Leveeing en contact was prima maar niet exact hetzelfde product geleverd als op de website is afge

Product was netjes verpakt geleverd. Echter vroeg ik om exact hetzelfde product als op jullie website was aangegeven naar dit was helaas niet het geval terwijl ik daar in mijn mail expliciet naar heb gevraagd.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering

Snelle levering en goede service voor een scherpe prijs!

Bestelling onverwacht snel geleverd (i.v.m. vakantie/kerst etc.). Heb hier al vaker besteld, altijd goed en snel geleverd.

Goede spullen voor schappelijke prijs!

Goede webshop met fysieke winkel als basis. Super goed (telefonisch) te bereiken en vriendelijke en accurate service.

Snelle levering en goede prijs

Altijd positief. Ruime keuze, makkelijk bestellen, snel geleverd en prima kwaliteit.

Prima shop

Ontzettend snelle levering; dat is prettig om te noemen. Kleine tip: geef klanten telefonisch aan bij welk bedrag kostenvrij wordt verzonden; dit staat op de website enigszins cryptisch vermeld (pakketten, bundels, pallets). Door €13,- meer te besteden, bespaarde ik €45,- Nu 7, anders een 10 geweest.

Prachtige shop! En super snelle verzending.

Prachtige shop! En super snelle verzending. 👍👍👍👍👍

Prima levering op tijd

Bestellen, afhandelen en leveren was puik in orde!

Snel verzonden, volgende dag was het er al, goede prijs, kortom prima!

Dakfolie en flevopol besteld, prima kwaliteit.

Prachtige shop! En super snelle verzending.

Prima service!

Spullen die niet op voorraad waren, werden toch heel snel geleverd. Blij mee!

goede service

makkelijk bestellen, goede service en info over de levering en snel en goed geleverd

Snelle levering volgens afspraak

Omdat we nog aan het klussen waren op ons nieuwe adres (dus weinig thuis) gevraagd of het pakket ook naar een servicepunt gestuurd kon worden. Dit was geen probleem en werd netjes geregeld volgens afspraak. Spullen waren daar de volgende dag al binnen en dat voor een concurrerende prijs.

Super snelle levering

Hoewel het bedrijf officieel nog gesloten was ivm vakantie, is de zending op zondag toch klaargemaakt en verzonden.

Snel geleverd!

Een bestelling gedaan via de webshop om 12:00 (eigenlijk na de deadline) maar netjes volgende dag geleverd. Zo kon ik weer verder met mijn dak.

Super snelle levering!

Ik had gebeld omdat ik bang was dat de zending te laat zou komen, ze hebben gezorgd dat het er se volgende dag was!

Vriendelijk contact, levering op tijd en correct

Goedkoop en supersnel!!!

Niets op aan te merken. Een goede prijs en supersnelle levering. Ook wordt je netjes op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en de levering ervan!

Super snelle levering, prima product.

De eerste keer, snelle levering.

Duidelijk web shop. Snelle levering. En de prijs is ook goed. 👍

Zeer hulpvaardig en vlotte afhandeling

Prima service en levering! Ze staan voor hun service en zeer hulpvaardig en snel bij vragen

Vlotte en korrekte levering

Artikel zoals beschreven goed verpakt en vlot geleverd.

Zeer goede service, aanrader!

Bestelde vloerluiken waren beschadigd tijdens transport. Na melden van de beschadiging werden er meteen nieuwe geleverd.

Gewoon zoals je verwacht

Gewoon zoals je verwacht maar dan met een mooie prijs

Tijdige levering en goed product

Goed materiaal voor een redelijke prijs. Degelijk verpakt. Geen reden tot klagen.