Snelle service, mooi speelgoed en heel leuk ingepakt! Heel blij mee

Wat fijn dat alles naar wens en verwachting is verlopen, daar zijn wij ook heel blij mee. Heel erg bedankt voor de 10 en de positieve review!

Correct en vlugge bediening

Zeer mooi materiaal en goede service

Bedankt voor de complimenten, de positieve review en het hoge cijfer! We vinden het altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen.

Bestelling was snel binnen en ik ben zeer tevreden .

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen! Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer.

De bestelling is snel verstuurd en de kwaliteit is prima.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens was. Bedankt voor de vriendelijke complimenten, de aanbeveling en natuurlijk de 10!

Bijna oké

Lappenpop valt kleiner uit dan verwacht. (andere in winkel was groter).

Wat vervelend dat uw verwachting van het product niet overeenkomt met wat u heeft ontvangen. HABA maakt echter geen grotere lappenpoppen dan dat formaat en op de site geven we ook duidelijk aan wat de grootte is van de artikelen die we verkopen. Toch bedankt voor het hoge cijfer en dat u ons ondanks dat wel aan zou raden!

Heel leuk en aantrekkelijk speelgoed. Stevig en solide. Snelle levering ook!

Wat leuk dat u HABA al even leuk vindt als wij! Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer.

Het bestelde artikel werd snel opgestuurd en is netjes verpakt aangekomen.

Wat fijn dat alles naar wens was! Bedankt voor de positieve review en de 10.

prima service en degelijke producten.

Tevreden client.

Fijn dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de positieve review en de aanbeveling!

Een aanrader

super leuk als cadeautje verpakt en levering perfect zoals aangegeven. Supermooi popje onze dochter is er fan van.

Wat fijn dat alles zo goed is bevallen. Bedankt voor de aanbeveling en het hoge cijfer!

Spel besteld voor mijn jarige neefje. Snelle levering, doos is nog dicht dus het spel is voor ons ook nog een verrassing. Ik hoop dat hij er blij mee is!

Bedankt voor de positieve review en de 10. Wij hopen ook dat hij er blij mee is, maar met de spellen van HABA zit je eigenlijk altijd wel goed!

Mooi speelgoed snelle levering

Mooie producten

Wat fijn dat alles naar wens is verlopen en bedankt voor de 10!

Top spelen!

Mooie spelen, jammer genoeg niet goedkoop

Bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Snelle en verzorgde levering

Mooi en leerzaam speelgoed. Ingepakt geleverd als optie is geweldig. In één zin een top ervaring

We zijn erg blij dat u alles zo positief heeft ervaren. Bedankt voor de lovende review en de 10!

Snelle levering en mooi ingepakt!

Fijn zo’n groot assortiment van Haba!

Het is natuurlijk fijn als er wat te kiezen valt. Bedankt voor de positieve review en de 10!

Positieve ervaring

Positieve ervaring! De bal die ik wilde kopen was beschadigd. Ik werd gebeld dat de bal niet leverbaar was vanwege de beschadeging. Ik besloot toch de bal te nemen. Ter compensatie was er een ander klein cadeautje bij gedaan. Mijn buurjongetje was heel blij met dit extra cadeautje. Bedankt voor de fijne behandeling!

Wat fijn dat u het eens was met de oplossing. Als we niet het allerbeste product kunnen leveren, willen we op zijn minst een goede service lenen. We hopen dat uw buurjongetje er nog veel plezier van heeft en bedankt voor de review en het hoge cijfer!

Top levering

Super fijn en snel geholpen. Luisteren goed naar de klant.

Goed luisteren vinden we uiteraard niet anders dan normaal! Bedankt voor de positieve review en de 10.

Prettig telefoongesprek,

Zorgvuldig, vriendelijk, snel in huis Mooie popjes

Wat fijn dat alles zo goed is bevallen, tot aan het product aan toe. Bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Mooi en fijn speelgoed voor kleine en iets grotere kinderen

De speelgoedwinkel heeft het bestelde speelgoed snel verzonden

Bedankt voor de aanbeveling en de 10. Zoals de afspraak, alles voor 3 uur besteld gaat de zelfde dag de deur nog uit!

Goede webshop

Met een grote keuze aan kwalitatief goed speelgoed, een snelle en probleemloze bestelling ben ik zeer tevreden met de Haba speelgoedwinkel. De levering verliep ook vlot zoals toegezegd. Extra bijzonder is de inpak service waarbij met een etiketje wordt aangegeven wat waar in zit. In één woord: Super!

Bedankt voor de positieve en zeer volledige review! We vinden het altijd fijn om te horen dat ook de kleine dingetjes die we doen om de service te verbeteren worden gezien en gewaardeerd. Bedankt voor de 10!

Betrouwbare, veilige en juist artikels levering

bestelling vlot gedaan. Goede communicatie, leuk detail van artikels in te pakken. Veilig ontvangen en snelle levering. Artikels conform met de website.

Bedankt voor de 10 en de aanbeveling. We vinden het altijd fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Prima bezorging (snel)

De doos die ik cadeau wilde geven zag eruit alsof deze al heel vaak open was geweest . Het kado zelf was super netjes. Is toch jammer om zo’n doos als kraam cadeau te geven alsof t bij mij van zolder kwam.

Wat vervelend om te horen dat het product niet naar wens was toen het uit het inpakpapier kwam. We krijgen producten af en toe weleens aangeleverd met een deukje of een krasje. Normaal gesproken zijn we er erg secuur op dat deze verpakkingen niet de deur uitgaan, of dat we de klant op z'n minst op de hoogte stellen, met de vraag of ze het dan alsnog willen hebben. Ik snap dat zeker voor een kraam cadeau dat niet leuk is om zo aan te treffen en daarvoor onze excuses. In het vervolg kunt u ook even via e-mail of telefoon contact opnemen, zodat we het misschien op een andere manier voor u op kunnen lossen. Toch bedankt dat u ons ondanks dat wel aanraadt, en we hopen dat ondanks de doos waar het product in zat, het kind en de kersverse ouders er toch een hoop plezier aan kunnen beleven!

Heel tevreden over de aankoop. En ook zo ook ingepakt.

En heel leerzaam speelgoed.

Het speelgoed van HABA vinden we zelf ook erg leuk, fijn om te zien dat u er net zo enthousiast over bent. Bedankt voor de 10!

Helemaal goed

Gewoon een goede ervaring. De bestelling was makkelijk te plaatsen, en werd de volgende dag al bezorgd. Het spel was zelfs al voorzien van een mooi cadeau papier (op aanvraag), waar geen kosten aan verbonden waren. Bedankt!

Bedankt voor uw positieve review en de aanbeveling. Zonder een mooi inpakpapiertje is het uiteraard niet een echt cadeau!

Speelgoed voor de kindjes werd stipt geleverd, heel mooi ingepakt in kerstpapier. Uitstekende service

Wat fijn dat het hele bestelproces zo naar wens was. Alvast veel plezier met het kerstfeest!

Mooi speelgoed. Snelle en correcte levering.

Wat fijn dat alles zo naar wens is verlopen. Bedankt voor de 10 en de aanbeveling!