Goede service, snelle levering. Niks op aan te merken.

Fijne winkel, goede service en cadeaus heel mooi ingepakt

Drie cadeaus gekocht, deze werden goed op tijd en heel leuk ingepakt geleverd. Alle cadeaus van goede kwaliteit!

zeer gebruikelijke website en gemakkelijk bestellen

Mooi mooi. Extra punten omdat het bestelde ook ineens zeer mooi ingepakt was en dus direct klaar om af te geven. Gepast kaartje eraan. Echt fijn!

Uitstekend!

Snelle levering, maar helaas was mijn bestelling niet compleet. Contact opgenomen en bijzonder snel en positief opgelost. Met een keurige verontschuldiging. Altijd goede ervaringen met deze leverancier, ook al kan er natuurlijk altijd een foutje gemaakt worden.

Goed bereikbare site, eenvoudige besteltijden, snel geleverd!

Mooie spelletjes, uitmuntende service

Leuke spelletjes voor onze peuter. Er werd voor verzending nog contact opgenomen vanwege een beschadiging aan verpakking, wat jullie wilden compenseren. Heel vriendelijk, De beschadiging bleek echt minimaal, zou ik niet over klagen maar de extra verrassing voor de kleintjes is wel leuk :-) dank daarvoor!

Kwalitatief mooi speelgoed

Kwalitatief mooi speelgoed. Cadeautjes waren met een heel mooi papier ingepakt alleen was het wel jammer dat na het uitpakken bleek dat het prijsje nog op een cadeautje was blijven zitten.

Hoi Jolanda, Het spijt ons van het prijsje, dat was een slordige fout! We gaan ervoor zorgen dat dit bij de verantwoordelijke terecht komt in de hoop dat het niet meer zal gebeuren. Bedankt voor je beoordeling!

De bestelling is snel en netjes afgehandeld

Haba Speelgoedwinkel heeft een groot assortiment en verzond bij mij meerdere bestellingen snel en netjes

Het speelgoed was snel thuisbezorgd

Ik heb mooi houten baby speelgoed van habba besteld. Het was de dag er na al thuisbezorgd! Top

Zeer tevreden, snelle levering, prachtige eerste spellendoos in prima staat ontvangen. De doos was goed uitgevoerd, stevige kaarten en mooie houten spelfiguren, met boekje erbij met uitstekende beschrijving van de mogelijkheden. Er is door de peuter direct enorm van genoten, het uitpakken en uitdrukken van de kaartjes alleen was een feestje!

Snelle levering, mooi ingepakt en elk item zelfs apart benoemd met een Post-It :-)

Niets op aan net merken

Keurig op tijd. Mooie website. Leuk ingepakt in kadopapier.

Goede en snelle bezorging.

Kwalitatief goed speelgoed. Snelle en goede levering.

Snel en duidelijke info, goed assortiment

Groot aanbod met speelgoed wat je niet overal kunt vinden en een perfecte webshop met bijhorende service

Mijn dochter is erg blij met haar nachtlamp.

Online zending op tijd geleverd en ingepakt en hele blije kleuter. Top speelgoed!

Zoals beloofd op tijd geleverd

Goed en op tijd geleverd

Snel en vlot voor een aantrekkelijke prijs!

Goed zo.

Snel en keurig ingepakt

Zou zo weer bij jullie bestellen

Snelle service, mooi speelgoed.

Snel geleverd, leuke winkel

Erg tevreden. Prima webshop, snelle levering

Mooi assortiment. Cadeautje met zorg ingepakt, als in de winkel. Correcte levering.

helemaal top!!!

keurig verzorgd bezorgd, ben echt heel blij met bestelling

Fijne spellen van HABA