Prachtig speelgoed, uitstekende kwaliteit en voor een acceptabele prijs

Wat een mooie complimenten. Bedankt voor de 10!

Goed materiaal

Het was prima verpakt en op tijd geleverd.

Bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Snel bezorgd, erg mooi speelgoed en gratis ingepakt.

Bedankt voor de 10 en de vriendelijke complimenten!

Snelle levering, mooi ingepakt

Snelle levering, mooi ingepakt

Bedankt voor de aanbeveling en het positieve cijfer!

Snel geleverd en leuk verpakt

Helaas een verkeerd bordje geleverd. Maar ik kon ook met dit bordje een setje maken, daarom niet gereclameerd.

Wat fijn dat u, ondanks die fout, toch zo tevreden bent, bedankt voor het begrip. Weet dat u altijd kunt mailen bij onvrede, dan lossen we het probleem uiteraard voor u op. Bedankt voor uw positieve review en excuses voor het ongemak!

Snelle reageren

Vriendelijk adequaat en mooi speelgoed

Bedankt voor de complimenten en het hoge cijfer!

Goed service

Mijn bestelling was super snel geleverd

Fijn dat u alles tijdig hebt kunnen ontvangen. Bedankt voor de review en de 10!

Haba, altijd goede kwaliteit. De levering was snel en mooi verpakt voor kerstmis.

Wat fijn dat alles aan het bestelproces zo is bevallen. Ik ga er vanuit dat de cadeaus net zo in de smaak zullen vallen. Fijne kerstdagen!

Cadeau voor jarige kleinzoon Snelle levering,mooi verpakt Goede prijs

We hopen dat hij heel erg blij is met zijn cadeau. Bedankt voor de review en de 10!

Fijne zaak en alles wordt mooi ingepakt

Een heel mooi en degelijk assortiment waar kinderen jarenlang plezier van hebben.

U stipt precies de dingen aan die wij ook belangrijk vinden. Bedankt voor het mooie compliment en de 10!

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Alles mooi ingepakt.

Fijn dat alles zo naar wens is verlopen, en bedankt voor de 10!

zeer goed

Snelle levering en heel leuk ingepakt in Efteling kado papier, zag er erg leuk uit.

Het sprookjes inpakpapier is inderdaad erg leuk, daar zijn we zelf ook fan van. Bedankt voor de review en de 10!

Heel tevreden

Duidelijke site en mooi kwalitatief goed speelgoed.

Leuk om te horen dat het speelgoed zo goed is bevallen. Bedankt voor de review en de 10!

Positief

Spullen zijn tijdig en naar tevredenheid geleverd.

Fijn dat u alles tijdig in huis hebt en bedankt voor de 10!

Thuisbezorgd in een heel mooi tasje en door een medewerkster van jullie!

Als het uitkomt en in de buurt is, brengen we het graag even langs. Meld dat gerust als u weer eens bestelt. Bedankt voor de 10!

Mooi verpakt,Post-it met inhoud erop.Verpakking verzending heel goed.Vlot bezorgd.

Fijn dat alles naar wens was en bedankt voor de 10!

Makkelijk te bestellen

Duidelijke website, makkelijk te bestellen tegen een goede prijs en snel geleverd (zelfs ingepakt)

Bedankt voor de leuke review en de 10!

Snelle levering en goede communicatie

Het door mij bestelde artikel was het laatste exemplaar. Aan de achterkant van de doos bleek een kleine beschadiging te zitten. Met een foto werd ik erover geïnformeerd, met de vraag of ik het alsnog wilde hebben of dat de bestelling geannuleerd moest worden. Na wat mail contact ( op dezelfde dag) heb ik besloten het artikel toch graag te willen hebben. De volgende dag was het in huis met een extra kaartspelletje ter compensatie . Super !

We zijn blij dat we het toch zo op hebben kunnen lossen. We waarderen het ook dat u een kleine beschadiging niet erg vindt en dat er zo toch nog met de inhoud gespeeld kan worden. Bedankt voor de leuke review, het begrip en de 10!

Heel erg goed!

Hele prettige ervaring gehad bij de Haba speelgoedwinkel. Alles mooi in sintpapier verpakt met naamstickers en met gele briefjes erop met wat erin zat, zodat ik zo de namen van mijn kinderen erop kon schrijven. Een spel was niet leverbaar, kreeg keurig geld terug en een extra spelletje cadeau. Hele leuke verrassing. Zeer tevreden!

Bedankt voor de leuke review en de 10! We zijn blij om te horen dat alles zo naar wens is verlopen, ondanks het ontbrekende spel.

Snel en correct

Mijn bestelling was snel gereed en werd correct geleverd.

Fijn dat alles zo vlot is verlopen. Bedankt voor de review en voor de 10!

Geweldige service

De spellen werden zeer snel geleverd en mooi ingepakt. Ook de post-itjes waren handig. Een leuk bedankje ook voor de bestelling.

Op service doen we altijd ons best, dus leuk om te horen dat dat overkomt. Bedankt voor de vriendelijke woorden en de 10!

Heel goed en snel en netjes op tijd

En keurig netjes in hé gepakt

Fijn dat alles naar wens was! Heel erg bedankt voor de 10.

Fantastisch!

Ik ben een fan van Haba. Leuk speelgoed , goed doordacht zijn de spelletjes ,sluiten heel goed aan op het kind. Vormgeving is erg mooi en materiaal gebruik is stevig en geschikt voor kinderen. Verzending is goed verpakt en snel.

Dat is precies waar HABA voor staat en waarom wij er ook fan van zijn! Heel erg bedankt voor de leuke review en het hoge cijfer.

mooie foto op internet, hij geeft correct weer wat men bestelde

Degelijke verpakking, dus geen beschadiging aan het artikel. Snelle levering

Het is natuurlijk belangrijk te weten wat u in huis haalt. Bedankt voor de complimenten en de 10!

Uitstekend!

Er ging iets mis met de betaling (dubbel afgeboekt) maar ik kreeg snel antwoord en het werd gelijk actie ondernomen zodat ik snel het teveel betaalde bedrag terug gestort kreeg. De bestelling kwam ook netjes op tijd en goed verpakt bij ons. Uitstekende service!

Deze service vinden wij uiteraard niet anders dan normaal, maar we zijn wel blij dat het zo snel opgelost kon worden. Heel erg bedankt voor de review en voor de 10!