten ivm corona. Kwam bij bouwsales uit met een enorm prijsverschil ! En volgende dag al bezorgd !! Top

Snel en netjes geleverd

Heel betrouwbaar. Het materiaal kwam uitstekend verpakt binnen.

• Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? N.v.t.

Eén van de enige die hadden wat ik zocht en snel geleverd

Ik heb lang moeten zoeken voor een grote doos van betaalbaar schuurpapier die bij mij thuis wordt geleverd. Bouwsales had exact wat ik zocht en het was ook nog eens snel geleverd. Top!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering.

Netjes en snel geleverd.

Duidelijke site, ik heb zelf het verkeerde besteld, helaas.

Goede prijs , snel volgens afspraak geleverd , goede partij om zaken mee te doen

Overzichtelijke website, onderdeel snel gevonden , besteld en afgerekend. Onderdeel snel thuis gekregen ( volgende dag Goede partij om zaken mee te doen

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? Geen
  • Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? Geen idee

Supersnel super goed

Woensdag om 13u bestelling geplaatst voor 8 bussen zinkspray. Ik ben woonachtig in Belgie. Donderdag morgen waren ze al geleverd! Nog NOOIT meegemaakt! Wat een service! Wauw! Zeker een aanrader!

• Welk aspect van onze website kunnen we volgens jou verbeteren? niets
  • Welke producten kunnen we volgens jou toevoegen aan ons assortiment? niets

Hallo Daniel, Goed om te horen, bedankt! Vanaf begin 2021 wordt het mogelijk om te kiezen voor verzendwijze "Trunkrs" richting België, dat betekent: vóór 10.00 's ochtends besteld is dezelfde avond nog geleverd. Kijken of het nog sneller kan ;) Vriendelijke groeten, Bart - Bouwsales

Het is allemaal geweldig!!! Bedankt voor het pakket:))

Witte Paal 32

1742 NL Schagen