Goed advies en snelle levering!

Prima geregeld.

Snelle levering.

top

snelle levering ,bij vragen ook gelijk duidelijk antwoord , en verbaasd hoe snel ze ook daadwerkelijk leverde, ook zeer behulpzame vrachtwagenchauffeur bij het lossen , in een woord TOP

juiste bestelling en zeer snel geleverd

middags besteld en volgende dag middags al geleverd echt snel

snelle levering en bij toepassing prima product

snelle levering en bij toepassing prima product

Bestelling correct uit gevoerd, zo als afgesproken.

Bestelling goed uitgevoerd, product netjes op tijd afgeleverd. Mocht ik weer materiaal nodig hebben zal ik vast weer gebruik maken van Profbouwshop.

Goede prijs. Goede service

Snel besteld, snel geleverf

Ik zocht specifieke schroeven voor Protex gevelbekleding. Profibouwshop had ze voor een goede prijs, kon snel leveren en had nog redelijke bezorgkosten (i.pv. de € 55,00 die anderen rekenen voor 9 kleine doosjes). Bestellen ging soepel en ik had ze snel in huis.

Niks mis mee

Ik heb gewoon gekregen wat ik had besteld

Goed verpakt, Geen transportschade.

correct, snel en goede prijs!!!

makkelijk besteld, correct afgehandeld, snel geleverd en dat tegen een goede prijs, wat wil een mens nog meer??? thanks, Yvan.

Product zoals omschreven

Supersnel geleverd

Snelle orderverwerking en prima product

Telefonisch geïnformeerd naar de levertijd, vriendelijk geholpen en de volgende dag al geleverd! Mooi Florence plafondsysteem.

Werken correct!

Snelle levering-goede prijs en kwaliteit verhouding!

Snel, goede communicatie.

Prima bezorging, was iets later door file, maar goed gecommuniceerd. Bezorgkosten wat aan de hoge kant.

Prima ervaring

Goed gehandeld

Ales in orde

Goed product, snelle levering, recycle verpakt

Prima service en begeleiding

Nette afhandeling na bestelde artikelen, met vooraf een duidelijke communicatie over de geplande levering

Goede updates over de status van de order en updates over de bezorging. Ook de service bij een defect product was perfect. Alles keurig opgelost.

Hadden het zelf niet meer op voorraad en hebben geregeld dat de leverancier rechtstreeks aan ons leverde. En snel ontvangen. Top service!

Doen wat ze beloven en snelle levering. Top Service!

Goede bereikbaarheid, teruggebeld zoals beloofd (ook na werktijd!) en zelfs in vakantietijd snel geleverd. Top!!

Top snel geleverd goede aftersales

Plafondpanelen besteld supersnel geleverd Bleek er 1 beschadigd, paar dagen later nieuw paneel gekregen. Ik zeg top.

Super snelle levering. Snel antwoord via mail. Gewoon goed

Florence panelen

Florence panelen en klikprofielen besteld, tot nut toe de goedkoopste en lage verzendkosten. Ik beveel het iedereen aan.

Bourtangerstraat 2 9541BG Vlagtwedde