Precies en op tijd geleverd

Goed en vertrouwd

top

top geregeld hele goede ervaring

Snel en compleet afgeleverd.

Snel en compleet afgeleverd.

Prima product en snelle levering

Duidelijke website, concurrerende prijs, mooi product en bovenal snelle levering!

Egaline besteld, snel bezorgd en netjes afgeleverd!

Geleverd naar verwachting

Top, snelle levering, goede prijzen.

Betrouwbare snelle levering

Snel dat ontvangen wat ik nodig had. Gewoon goed gedaan.

Klantvriendelijk en snel!

Mijn bestelling is snel afgeleverd. Zelfs een nabestelling kon nog bij de order gevoegd worden. Fijne en snelle communicatie met de mensen van Profibouwshop. Ze attendeerden mij op mogelijke 'fouten' in de bestelling. Professioneel en klantvriendelijk!

snel en volgens afspraak

goede en duidelijke site , snel gevonden wat we zochten via Google en direct op hun site kunnen bestellen , geen wachttijd voor account of iets nee direct handel!

Gewoon goed en net iets goedkoper.

Snel geleverd, eerste indruk: goed produkt. Ook qua prijs op dit produkt net iets voordeliger.

Ik heb het bestelde nog niet ontvangen

Ik heb het pakket nog niet ontvangen en ook nog geen verzendinfo gehad van DPD. Gelieve voortaan met een andere bezorger versturen. Wij hebben een heel slechte ervaring met DPD

Snelle levering, makkelijk bestellen

Bestelling gedaan in de avond, de volgende dag in de ochtend werd ik al gebeld door het transportbedrijf dat ze de melding hadden ontvangen om te gaan leveren en of het uitkwam dat ze dan iets later waren dan normaal. Natuurlijk geen probleem want dan was mijn bestelling er eerder. In de middag kreeg ik de verzendbevestiging. De levering was netjes verpakt (meerdere pallets die niet te zwaar beladen waren). Mooi assortiment, ga hier vaker bestellen!

Je wordt gehoord en denken mee in oplossingen

Fijne verkoper die mee denkt in oplossingen en komt zijn afspraken na.

Keurig geholpen

Na telefonisch contact gehad te hebben over een product de bestelling geplaatst en volgens verwachting ontvangen.

Zoals afgesproken.

Slecht

Ik heb totaal niet gekregen wat ik had besteld. Ik heb rode ondervorsten besteld maar zwarte gekregen. Ik heb 3 mtr kilgoot besteld en betaald maar twee meter gekregen. Dus het is duidelijk dat ik bij de profibouwshop nooit meer iets bestel.

Helemaal goed

helemaal goed

Scherpe prijzen en snelle levering

Scherpe prijzen en snelle levering. Precies wat je wilt als klusser!

Hele goede service

Een bestelling in het weekend gedaan. Darna er achter gekonen dat er 1 item te weinig was besteld. 's Maandags vroeg gelijk gebeld en het was geen probleem om nog iets bij te bestellen. Heel erg fijn dat dat zo getegeld werd.

Snel geleverd en netjes verpakt! En uiteraard scherp geprijsd.

top

goede web pagina - snelle levering

Betaalbaar en snelle levering

Website is overzichtelijk en bestellen gaat zeer vlot. Eenvoudige betaling en vlootje levering. Alles goed verzorgd.

Gevonden via internet

Bourtangerstraat 2