Overzichtelijke website en levering zoals altijd snel.

Erg snel en goede prijs

Snelle levering en goed product

Vandaag besteld morgen in huis

Z

super snelle levering

Fijne eerste ervaring

Goede prijs,snelle reaktie op mail en snelle levering,kortom prima

Goede kwaliteit voor weinig centen!

Goede kwaliteit voor weinig centen! Leuke aanbiedingen en een snelle levering. Ze doen hetgeen ze zeggen! Kortom, een topwebshop!

Goede prijs en prima levering

snel en goed goede prijs kwaltijd

Meedenkers en oplossers

Ze belden me op om mee te denken in de aankoop. Kreeg later niet alle materialen van de leverancier waardoor ik niet verder kon met de verbouwing. Profbouwshop zorgde direct voor een koerier waardoor ik de volgende dag zonder oponthoud kon klussen. Dat is SERVICE!!

Goede en snelle service

Telefonisch te woord gestaan omdat ik wat vragen over het product had. Daarna besteld en snel geleverd!

Vriendelijke mensen na telefonisch contact werden mij bestelde spullen gelijk verzonden volgens afspraak.

Goede prijs en prima levering

Paalpunthouders besteld. Prima geleverd (wel in twee delen door dpd) maar dat maakt de goede prijs meer dan goed. Prima materiaal.

Profibouwshop was prima maar verzenden niet

Heb meerdere ervaringen met Profibouwshop welke prima zijn. Werkt goed wordt tijdig verzonden en loopt soepel. DPD was helaas de verzender waarbij je met de track en trace niets kunt. De site kun je helemaal niets mee dus ben je afhankelijk van de mailberichten. Had bij de bestelling aangegeven even te laten weten wat de leverdatum was. Transport is door Profibouwshop uitbesteed aan DPD. Ik kreeg netjes van DPD een mail dat op bepaalde datum geleverd wordt tussen 900 en 1200 uur .. Een halve dag later weer een mail dat de aangegeven dag geleverd zou worden tussen 1000 en 1300 uur. Heb de bewuste dag vrij genomen . Sóchtends vroeg op leverdag was DPD bij buren maar geen pakket voor ons. Helaas niet geleverd. De volgende dag was mijn partner thuis en is het wel geleverd. Ik heb alleen dankzij DPD voor de flauwekul vrij genomen.

Scherpe prijs en super selle levering

De prijs was zeer scherp, zeker een reden om terug te komen en de bezorging was ook super vlot. Ze waren in de buurt en brachten het zelf! We konden meteen aan de slag. En een heel vriendelijk bericht van de bezorgers. Kan niet beter!

Snel en netjes.

Mail contact was snel en duidelijk. Alle goederen ontvangen, netjes en op tijd!

Profibouwshop is een bedrijf waar je zaken mee kunt doen!

Vlotte online bestelling en verzending naar Portugal. Alles in goede orde ontvangen.

Snelle Service

Wat je besteld krijg je snel

Evaring echt super

Wij zijn erg tevreden met ons bestelden producten en super snel en goed afstemming en leveringen

Goede prijs kwaliteit

Vlotte afhandeling en service, enkele lange levertermijn.

uistekend!

dikke 10! goede communicatie, snelle levering, geen gedoe.

Snel en correct

Snel en correct geleverd, voor een lage prijs

Snel, accuraat en veel spullen!

Supersnelle levering!

Doet zo verder met uw bedrijf

Zeer scherpe prijs en correcte en snelle levering met post Nl aan Belgie, heel vriendelijke personeel en telefonisch goed te bereiken.

Zeer scherpe prijs en correcte en snelle levering.

Zeer scherpe prijs en correcte en snelle levering.