Laden reviews...
Laden reviews...
2 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Panda stiften top
Beveelt aan
27 September 2022
Lenie petersen
Wijk bij Duurstede
Wat fijn dat de bestelling zo in de smaak valt. Bedankt voor de 10!
Mijn bestelde artikel was niet op voorraad, werd alternatief geboden maar ook de mogelijkheid om het bij binnenkomst direct naar degene te versturen voor wie het presentje bestemd was. Heel mooi ingepakt.
Beveelt aan
23 September 2022
G.F.
Enschede
Nogmaals onze excuses voor het niet op voorraad hebben, maar toch fijn dat u de rest zo goed heeft ervaren. Heel erg bedankt voor de review en het hoge cijfer!
Snel bezorgd en netjes gratis ingepakt! Top!
Beveelt aan
15 September 2022
Sophie
Tiel
Bedankt voor de 10 en de leuke review!
Zo blij om een winkel te vinden die er echt werk van maakt. ik had een paar kleine cadeautjes besteld en vroeg of het mogelijk was om in te pakken of en papier bij te doen. Niet alleen waren de cadeau 's mooi ingepakt met lintjes eraan maar er stond ook nog een op de achterkant in het klein wat het was. echt super
Beveelt aan
7 September 2022
Manuela
Zoetermeer
Zonder mooi papier is het natuurlijk niet echt een cadeau. Heel erg bedankt voor de leuke review en de 10!
Goede service op tijd binnen
Beveelt aan
5 September 2022
Marleen
Made
Heel erg bedankt voor de aanbeveling!
Snelle levering, kadootjes mooi ingepakt en de jarige Jet was erg blij met haar cadeaus! Voldeed aan haar verwachtingen!
Beveelt aan
15 August 2022
Kim
Zeeland
Wat fijn dat de jarige Jet er zo blij mee was! Bedankt voor de leuke review en de 10!
Producten komen overeen, snelle levering, nette levering.
Beveelt aan
6 August 2022
Yasmin Hoek
KATWIJK ZH
Leuk om te horen dat alles naar verwachting was. Bedankt voor de 10 en de positieve review!
duidelijke omschrijving, precies gekregen wat ik had verwacht.
Beveelt aan
20 July 2022
BAMH Askamp
Zoetermeer
Fijn dat alles is gegaan zoals u het had verwacht! Bedankt voor de review!
Snelle levering en alles mooi ingepakt en met een Post-it stond er op wat er in zit. Fantastisch geregeld!
Beveelt aan
25 June 2022
Baukje
Noordwijk
Wat leuk om te horen! Heel erg bedankt voor de 10!
Ik ben erg tevreden over mijn aankopen, mijn dochter vindt TOP-model geweldig en ik ben erg tevreden over de kwaliteit. Het is erg duur, maar de pennen, potloden, stiften en etuis zijn wel van een goede kwaliteit. Onze bestelling is snel geleverd en was goedkoper dan in de winkel.
Beveelt aan
24 June 2022
Elina
Den Bosch
Altijd leuk om echte TOPModel fans van dienst te zijn. Bedankt voor de leuke review en veel plezier met de mooie tekenmaterialen!
Mijn dochter wou een portemonnee die helaas in alle winkels uitverkocht was. Deze heb ik besteld. Dit ging snel en vakkundig. De bestelling werd de volgende dag al bezorgd. Leuk pluspunt was dat het gratis werd ingepakt in een kadopapiertje. Mocht ik weer Iers van topmodel nodig hebben van een website zalik direct hier bestellen.
Beveelt aan
23 June 2022
Yvonne
Apeldoorn
Wat fijn om te horen dat de portemonnee terecht is gekomen bij een echte fan! Bedankt voor de vriendelijke complimenten en de 10, u bent uiteraard van harte welkom!
Tot mijn grote verrassing zag ik toen ik voor de eerste keer ging bestellen dat Topmodelwebwinkel een gratis inpakservice heeft. Niet alleen was alles prachtig ingepakt, er zat ook nog een klein geeltje op ieder pakje met vermelding van de inhoud van het betreffende pakje. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Mijn kleindochter vond de cadeautjes prachtig en ging er gelijk mee aan de slag. Hartelijk dank.
Beveelt aan
21 June 2022
Carla
De Bilt
Alles was goed leuk ingepakt
Beveelt aan
16 June 2022
Sanne
Ijsselmuiden
Bedankt voor de complimenten, en natuurlijk voor de 10!
Vlot geleverd en met aandacht in leuk pakpapier ingepakt!
Beveelt aan
2 June 2022
Anita
Bennekom
Bedankt voor de aardige complimenten en de aanbeveling!
Heel snel en heel erg leuk in gepakt
Beveelt aan
29 May 2022
M.J.
Den Haag
Wat fijn dat alles zo is bevallen. Bedankt voor de 10!
leuke website, overzichtelijk. Bestelling was snel geleverd zonder problemen.
Beveelt aan
25 May 2022
A.L.
Den Haag
Bedankt voor de aardige complimenten en voor het goede cijfer!
Via deze webshop heb ik cadeaus van Topmodel gekocht voor mijn nichtjes. Een zéér ruim assortiment! Een ruimer assortiment heb ik bij geen andere webshop gevonden. Ik ben tevreden over hoe het aankoopproces is gegaan. + Fijn dat ze gratis inpakservice aanbieden mét leuk speels motief. Daar pak ik nog wel eens op mis bij andere webshops. + Gevraagd of ze erbij wilde schrijven welk cadeau waar ingepakt zat, daar hebben ze gehoor aan gegeven met een post-it. + vriendelijk personeel, reageren adequaat. + Goed dat ze circulair de producten opsturen door de dozen van de leverancier te hergebruiken. Er zijn wel wat 'schoonheidsfoutjes' gemaakt. - Ik kreeg geen track-and-trace code opgestuurd. Gebeld met de vraag óf het wel was opgestuurd. Gesproken met een mannelijke medewerker en het bleek dat een van de medewerkers het e-mailadres verkeerd had ingevoerd. Kan gebeuren, maar dit gaf mij wel stress omdat er spoed achter zat. - Later via de mail heb ik om een digitale factuur gevraagd, echter kreeg ik in eerste instantie een verkeerde factuur van een andere klant toegestuurd. Eén gratis tip van een marketeer: de webshop kan best een upgrade gebruiken. Naast dat het niet gebruikersvriendelijk is (ik kon bijvoorbeeld écht niet vinden waar het winkelmandje zat en de zoekfunctie is een drama), komt het ook niet heel betrouwbaar over. De website gaf mij een goedkope-thema-van-Wordpress gevoel. Het is dat ik reviews had gelezen én dat ik zag dat er een fysieke winkel achter de webshop zat, anders had ik er niet besteld.
Beveelt aan
5 May 2022
Michèle
Erp
Bedankt dat u, ondanks de foutjes, toch zo positief bent en ons een 9 heeft gegeven. Uiteraard onze excuses voor het ongemak.
Ook bedankt voor de specifieke tips over de website. Het is een beetje lastig omdat we in het verleden al vaker duur advies van marketeers hebben gekregen en de tips nogal tegenstrijdig kunnen zijn, maar ik ga zeker eens kijken wat er verbeterd kan worden.
waar blijft mijn pakket
Beveelt niet aan
28 April 2022
Walter De Kuyper
WICHELEN(serskamp)
Wat vervelend dat uw pakket nog niet is aangekomen. Vanuit PostNL leek de status van uw pakket op 'afgeleverd' te staan, waardoor wij er niet sneller achteraan zijn gegaan. Uiteindelijk zijn we er bij doorvragen pas achter gekomen dat er een klein foutje is gemaakt in de addressering, vandaar dat het pakket nog niet is aangekomen.
Ook zou het kunnen dat de track&trace code in uw spambox terecht is gekomen, waardoor u niet op de hoogte was van het feit dat het pakket al een week rondzwierf bij PostNL. Ook deze e-mail wordt geautomatiseerd verstuurd vanuit PostNL, dus wij kunnen niet zien of deze mail ook daadwerkelijk aankomt bij mensen.
In het vervolg kunt u altijd eerder bij ons aan de bel trekken, dan kunnen wij het een stuk eerder voor u oplossen.
Excuses voor het ongemak!
Veel keuze, uitgebreid assortiment. Snelle levering.
Beveelt aan
9 April 2022
Wendy
Puttershoek
Bedankt voor de positieve review en natuurlijk voor de 10!
Heel snelle levering en ze bellen je op als er iets niet op voorraad blijkt te zijn en geven een goed en duidelijk advies Aanrader voor iedereen die artikelen van Topmodel zoekt!!!
Beveelt aan
14 March 2022
Joyce Loos
Zandvoort
Wat leuk om te horen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor de 10 en de aanbeveling!
Deze winkel heeft een zeer ruim assortiment van merken als Topmodel, Fantasy Model en Miss Melody. Veel keuze dus voor de verjaardag van mijn nichtje. Het bestelproces verliep erg gemakkelijk en het pakket werd snel geleverd.
Beveelt aan
1 March 2022
R.
Hank
Fijn om te horen dat alles zo naar wens is en bedankt voor het goede cijfer en de aanbeveling!
Het bestelde was goed verpakt en snel geleverd
Beveelt aan
19 January 2022
cees
Lisse
Fijn dat alles goed is aangekomen en bedankt voor de 10!
Ik was op zoek naar een specifiek artikel van Topmodel. Bij diverse speelgoedwinkels uitverkocht en bij bestellen kon ik niet kiezen welke variant. Bij de topmodelwebwinkel kon dat wel. Het werd snel bezorgd en nog ingepakt voor 5-12.
Beveelt aan
1 January 2022
Angelique
Tegelen
Wat fijn dat u het artikel toch nog hebt weten te vinden en bedankt voor alle aardige complimenten en het goede cijfer!
Goede, vriendelijke en snelle service. Uitgebreide topmodel artikelen. Een 10+
Beveelt aan
28 December 2021
Hanna
Rotterdam
Bedankt voor de aardige complimenten en natuurlijk voor de 10!
Alles was netjes op tijd
Beveelt aan
8 December 2021
Ali
Bergen op zoom
Bedankt voor de aanbeveling!
Jonker Fransstraat 99
3031AP Rotterdam
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kleding, Fashion
Webshops