Mooie producten, snelle levering… wat wil een mens meer !

Bedankt voor de mooie complimenten en het hoge cijfer!

Tijdens drukke maand decembers zijn ze snel met versturen!

Ik heb als notitie vermeld is dat het voor een verjaardag is. Jarige krijgt pas aanstaande donderdag . Was ban dat het niet op tijd zou verstuurt worden ! Maar kreeg binnen 3 dagen helemaal mooi ingepakt ☺️

Wat fijn dat het cadeau op tijd in huis is! We hopen dat de jarige er erg blij mee is. Bedankt voor de review en de 10!

Snel,betaalbaar,en goede levering,alles top

Bedankt voor de positieve review en het hoge cijfer!

Gewoon goed

Super leuk winkel, kleindochters erg blij gemaakt met zowel etui, als pop . Zal zeker terug komen

Wat fijn dat uw kleindochters er zo blij mee waren! Bedankt voor de leuke review en het hoge cijfer!

Snelle levering, goede prijzen

Bestelling is snel geleverd, goed verpakt en een goede prijs.

Snelle service. Stevig verpakt

Wekkertje was stevig verpakt. Snelle levering. En de batterij zat erbij dat is geweldig

Leuke producten

Mooie spullen altijd leuk voor de meiden En super fijn dat we het in sinterklaas papier konden laten inpakken! Gratis nog wel

Zonder een mooi papiertje is het natuurlijk geen echt cadeau! Fijn dat alles zo is bevallen en bedankt voor de 10!

Top ervaring

Juiste product, goede informatie, perfecte levering

Fijn dat alles zo naar wens was. Heel erg bedankt voor de review en de 10!

Aantal artikelen gekocht voor onze kleindochter. Duidelijke webwinkel en snelle levering. Ziet er allemaal goed verzorgd uit!

Bedankt voor de complimenten en het hoge cijfer. We hopen dat uw kleindochter er veel plezier van heeft!

goede service

leuke site en snelle levering en leuk in gepakt

Er wordt goed meegedacht en gezocht naar oplossingen.

Aardige mensen aan de telefoon!

Fijn dat er uiteindelijk een oplossing is gekomen. Bedankt voor de review en het mooie cijfer!

Geweldig mooi product

Een super product voor een mooie prijs. Goed verpakt en op tijd geleverd!

Wat leuk dat alles zo goed is bevallen. Heel erg bedankt voor de review en voor de 10!

Jammer …. Cadeautje niet kompleet

Reserve inktpatroon voor de vulpen was leeg. Niet zo leuk … Superservice heb 2 volle inktpatronen toegestuurd gekregen. Top geregeld!!!

Wat vervelend dat het reserve inktpatroon leeg was. U kunt hier uiteraard ook al melding van maken voordat u een verzoek voor een review krijgt, want dan kunnen we het meteen voor u oplossen. We hebben u twee nieuwe patronen voor de zelfde pen toegestuurd, zodat er lekker lang mee kan worden geschreven. We hopen dat de andere cadeaus wel in de smaak zijn gevallen. Dankuwel dat u ons, ondanks dit kleine akkefietje, toch aanbeveelt! Misschien dat u na het ontvangen van de patronen wel tevreden bent en wellicht de review wilt herzien?

snel geleverd, dit was de enige plek waar ik het product wat ik zocht nog kon vinden, kind erg blij.

Wat fijn dat u het toch nog heeft kunnen vinden! Veel speelplezier aan uw kind toegewenst en bedankt voor de 10!

Goede service! Leuk inpakpapier

Goede service en leuk verpakt. Er is een meisje heel blij!

Als de kinderen blij zijn, zijn wij ook tevreden. Heel erg bedankt voor de 10 en de leuke review!

Product deed aan verwachting en snelle service

Panda stiften top

Wat fijn dat de bestelling zo in de smaak valt. Bedankt voor de 10!

Mijn bestelde artikel was niet op voorraad, werd alternatief geboden maar ook de mogelijkheid om het bij binnenkomst direct naar degene te versturen voor wie het presentje bestemd was. Heel mooi ingepakt.

Nogmaals onze excuses voor het niet op voorraad hebben, maar toch fijn dat u de rest zo goed heeft ervaren. Heel erg bedankt voor de review en het hoge cijfer!

Topservice!

Snel bezorgd en netjes gratis ingepakt! Top!

Bedankt voor de 10 en de leuke review!

Gewelidig

Zo blij om een winkel te vinden die er echt werk van maakt. ik had een paar kleine cadeautjes besteld en vroeg of het mogelijk was om in te pakken of en papier bij te doen. Niet alleen waren de cadeau 's mooi ingepakt met lintjes eraan maar er stond ook nog een op de achterkant in het klein wat het was. echt super

Zonder mooi papier is het natuurlijk niet echt een cadeau. Heel erg bedankt voor de leuke review en de 10!

Op tijd geleverd

Goede service op tijd binnen

Heel erg bedankt voor de aanbeveling!

Super!!

Snelle levering, kadootjes mooi ingepakt en de jarige Jet was erg blij met haar cadeaus! Voldeed aan haar verwachtingen!

Wat fijn dat de jarige Jet er zo blij mee was! Bedankt voor de leuke review en de 10!

Producten komen overeen, snelle levering, nette levering.

Leuk om te horen dat alles naar verwachting was. Bedankt voor de 10 en de positieve review!

TOP

duidelijke omschrijving, precies gekregen wat ik had verwacht.

Fijn dat alles is gegaan zoals u het had verwacht! Bedankt voor de review!

Top! Mijn nieuwe favoriete winkel voor kindercadeautjes

Snelle levering en alles mooi ingepakt en met een Post-it stond er op wat er in zit. Fantastisch geregeld!

Wat leuk om te horen! Heel erg bedankt voor de 10!

Goede, snelle service

Ik ben erg tevreden over mijn aankopen, mijn dochter vindt TOP-model geweldig en ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Het is erg duur, maar de pennen, potloden, stiften en etuis zijn wel van een goede kwaliteit. Onze bestelling is snel geleverd en was goedkoper dan in de winkel.

Altijd leuk om echte TOPModel fans van dienst te zijn. Bedankt voor de leuke review en veel plezier met de mooie tekenmaterialen!

Jonker Fransstraat 99 3031AP Rotterdam