Zoals het hoort

Goederen snel en prima geleverd. Geen aanmerkingen, zoals je het wilt hebben eigenlijk.

Goede service en snelle levering. Ook naar de andere kant van het land

super

Snelle goede levering.

Goed contact, snelle levering, helemaal goed

Keurige service

Goed en snel

Ik was met spoed ventilatieprofiel nodig. Na te hebben gebeld kon ik het de volgende morgen op tijd af halen. Zeer vriendelijk geholpen

Top geregeld

Snel geregeld en bedrijf goed bereikbaar

Verkeerd product geleverd en na melding geen gehoor

Het product dat is geleverd is heeft andere afmetingen dan aangegeven op de website. Daarom nagevraagd hoe ik dit product kan retourneren, nooit iets op gehoord.

Alles volgens afspraak

Snelle levering, en alles volgens afspraak.

Goed advies en snelle levering!

Prima geregeld.

Snelle levering.

snelle levering ,bij vragen ook gelijk duidelijk antwoord , en verbaasd hoe snel ze ook daadwerkelijk leverde, ook zeer behulpzame vrachtwagenchauffeur bij het lossen , in een woord TOP

juiste bestelling en zeer snel geleverd

middags besteld en volgende dag middags al geleverd echt snel

snelle levering en bij toepassing prima product

snelle levering en bij toepassing prima product

Bestelling correct uit gevoerd, zo als afgesproken.

Bestelling goed uitgevoerd, product netjes op tijd afgeleverd. Mocht ik weer materiaal nodig hebben zal ik vast weer gebruik maken van Profbouwshop.

Goede prijs. Goede service

Snel besteld, snel geleverf

Ik zocht specifieke schroeven voor Protex gevelbekleding. Profibouwshop had ze voor een goede prijs, kon snel leveren en had nog redelijke bezorgkosten (i.pv. de € 55,00 die anderen rekenen voor 9 kleine doosjes). Bestellen ging soepel en ik had ze snel in huis.

Niks mis mee

Ik heb gewoon gekregen wat ik had besteld

Goed verpakt, Geen transportschade.

correct, snel en goede prijs!!!

makkelijk besteld, correct afgehandeld, snel geleverd en dat tegen een goede prijs, wat wil een mens nog meer??? thanks, Yvan.

Product zoals omschreven

Supersnel geleverd

Snelle orderverwerking en prima product

Telefonisch geïnformeerd naar de levertijd, vriendelijk geholpen en de volgende dag al geleverd! Mooi Florence plafondsysteem.

Werken correct!

Snelle levering-goede prijs en kwaliteit verhouding!

Snel, goede communicatie.

Prima bezorging, was iets later door file, maar goed gecommuniceerd. Bezorgkosten wat aan de hoge kant.