Super snelle levering. Snel antwoord via mail. Gewoon goed

Florence panelen

Florence panelen en klikprofielen besteld, tot nut toe de goedkoopste en lage verzendkosten. Ik beveel het iedereen aan.

Bestelling geplaatst. Zeer snel geleverd. Product Was ook aardig wat goedkoper dan bij een ander

Netjes geleverd, goed op tijd aardige chaufeur die nog ff hielp de lange lengtes achter te leggen..

Ze doen wat ze beloven!

Snelle reactie. Product is zoals omschreven.

Snel en compleet geleverd, top!

Binnen 2 dagen was de complete bestelling binnen, mijn bestelling was opgedeeld in twee pakketjes. Keurig ingepakt, snel geleverd en dat tegen een nette prijs.

top

top

Goede prijzen snelle service

goed geregeld

Alles goed en snel geregeld

Alles volgens afspraak

Scherpe prijzen, snelle levering en persoonlijk contact

Prima ervaring, diverse bouwmaterialen besteld. Er werd netjes gevraagd of de levering in 1 keer verzonden kan worden maar iets later (altijd mijn voorkeur). En nog een item last minute toevoegen aan de bestelling was ook zo geregeld.

Zeer tevreden!

Ik bestel hier al jaren schroeven voor min bedrijf en altijd tevreden. Goeie service vriendelijke personeel en snelle levering. In een woord top bedrijf!

Snel geleverd voor een redelijke prijs

Zeer sterke prijs/kwaliteit verhouding

Behalve de prijs, reageert men snel op mails en is niet te benauwd om voorraadartikelen direct op te sturen ondanks de extra kosten.

uitstekend

snel en keurig verpakt

snel en netjes geleverd

De levering is echt super snel gegaan, stond er zelf verbaasd van. Klasse hoor!

Good

We place orders with Profibowshop since few years and all works flawlessly. Even in this difficult times for Global Logistics time to deliver our orders is not long.

Snelle levering en topproducten

Snelle levering en goede producten tegen een mooie prijs

perfecte service

Snel en goed geleverd

Super snel en top

....

Ja goed voormekaar

super snel

ben zeer goed tevreden

Online kopen als bij een goede detaillist

Meedenken, goede adviezen, snelle levering tegen een scherpe prijs. Top!!

Goede levering

Hoewel het bij het bestelproces niet duidelijk was wat de levertijd zou zijn , werd het bestelde product toch na drie dagen geleverd. Via een track en trace kon de levering in de gaten gehouden worden.

Bourtangerstraat 2

9541BG Vlagtwedde