Uitstekend speelgoed

Leerzaam en kwalitatief zeer goed speelgoed. Inpakservice uitstekend

Bedankt voor de complimenten en de 10. U snapt, met een mooi inpakpapiertje is het pas echt een cadeau!

Snel en net

Snelle aflevering en mooi ingepakt Het magneetspel ziet er prachtig uit Mooie materialen

Wat fijn dat zowel het product als het bestelproces u zo goed zijn bevallen. Bedankt voor de review en de 10!

prima prijs, prima levering

Duidelijke site en makkelijk bestellen. Levering zoals afgesproken.

Fijn dat alles is verlopen zoals het ook de bedoeling was. Bedankt voor de review en de 10!

Leuk verpakt, snelle levering, mooi materiaal

Leuk verpakt, mooi speelgoed, alles volgens afspraak!

We zijn blij dat u zo tevreden bent met het hele proces. Bedankt voor de positieve review en de 10!

Snel geleverd en persoonlijk

Snel geleverd en persoonlijk door Carabas Speelgoedwinkel

Bedankt voor de leuke review en de 10! Fijn dat alles naar wens is verlopen.

Prachtig speelgoed

Ruime keuze aan mooi speelgoed en een snelle levering.

Bedankt voor de positieve review en de 10. Fijn dat alles naar wens is verlopen!

Kwaliteit, mooi en aandacht

Mijn kinderen zijn dolblij met het geweldige servies van Haba. Het is van goede kwaliteit en de producten waren stuk voor stuk netjes ingepakt met mooi sprookjes inpakpapier. Het enige wat mij nog stond te doen was de cadeautjes uitdelen. Ideaal! Hopelijk blijft de voorraad aangevuld worden.

Bedankt voor alle mooie complimenten en de 10! We zijn blij dat elk aspect van de bestelling u zo goed is bevallen.

Het speelgoed is leuk en uitdagend

Het speelgoed is leuk en uitdagend. De bezorging is snel en correct. Ik wacht alleen nog steeds op de handleiding bij een van de spellen die ik besteld heb. De belofte was dat die binnen enkele dagen gemaild ziu krijgen. Jammer.

Bedankt voor uw review. Helaas duurde het iets langer dan verwacht voordat we de handleiding van HABA kregen doorgestuurd, onze excuses hiervoor. Bedankt dat u ondanks dat onze webshop toch een aanbeveling en een 7 geeft!

Helemaal goed van begin tot einde. Wel niet teveel laten beoordelen.

Bedankt dat u ondanks de mails dan toch een review heeft geschreven, en uiteraard bedankt voor de 10!

Mooie producten

Vooral de drinkflessen voor school zijn favoriet bij onze kinderen.

Dat is dan mooi op tijd voor het nieuwe schooljaar. Bedankt voor de review en de 10!

Super vlotte levering van weer een prachtige pop

Op de website een mooie pop uitgezocht, bestelling geplaatst en de volgende dag wordt het pakje keurig geleverd. De pop was mooi ingepakt.

Bedankt voor de leuke review en de 10. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. We hopen dat het kind veel plezier heeft van de pop!

Snel geleverd, prachtig ingepakt. Blij kind!

De levering ging supersnel. Het cadeau was prachtig ingepakt en het kind was dolblij. Wat wil je nog meer!

Wat leuk om te horen, dat is waar we het voor doen! Bedankt voor de leuke review en de 10.

uitermate positief....

Duidelijke website met een uitgebreid assortiment. Duidelijke toelichting wat verwacht kan worden qua verzending van de aankopen.

Bedankt voor de lovende review en het hoge cijfer! We proberen inderdaad zoveel mogelijk aan te geven wat de klant kan verwachten, van zowel het product als het bestelproces.

De cadeaus die ik besteld heb zijn snel en leuk ingepakt bezorgd. Ook nog eens goedkoper dan in andere winkels. Top!

Wat fijn om te horen dat alles zo naar wens was, inclusief de prijs. En natuurlijk bedankt voor de review en de 10!

Degelijk spellen en snelle levering.

Enorm snel geleverd en de spellen zijn heel degelijk. Alles ook heel netjes ingepakt voor verzending!

We willen natuurlijk wel dat alles heelhuids aankomt! Bedankt voor de positieve review en de 10.

Perfect!

Het bestelde was een cadeautje voor onze kleindochter, die ver weg woont. Tot onze verrassing was het heel leuk en mooi ingepakt en zat er bovendien een kaart met onze tekst voor haar bij. Onze kleindochter was/is heel blij met het leuke bord en de beker. Wij zijn heel blij dat uw winkel/medewerker er zo'n persoonlijk cadeau van heeft gemaakt. Complimenten en succes verder.

Dat vinden wij uiteraard gewoon bij de service horen, maar we vinden het erg leuk dat de extra moeite wordt opgemerkt. Bedankt voor deze mooie review en de 10, en we hopen dat uw kleindochter nog lang gebruik maakt van het bord en de beker!

Snelle levering! Goed verpakt.

Haba pop besteld, volgende dag al bezorgd. Volgende keer ga ik zeker weer bij jullie bestellen!

Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer. We proberen de bestellingen altijd zo snel mogelijk aan uw deur te krijgen!

Gewoon goed

Bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Uitstekend.

Het bestelde artikel is als kado ingepakt en volgens afspraak verstuurd. De levering was uitstekend.

Bedankt voor de positieve review en de 10. We hopen dat het cadeau in de smaak is gevallen!

Mooie duurzame producten, goede levering

Leuk en verschillend kinderspeelgoed van duurzaam materiaal.

Bedankt voor de mooie complimenten en de 10!

Er wordt snel en adequaat gehandeld. Heel prettig!

Wat fijn dat alles zo naar wens was! Bedankt voor de positieve review en de 10!

Product zoals op de website

Mooi en verzorgd ingepakt

Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer!

Snel geleverd, leuk ingepakt

Wat fijn dat alles is bevallen. We hopen dat het cadeautje ook in de smaak is gevallen!

De goede keus en snel geleverd

Prima keuze en direct geleverd

Fijn dat alles zo naar wens is verlopen en bedankt voor de 10!

Goede, snelle service

Mooie producten!

Bedankt voor de mooie complimenten en de 10!