Meubelwieltjes werken goed, de kleintjes draaien niet makkelijk op tapijt nu een slag groter besteld. Makkelijk te retourneren , verzendkosten voor jezelf.

Overzichtelijke site

Snelle levering en vriendelijk personeel

overzichtelijk zonder verassingen

zeer tevreden over de website met een groot assortiment. Het is onze eerste bestelling. Heel erg fijn dat de prijzen te zien zijn inclusief btw.

Prijs is redelijk goedkoop!

Ik zoek rvs spijkers zonder kop. Als vergelijk prijs met bouwmarkt is niet zo duur. Tenzij niet veel gebruiken dan ja wel beter bij bouwmarkt kopen.

Goede beschrijving

Was zeer prettig zaken doen!

Overzichtelijke site en

Niet doen wat wel beloofd wordt, daardoor te duur

Op de website staat voor 23:59 besteld volgende dag bezorgt. Betaal je wel 7,08 excl btw verzendkosten (normaal pakket is 6,75 incl btw) maar goed wil de spullen hebben dus koop voor 4 euro betAal 7 euro verzendkosten… totaal 15 in de btw. Je raad het al de volgende dag niet de spullen die ik wel nodig had. #kansloos. Klus een dag moeten uitstellen…. Volgende keer op tijd langs de bouwmarkt ipv hier bestellen

super goed

Sterke prijzen

Sterke prijzen. Ik ga nu bestellen.. morgen in huis.... we zullen het zien!

Very good company with great prices

Located at the north of Noor Holland. Good prices and service

Eenvoudig maar goed

Niet teveel keus, verder prima. goede prijs kwaliteit

Binnen 1 werkdag binnen

veel en duidelijke keuze - wel moeite met mollie

veel keuze / ik merk wel problemen om te betalen als je nog keertje de bestelling wou nakijken voor te betalen

Goeie en snelle levering

Goeie en snelle levering

waardeloze bedrijf

Na het plaatsen van mijn bestelling en betaling geen reactie. Zelf gemaild, drie minuten later reactie. De bestelling stond te laag geprijsd op de website, en ze hadden problemen met de levering. Op mijn vraag of het alternatief bezorgd kon worden voor dezelfde prijs, kon dat niet. Toen ik mailde dat ik dan wel ging wachten op mijn oorspronkelijke bestelling kreeg ik geen reactie meer. Toen ik nog een keer mailde over de eventuele wachttijd, kreeg ik een afwezigheidsmelding dat ze op vakantie zijn tot 28 juli. Drie minuten daarvoor kreeg ik nog antwoord en het was nog lang geen 17.00 uur.

Alles wat ik zocht op voorraad

Zocht een aantal verschillende Spax schroeven. Klusgereedschapshop is de enige die alles wat ik zocht in het assortiment en op voorraad had. Alles goed te vinden door middel van goede, relevante filters. Prima

ik ben erg blij met het overzichtelijk aanbod en goede prijs kwaliteitverhouding van jullie producten. is was o.a. op zoek naar kabelbinders, waar jullie een goed en overzichtelijk aanbod van hebben

Met alle producten de goedkoopste

So far so good

Bezig met bestelling. Dat verloopt vlot.

Lange verplichte registratie

Na lange verplichte registratie en akkoord op verschillende voorwaarde blijkt de prijs niet de geadverteerde prijs te zijn.

Mooi werklicht

Compleet en goedkoop!

Zoals gezegd Compleet en goedkoop!

Goede ervaring

Snel makkelijk niet duur

Degelijk materiaal

Zoals beschreven en stevige kwaliteit

Zeer goede lijm