Goede service en snelle bezorging.

Keurig binnen een dag bezorgd en alles was prachtig ingepakt. Aanbod van de winkel is zeer uitgebreid voor jongens en meiden.

Bedankt voor de aardige complimenten, we vinden het altijd fijn om te horen wat mensen is bevallen aan de bestelling. Uiteraard ook bedankt voor de aanbeveling en de 10!

Prima producten en snelle levering.

Veel keuze in Topmodel producten en nette prijzen.

Bedankt voor de aardige complimenten en de 10. We proberen altijd zoveel mogelijk in het assortiment te hebben, dus we zijn blij dat u daar gebruik van maakt!

Fijne web winkel

Orde snel binnen zeer tevreden

Fijn dat alles vlot is verlopen. Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer!

Snel geleverd, goede prijs, mooi ingepakt en extra service mbt voorzien van naam per cadeau.

Bedankt voor de aardige complimenten en de 10! De naam aangeven doen we altijd, dan weet u zelf ook nog wat waar in zit. Dat is natuurlijk wel zo handig!

16 dagen na aankoop nog niks ontvangen

Volgens de track & trace link heeft Post NL het pakket nog niet ontvangen, 16 dagen na de aankoop.

snelle levering goede producten

Prima ervaring.

Bedankt voor de aanbeveling en de 10, fijn dat alles naar wens is verlopen!

Snel, betrouwbaar

Leuk assortiment

Bedankt voor de positieve review en de 10!

Heel tevreden

Heel goede levering en mooie producten en de prijs is ook goed goedkoper dan elders!

Wat fijn om te horen dat het hele proces u zo goed is bevallen, inclusief de prijs! Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer.

Large selection of backpacks for girls.

Thank you kindly for the positive review and the 10!

Snelle levering.

Bedankt voor de positieve review, de 10 en de aanbeveling!

Ruime keuze, goede service en snelle levering

Goed geholpen via de mail. Alles gevonden wat we zochten. Goede prijs.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Bedankt voor de 10 en als u nog eens vragen heeft kunt u altijd via de mail of telefoon bij ons terecht!

Leuke online shop, snelle bezorging en netjes ingepakt

Super snelle bezorging, leuke spulletjes

Super snel en super mooi ingepakt!

Ik had een hele stapel gekocht haha Maar vond het niet nodig om alles in te laten pakken. Dat zou wel erg veel werk zijn. ;) Dus topmodelwebwinkel had precies de twee cadeautjes zoals aangegeven ingepakt!!! En ook super mooi ingepakt!! Prachtig!

Bedankt voor de review en het hoge cijfer! Schroom in de toekomst vooral niet om de rest ook in te laten pakken, hoor. Dat doen we met plezier!

Zoals omschreven

Tevreden, we kregen wat we hadden besteld binnen de verwachte leveringstermijn.

Bedankt voor de 10 en de review! Fijn dat alles is gegaan zoals u had verwacht.

Snelle levering. Prima product ll

Horloge besteld voor de verjaardag van mijn kleindochter. Werd snel geleverd. Ze was er heel blij mee

Wat fijn om te horen dat het in de smaak is gevallen! Bedankt voor de leuke review en de 10.

Super niet duur snelle levering

Mooi website duidelijk. Snelle bezorging. En het gratis feestelijk en netjes in gepakt is heel fijn.

Het is natuurlijk pas echt een cadeau als er een mooi papiertje omheen zit. Bedankt voor de mooie complimenten en de 10!

Echt heel fijn

Ik had boekjes gekocht voor 3 kindjes en de optie inpakken gekozen. Ik was heel benieuwd hoe ik het zou ontvangen. Alles was netjes los ingepakt en gekenmerkt met een geeltje, echt top!

Bedankt voor de positieve review en de 10! We hopen dat de cadeaus goed in de smaak zijn gevallen.

Vriendelijke zaak en topklasse

Bedankt voor de 10, de mooie complimenten en de aanbeveling!

Heel snel binnen!!

Keurig ingepakt heeel lief en was duidelijk vermeld welk model welk pakje was.

Dat hoort uiteraard allemaal bij de service. Bedankt voor de positieve review en de 10!

Goede ervaring!

Ik heb vandaag mijn bestelling ontvangen die ik vrijdagavond gedaan heb. Mijn bestelling bestaat uit 4 items en ik heb gebruik gemaakt van de (gratis!) inpakservice. Elk item was afzonderlijk, keurig en leuk ingepakt, echt klaar om kado te geven. Ik beveel deze website dus zeker aan!

Bedankt voor de positieve review en de 10. Een cadeautje is natuurlijk pas echt een cadeautje als het in een mooi papier is ingepakt!

Veel keuze, top!

Groot assortiment.

Bedankt voor de review, de aanbeveling en uiteraard het hoge cijfer!

Product goed levering lang

Wat besteld voor een verjaardag (en verzendkosten betaald) helaas duurde het toch te lang dat het product binnen was (te laat voor de verjaardag )

Bedankt voor de review. Wij balen er zelf al even erg van dat het pakket te laat is afgeleverd. Wij zijn hierin helaas afhankelijk van PostNL, die hierin een fout hebben gemaakt. Normaliter is het ook echt de volgende dag geleverd, maar heel af en toe gaat het mis, zoals nu. Het spijt ons dat u daar de dupe van bent geworden, maar toch bedankt dat u ons ondanks de late levering toch aan zou bevelen.

Ruim aanbod en snelle levering

Leuke site waar je alles van Depeche kan vinden. Ze hebben een ruim aanbod, voldoende voorraad en snelle levering 1-2 (werk)dagen. Fijn dat er ook een inpakservice is. Ik vond het alleen jammer dat het inpakpapier niet van Top Models was maar 1 of ander jungle thema.

Bedankt voor de positieve review en de complimenten. Wij hebben helaas geen beschikking over TOPModel gerelateerd inpakpapier, dus we gebruiken het inpakpapier van onze fysieke winkel. Het past misschien niet helemaal binnen het plaatje, maar we hopen dat de cadeaus er desondanks erg vrolijk uitzagen!

Alles perfect

Snel verzonden, producten zoals omschreven in de webshop, netjes verpakt.

Bedankt voor de positieve review en de 10!

Snel en prima levering

Makkelijk duidelijk site leuke spullen. Makkelijk besteld en snel in huis!!!

Wat fijn om te horen dat het proces u zo goed is bevallen. Bedankt voor de complimenten en het hoge cijfer!